Gewoon zorgen dat het niet ten koste van je gezondheid gaat om je doel te bereiken. Met de juiste voeding en krachttraining kan je de verhoudingen van je lichaam aanpassen zonder af te vallen.
Hoe ziet een normale dag er momenteel uit, met dat weight watchers principe?
Ik mag 26 punten eten. Wel zijn de meeste groenten en fruit 0 punten, deze mag ik dan zoveel eten tot dat ik een vol gevoel heb.
Ook werken zij met een telvrije/groene dag, dat je dan alles uit het groene logo (gezonde producten zoals kipfilet en volkoren pasta) moogt eten, maar je toch best blijft tellen.
Ik doe dan gewoon weer een vette dag/cheatdag ipv die groene dag, heb gemerkt dat ik dan meer afval dan dat ik mij aan die groene dag hou en is fijner moet ik toch niet alles laten.
's Morgens: 2 snede brood, kaas of salami of hesp en een stuk fruit. Of magere yoghurt met muesli en een stuk fruit of brintapap met appel.
Tussendoortje ( 10u en 15u): Yoghurt of fruit soms een WW-koekje
's Avonds: warme maaltijd bestaande uit 100gr vlees, kip of vis en +/- 100 gr aardappelen of 30gr ongekookte rijst en een goei 200gr aan groentjes.
Hier zit ik vol mee, ik weet dat het weinig lijkt!
zow! respect voor je vooruitgang zeg, wat een enorm verschil.
Ik denk inderdaad dat te rap onder de 60 kilo de reden is van je dokters zorg, geleidelijk afvallen en kracht gaan opbouwen dan heb je twee vliegen in één klap denk ik.
Wat betreft je vetpercentage lijkt het alsof je nog wel boven die 22 % zit op dit moment vooral op je buik/rug.
Je armen (benen kan ik niet goed zien) zitten er wellicht eerder op.
Geen idee ook hoe dat vetpercentage gemeten is, er zijn nogal wat onbetrouwbare methodes...
In ieder geval heel veel succes met je doel, als je hier al bent belandt, lukt de rest ook wel.
Dank u!
Ja, het was niet de bedoeling om zo snel af te vallen, ik ben bij de WW gegaan om geleidelijk af te vallen en gezond te leren leven. Maar ik was altijd bij de weinige die veel afvielen per week.
Mijn vetpercentage hebben we gemeten met een huidplooi meter, maar we zijn daar niet zo handig mee, dus =D
Een heel mooi resultaat!
Pas inderdaad wel op met té snel afvallen. Dat zal je dokter inderdaad bedoelen.
Ga je nog door met weigthwatchers? of ga je op den duur een voedings schema maken met kracht training erbij?
Door het opbouwen van spieren verbruikt je lichaam ook weer meer en zal je ook strakker in je vel komen te zitten.
Heel veel succes in ieder geval.
Dank u!
Het was niet de bedoeling om zo snel veel af te vallen, maar ik ben ook ziek geweest/ben het nog altijd (klierkoorts).
Ik ga zoiezo nog door met WW zolang het nog resultaat levert en wilde daarna beginnen met krachttraining bovenop mijn handbaltraining.
Voor een voedingsschema op te gaan stellen, ben ik totaal niet het geduldigste type xD
Maar ik kan het tegen dan misschien aan mijn vriend vragen.