Fitness Seller

11 sep 2001. 1100 Mensen nog steeds zoek! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja maar dat heeft betrekking op terroristen en niet op de doorsnee burger waar ik op doelde.
ja snap ik maar de amerikaanse overheid (en alle anderen die er van profiteerden) gebruikt de wetten om iedereen die hen iets in de weg legt te ervolgen. Je wordt dan beschuldigt van terrorisme, en dan kan je niks meer doen. Want als je beticht wordt van terrorisme, val je onder een andere wet en kan je onmogelijk je onschuld bewijzen.
 
ja idd feit dat er onschuldigen vast komen te zitten is slechte zaak en daarom ben ik er ook zeker geen voorstander van in het geval dat je dat misschien dacht. zelfde geldt voor de doodstraf.
 
ja idd feit dat er onschuldigen vast komen te zitten is slechte zaak en daarom ben ik er ook zeker geen voorstander van in het geval dat je dat misschien dacht. zelfde geldt voor de doodstraf.
Ja, idd. de doodstraf is ook zoiets belachelijks. Als achteraf blijkt dat er een foutje was en dat je onschuldig bent, dan is het te laat he. Onze "christelijke" Jeb bush heeft zelf al mentaal gehandicapten tot de dood veroordeeld terwijl de amerikaanse wethet verbied; Die doen daar blijkbaar in texasland wat ze maar willen;

by the way, ik zette het woord christelijk tussen haakjes om aan te tonen dat ik wel degelijk weet dat het christendom daar niks mee te maken heeft. Het christendom is voor naastenliefde, niet het vermoorden van anderen.
 
Ja, idd. de doodstraf is ook zoiets belachelijks. Als achteraf blijkt dat er een foutje was en dat je onschuldig bent, dan is het te laat he. Onze "christelijke" Jeb bush heeft zelf al mentaal gehandicapten tot de dood veroordeeld terwijl de amerikaanse wethet verbied; Die doen daar blijkbaar in texasland wat ze maar willen;

ik weet niet of je weet hoe het rechtssysteem werkt in de USA maar ze hebben daar rechters, jury's en dat soort dingen om mensen te veroordelen.

Jeb Bush is trouwens gouverneur van Florida en daar hebben ze de doodstraf al een tijdje afgeschaft.


ps kijk maar uit dat je niet vervolgd wordt voor terrorisme. :D
 
ik weet niet of je weet hoe het rechtssysteem werkt in de USA maar ze hebben daar rechters, jury's en dat soort dingen om mensen te veroordelen.

Jeb Bush is trouwens gouverneur van Florida en daar hebben ze de doodstraf al een tijdje afgeschaft.


ps kijk maar uit dat je niet vervolgd wordt voor terrorisme. :D


Means of execution:
In January 2000, the Florida Legislature passed legislation that allows lethal injection as an alternative method of execution in Florida. Florida administers executions by lethal injection or electric chair at the execution chamber located at Florida State Prison. The three-legged electric chair was constructed from oak by Department of Corrections personnel in 1998 and was installed at Florida State Prison (FSP) in Starke in 1999. The previous chair was made by inmates from oak in 1923 after the Florida Legislature designated electrocution as the official mode of execution. (Prior to that, executions were carried out by counties, usually by hanging.) The apparatus that administers the electric current to the condemned inmate was not changed. It is regularly tested to ensure proper functioning. For a photograph of the modified execution chamber, electric chair and lethal injection gurney, see our press releases.
 
ik weet niet of je weet hoe het rechtssysteem werkt in de USA maar ze hebben daar rechters, jury's en dat soort dingen om mensen te veroordelen.

Jeb Bush is trouwens gouverneur van Florida en daar hebben ze de doodstraf al een tijdje afgeschaft.


ps kijk maar uit dat je niet vervolgd wordt voor terrorisme. :D


en die rechters en jury's hebben in het verleden nooit iemand ter dood veroordeeld die dan achteraf onschuldig bleek te zijn?
 
ik weet niet of je weet hoe het rechtssysteem werkt in de USA maar ze hebben daar rechters, jury's en dat soort dingen om mensen te veroordelen.

Jeb Bush is trouwens gouverneur van Florida en daar hebben ze de doodstraf al een tijdje afgeschaft.


ps kijk maar uit dat je niet vervolgd wordt voor terrorisme. :D

VERRASSING: FLORIDA LIGT IN TEXAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en............

kijk eens, blijbaar is de doodstaf niet afgeschaft in florida:

Posted October 20 2006


LIVINGSTON, Texas · A convicted killer facing lethal injection beat the executioner to it Thursday, committing suicide by slitting his throat and arm with a blade in his Texas death row cell 15 hours before he was supposed to die.

Michael Dewayne Johnson, 29, was found in a pool of blood by officers making routine checks on him every 15 minutes, authorities said. He was pronounced dead at a hospital.
--------------------

is het mogelijk de volgende keer eerst de feiten te checken?!
 
in 1976 werd in florida de doodstraf opnieuw ingevoerd (+ in 37 andere staten)
 
Ja, Bur, je slaat hier wel een flinke flater!
 
Florida ligt in Texas ???????????????

volgens mij zijn het 2 verschillende staten hoor.

Maar ik meende toch echt dat de doodstraf daar was afgeschaft niet dus.


Kijk dat zal je altijd houden dat er soms iemand onschuldig wordt veroordeeld, zullen we dat ( rechtspraak) dan ook maar meteen afschaffen.

