- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om eerlijk te zijn vond ik je op die pic waar je droog staat er beter uit zien, zeker voor een 16-jarige.
Hij is gewoon zwaarder dan die eruit ziet, heb ik ook.
En die krachtstats, tja wil het weleens op een filmpje zien. Als dit echt is met goede lifts dan is het erg knap.
is niet onmogelijk? nou bijna wel hoor
4x130kg bench doen niet veel mensen hem hier na, en zeker niemand met minder dan 2 jaar training
en helemaal niemand van 16 jaar!
en die 8x175kg squat (als onder parrallel) is helemaal ziek natuurlijk.
Heeft de TS misschien ook een foto van zijn gezicht waardoor we kunnen beoordelen of de TS wel daadwerkelijk 16 jaar is??
y o u n g
Cool Novice
Lokatie: Nederland
Di September 21, 2010 15:00
dankje, ik ben 1.77 dus niet zo heel lang opzich.
en die huge ass benen zijn gewoon normaal, ze lopen niet voor maar ook niet achter.
Benchpress : 5x 100kg.
Deadlift : 4x 110kg.
Squad : 10x 80kg
krachtstats ;
Bench 4 x 130
Squat 8 x 175
DL 6 x 180

130kg bench valt reuze mee ik ken zat mensen die dat zonder training redden.
maar ik moet je wel gelijk geven dat het op 16 jarige leeftijd moeilijk te geloven.
Of de stats nu wel of niet kloppen. goed fysiek voor 16 jaar.

Kuren terwijl ik thuis woon en mijn ouders me flink in de gaten houden zelfs met wat ik eet, ik weet niet hoe ik het jullie kan bewijzen maar als ik het zelf weet neem ik aan dat daar niet veel aan te veranderen is?
lol, easy. ik snoepte ook al op men 18 met een paranoia vader in huis en een alsmaar aggressiever wordende ik
Combination made in heaven, hahahaDit kan toch nooit 105kg zijn wtf? Toch zeker die laatste pics niet.. Bf op de voorlaatste pic ligt rond de 12-14%. bij 1.78... Ik heb een maat die flink buff 100kg woog op 1.78 en het is zowat de breedste gast van de gym. Hij weegt nu nog 90bij 12% en staat echt nog extreem veel buffer dan jouw. Bencht wel hetzelfde iig.
Bullshit imo.
.