AndroidHealthClinic

105 kg 16 jaar.

Knappe prestatie als je dit in zo'n korte tijd bereikt hebt.. Zou er toch bijna jaloers op zijn :p
Als het geen troll is, keep up the good work son.

Ik geloof er niks van. Op die laatste foto zouden we een 14-jarige zien? Denk het niet. En die stats voor 16 jaar? Denk het ook niet. Troll.

they see me trollin'

ik heb in zweden een kerel leren kennen die zonder trainen 140 drukte na een paar oefen setjes, wel een bouwvakker dat helpt, maar 130-140 is niet super veel.
Ik heb het natuurlijk niet over volledige setjes.

eerst zeg je dat je zat mensen kent die dit doen, vervolgens heb je het over 1 persoon :rolleyes:

Krachtstats kan wel, gewicht vind ik maar een raar verhaal.
Ik trainde vroeger ook met een gassie van 16, drukte ook 130 en dat zonder kuren.
En iedereen was jaloers op m natuurlijk en zei dat ie kuurde. Dat joch had gewoon freaky genen als je het mij vraagt, dus ik kijk hier niet van op.

Alex T deed ook 130+ bench toen hij 16 was, Ijsser ook in die richting... feit was alleen dat zij dat niet direct de eerste training deden... das gewoon ludacris. misschien dat er af en toe is een genetic freak is die die shit doet. Mikediesel van dit forum deed ook de eerste keer easy setjes met 100

Ik heb nog nooit van m'n leven 'n beginner 130kg zien benchen, en ik heb heel wat mensen zien benchen. En jij beweert dood leuk dat je zat mensen kent die dat zonder training redden, waar woon jij dan dat er 'n gram testosteron in iedere liter kraanwater zit?

Ik heb het niet over mensen die compleet niets doen, maar bouwvakkers enzo, mijn schoonvader drukt op zn 46ste nog steeds 120, die heeft nooit kracht training gedaan.

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

eerst zeg je dat je zat mensen kent die dit doen, vervolgens heb je het over 1 persoon :rolleyes:

Deze ene persoon was een voorbeeld, er zijn er wel meer, jullie onderschatten de kracht die je met hard werken opbouwt, soms moeten wij steen blokken van meer dan 150 tillen.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Ga eens spelen zoals ze hier zeggen. Zonder training mag je blij zijn met 50kg.

Mijn eerste bench was 90kg..daarna ging ik vrij snel over de 100, toch ben ik in zweden niet extreem sterk.
Dus mischien niet andere limiteren tot je eigen mogelijkheden.

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Word eens volwassen, omdat je zelf iets niet kan betekent niet dat een ander het niet kan.

Ik heb het niet over mensen die compleet niets doen, maar bouwvakkers enzo, mijn schoonvader drukt op zn 46ste nog steeds 120, die heeft nooit kracht training gedaan.

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Deze ene persoon was een voorbeeld, er zijn er wel meer, jullie onderschatten de kracht die je met hard werken opbouwt, soms moeten wij steen blokken van meer dan 150 tillen.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Mijn eerste bench was 90kg..daarna ging ik vrij snel over de 100, toch ben ik in zweden niet extreem sterk.
Dus mischien niet andere limiteren tot je eigen mogelijkheden.

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Word eens volwassen, omdat je zelf iets niet kan betekent niet dat een ander het niet kan.

van stenen blokken tillen ga je niet meer benchen.

hoe kan iemand nog steeds iets drukken als hij nog nooit aan krachttraining heeft gedaan.

90 is nog lang geen 130.

If real = Dat genes :eek:

Ik heb al vele mensen zien beginnen trainen en nog geen enkele direct boven de 55kilo zien nemen. Maar t kan. Moet t alleen nog zien.