Er zitten hier in nederland vast en zeker ook onschuldige mensen vast.
 
Florida ligt in Texas ???????????????

volgens mij zijn het 2 verschillende staten hoor.

Maar ik meende toch echt dat de doodstraf daar was afgeschaft niet dus.


Kijk dat zal je altijd houden dat er soms iemand onschuldig wordt veroordeeld, zullen we dat ( rechtspraak) dan ook maar meteen afschaffen.

Er zitten hier in nederland vast en zeker ook onschuldige mensen vast.
texas is de staat en is opgedeeld in 254 county's, waaronder florida.

en je moet de rechtspraak niet afschaffen, dat werd ook niet geinsinueerd. er werd gesteld dat de doodstraf nogal definitief is he;Als je iemand 10 jaar gevangenisstraf geeft en achteraf blijkt het fout, dan kan hij nog verder met zijn leven he. Tis erg, maar minder erg dan de doodstraf!
 
texas is de staat en is opgedeeld in 254 county's, waaronder florida.

en je moet de rechtspraak niet afschaffen, dat werd ook niet geinsinueerd. er werd gesteld dat de doodstraf nogal definitief is he;Als je iemand 10 jaar gevangenisstraf geeft en achteraf blijkt het fout, dan kan hij nog verder met zijn leven he. Tis erg, maar minder erg dan de doodstraf!

dat is idd in Nederland het geval, maar we hadden het over Amerika.

In Amerika krijg je gewoon rustig 150 jaar, dan kan je degene vanuit economisch perspectief beter omleggen. Dat is namelijk goedkoper :D

en Florida is wel een aparte staat

In 1845 werd Florida een staat (de 27ste) van de Unie. Na de Amerikaanse Burgeroorlog, waarin Florida aan de zijde van de Zuidelijken stond......

Ook wel Florida "the sunshine state" genoemd.

Ik dacht al even wtf ik word gek
 
dat is idd in Nederland het geval, maar we hadden het over Amerika.

In Amerika krijg je gewoon rustig 150 jaar, dan kan je degene vanuit economisch perspectief beter omleggen. Dat is namelijk goedkoper :D

en Florida is wel een aparte staat

In 1845 werd Florida een staat (de 27ste) van de Unie. Na de Amerikaanse Burgeroorlog, waarin Florida aan de zijde van de Zuidelijken stond......

Ook wel Florida "the sunshine state" genoemd.

Ik dacht al even wtf ik word gek

florida een aparte staat? ja blijkbaar wel. Blijkbaar is florida zowel een aparte staat als een county in florida. Ik trok te snel conclusies omdat de bush familie uit texas is; blijkbaar hebben ze hun territorium wat uitgebreidt;
Dus ik was gedeeltelijk fout. Ik had het wel aan het rechte eind betreffende de doodstraf; :D
 
florida een aparte staat? ja blijkbaar wel. Blijkbaar is florida zowel een aparte staat als een county in florida. Ik trok te snel conclusies omdat de bush familie uit texas is; blijkbaar hebben ze hun territorium wat uitgebreidt;
Dus ik was gedeeltelijk fout. Ik had het wel aan het rechte eind betreffende de doodstraf; :D

Ja dat zeker, ik ben ook tegen de doodstraf maar he als iemand levenslang krijgt kan je hem beter doodmaken vind ik.
 
dat is idd in Nederland het geval, maar we hadden het over Amerika.

In Amerika krijg je gewoon rustig 150 jaar, dan kan je degene vanuit economisch perspectief beter omleggen. Dat is namelijk goedkoper :D

en Florida is wel een aparte staat

In 1845 werd Florida een staat (de 27ste) van de Unie. Na de Amerikaanse Burgeroorlog, waarin Florida aan de zijde van de Zuidelijken stond......

Ook wel Florida "the sunshine state" genoemd.

Ik dacht al even wtf ik word gek

ik heb ergens gelezen, ik zou het eens moeten opzoeken , dat de executie in de vs meer kost dan het onderhouden van een gevangene gedurende 100 jaar of zo.
 
Less expensive than execution

Less expensive than execution
Leslie Cantu:
The belief that execution costs less than imprisonment is false. "The cost of the apparatus and maintenance of the procedures attending the death penalty, including death row and the endless appeals and legal machinery, far outweighs the expense of maintaining in prison the tiny fraction of criminals who would otherwise be slain" (Draper 46).

---------------
Costs of the Death Penalty

Study Concludes Death Penalty is Costly Policy
In its review of death penalty expenses, the State of Kansas concluded that capital cases are 70% more expensive than comparable non-death penalty cases. The study counted death penalty case costs through to execution and found that the median death penalty case costs $1.26 million. Non-death penalty cases were counted through to the end of incarceration and were found to have a median cost of $740,000. For death penalty cases, the pre-trial and trial level expenses were the most expensive part, 49% of the total cost. The costs of appeals were 29% of the total expense, and the incarceration and execution costs accounted for the remaining 22%. In comparison to non-death penalty cases, the following findings were revealed:

The investigation costs for death-sentence cases were about 3 times greater than for non-death cases.
The trial costs for death cases were about 16 times greater than for non-death cases ($508,000 for death case; $32,000 for non-death case).
The appeal costs for death cases were 21 times greater.
The costs of carrying out (i.e. incarceration and/or execution) a death sentence were about half the costs of carrying out a non-death sentence in a comparable case.
Trials involving a death sentence averaged 34 days, including jury selection; non-death trials averaged about 9 days.
-
 
Back
Naar boven