jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
130kg bench valt reuze mee ik ken zat mensen die dat zonder training redden.
130kg bench valt reuze mee ik ken zat mensen die dat zonder training redden.
maar ik moet je wel gelijk geven dat het op 16 jarige leeftijd moeilijk te geloven.
Of de stats nu wel of niet kloppen. goed fysiek voor 16 jaar.
Ik heb nog nooit van m'n leven 'n beginner 130kg zien benchen, en ik heb heel wat mensen zien benchen. En jij beweert dood leuk dat je zat mensen kent die dat zonder training redden, waar woon jij dan dat er 'n gram testosteron in iedere liter kraanwater zit?130kg bench valt reuze mee ik ken zat mensen die dat zonder training redden.
maar ik moet je wel gelijk geven dat het op 16 jarige leeftijd moeilijk te geloven.
Of de stats nu wel of niet kloppen. goed fysiek voor 16 jaar.
Is waar ook, kan die gelijk BOR'en met eenzelfde gewicht.Heel veel mensen zien de bench als een oefening waarbij de spotter de helft meetilt he.
Ja daag, ja ik ken ook mensen die zeggen dat ze het kunnen, maar nog nooit zien waarmaken.130kg bench valt reuze mee ik ken zat mensen die dat zonder training redden.
Het kan.
Even een klein verhaatje over hoe het nu gaat, op dit moment erge last van ademhalings problemen en hartkloppingen wanneer ik me alleen al inspan om bijvoorbeeld de trap op de lopen ga ik al hijgen. Ik heb geen slechte conditie fiets elke dag 12km en train 4x in de week en nog 1 dag cardio van 1uur +.