MuscleMeat

105 kg 16 jaar.

2v30e2t.jpg

Wat is je schema met het squatten? Aangezien je, mits het waar is, in +/- 8 maanden je squat meer dan verdubbelt hebt.

130kg bench valt reuze mee ik ken zat mensen die dat zonder training redden.
maar ik moet je wel gelijk geven dat het op 16 jarige leeftijd moeilijk te geloven.

Of de stats nu wel of niet kloppen. goed fysiek voor 16 jaar.

Ga eens spelen zoals ze hier zeggen. Zonder training mag je blij zijn met 50kg.

130kg bench valt reuze mee ik ken zat mensen die dat zonder training redden.
maar ik moet je wel gelijk geven dat het op 16 jarige leeftijd moeilijk te geloven.

Of de stats nu wel of niet kloppen. goed fysiek voor 16 jaar.
Ik heb nog nooit van m'n leven 'n beginner 130kg zien benchen, en ik heb heel wat mensen zien benchen. En jij beweert dood leuk dat je zat mensen kent die dat zonder training redden, waar woon jij dan dat er 'n gram testosteron in iedere liter kraanwater zit?

Heel veel mensen zien de bench als een oefening waarbij de spotter de helft meetilt he.

ik schat een 88-93 kg met hooge vp meer niet , voor de rest goed zo voor 16 jaar ;)

Laatst bewerkt:
Overigens, of dat gewicht en die krachtstats nu kloppen of niet, als hij 16 is en dat zijn foto's zijn, is ie zeker heel goed bezig. :thumbs:

Krachtstats kan wel, gewicht vind ik maar een raar verhaal.
Ik trainde vroeger ook met een gassie van 16, drukte ook 130 en dat zonder kuren.
En iedereen was jaloers op m natuurlijk en zei dat ie kuurde. Dat joch had gewoon freaky genen als je het mij vraagt, dus ik kijk hier niet van op.

Netjes!

Ik geloof wel dat dit 106kg kan zijn, de rest kan ik niet over oordelen zonder filmpjes

Haha wordt steeds gekker hier, wat krijgen we hierna?

14 jaar 120kg 6%?? Naturel ook nog?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iedereen heeft het over die laatste pic maar die pic is volgens TS uit 2009. Dus alleen op de eerste 2 pics weegt hij 105 deze 2 dus.

deze is dus uit 2009

Maar ik vind zelf foto 1 en 2 nog steeds geen 105 kilo uitstralen. Eerder 98kg maar goed we hebben nog geen wheels gezien.

Zie jij een 14 jarige op die laatste foto dan?

106 kg zal vast wel kloppen hoor, ken meer mensen die niet zo zwaar lijken te wegen maar het toch zijn.

Even een klein verhaatje over hoe het nu gaat, op dit moment erge last van ademhalings problemen en hartkloppingen wanneer ik me alleen al inspan om bijvoorbeeld de trap op de lopen ga ik al hijgen. Ik heb geen slechte conditie fiets elke dag 12km en train 4x in de week en nog 1 dag cardio van 1uur +.

Ok.

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

+1
Alsof iedereen die een beetje sterker is dan gemiddeld zo 130kg een paar keer wegdrukt. GTFO

Terug
Naar boven