Laatst bewerkt:
Ik druk nu ook meer dan 130, binnen 1 jaar trainen.
Maar ik heb het hier wel over jongens die bij nature al beren zijn, rond de 195, kilootje of 110 niet super veel vet, en sterker worden is sterker worden, de techniek vind ik makkelijker te leren dan kracht op bouwen.

En ik zei er ook bij hij had een paar oefen setjes nodig maar het feit blijft dat hij het drukte.

Als je het wilt zien kun je gerust even naar zweden komen.

Maar ik heb het hier wel over jongens die bij nature al beren zijn, rond de 195, kilootje of 110 niet super veel vet, en sterker worden is sterker worden, de techniek vind ik makkelijker te leren dan kracht op bouwen.

En ik zei er ook bij hij had een paar oefen setjes nodig maar het feit blijft dat hij het drukte.

Ow gaan we zo beginnen ja hoor ik pak straks het vliegtuig om jou pa vol in zijn midlife crisis 120 kilo te zien drukken :D

Goede argumentatie hoor :o

Damn :rolleyes:

Ow gaan we zo beginnen ja hoor ik pak straks het vliegtuig om jou pa vol in zijn midlife crisis 120 kilo te zien drukken :D

Tja als men er niet aan wil geloven dan is dat toch een optie of zie ik dat verkeerd.

Mijn pa drukt nog geen 70kg haha , heb het over mn schoonvade

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Wat moet ik dan, even vragen of ik een filmpje wil maken omdat men op dit forum te arrogant is te geloven dat er mensen zijn die sterker zijn zonder kracht training...dan op youtube zetten..en dan krijg ik alsnog te horen dat het op de ene of andere manier nep is, of dat deze gasten al veel langer trainen.

Vergeet wat ik gezegt heb. de enige sterke mensen vind je in de gym blijkbaar.

Tja als men er niet aan wil geloven dan is dat toch een optie of zie ik dat verkeerd.

Mijn pa drukt nog geen 70kg haha , heb het over mn schoonvade

Een optie is een filmpje maken.
En dan nog is er geen bewijs dat hij geen training heeft gehad.

Dat heeft geen nut. je heb hier uitzonderingen zoals bijv mr apollo, en deze jongen hier.
Maakt niet uit met hoeveel bewijs je komt, stelletje wijven hier zal altijd wat te zeiken vinden.

Een filmpje maken zou inderdaad weleens de meest... realistische en makkelijkste oplossing zijn, ja. En laten we die arrogantie eens omdraaien: zou het niet kunnen dat jij degene bent die te arrogant is om toe te geven dat hij te snel en te onnadenkend reageerde?

Dat heeft geen nut. je heb hier uitzonderingen zoals bijv mr apollo, en deze jongen hier.
Maakt niet uit met hoeveel bewijs je komt, stelletje wijven hier zal altijd wat te zeiken vinden.

Er is duidelijk aangetoond dat die foto niet helemaal koosjer was daar is al bewijs voor geleverd alleen blijkbaar pik jij dat dan weer niet op.

Die foto dat weet ik van mr apollo iig, maar het blijft toch een goed fysiek.

En mijn punt is, dat hier altijd gezeurt word als iemand te groot voor hun leeftijd is of te sterk is.
Wat is het nut van een forum waarin je elkaar hoor te helpen en motiveren als het groten deel toch alleen maar alles afkraakt.

En dan heb ik het niet specifiek over dit topic, ik heb het over bijna elk topic.

Maar goed we zijn zn topic een beetje aan het hi jacken..dus vergeet maar wat ik gezegt heb

Foto's al gevonden.

Haar komt overeen zo te zien. Wel ****ing buffel gek, t*ring jantje. Nice!

Wel monster progressie op de foto van 7 jun 2010 schat ik je hoogstens 90kg.
Oh en hij is 7929x bekeken en samantha vind hem nice. Dat we het wel over dezelfde foto hebben.

Hij is gewoon real, zie alleen geen 106kg erin maar dat kan ook aan de foto's liggen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven