MuscleMeat

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

Bezoekers in dit topic

Volgens mij een citaat van Arnold (of iemand anders), zoiets als:
"Je weet dat je op de goede weg zit als je complimenten krijgt van andere kerels en als de vrouwen je niet mooi vinden, omdat je te groot bent."
Klinkt niet als iets wat Arnold zou zeggen. :D
Maar als je " iel" hoort dan weet je in ieder geval dat je goed bezig bent
 
Dan ben ik goed op weg. Vrouwen vinden me al niet mooi, nu nog de complimenten zien te krijgen van andere kerels.
Telt een compliment over je boek ook, want dat is zeer professioneel. Wel pittig, maar mijn trainingen moeten ook pittig zijn om mijn doel te bereiken. :cool:
 
Op een laag vp zijn je gezichtskenmerken wel een stuk aantrekkelijker denkik, op 15% heb ik een dubbele kin:roflol:
 
Op een laag vp zijn je gezichtskenmerken wel een stuk aantrekkelijker denkik, op 15% heb ik een dubbele kin:roflol:

True!!

Screenshot_20170729-182616.png

Screenshot_20170729-182947.png
 
Waarom zie ik bij jou op 14% je abs al duidelijk, man, daar moet ik op 7% voor zitten.
 
Waarom zie ik bij jou op 14% je abs al duidelijk, man, daar moet ik op 7% voor zitten.
Is goed licht. Maar je ziet er maar 2-4. Je ziet er maar amper 2 in slecht licht. Plus check die bolling eens onder mn navel. Daar pakte ik een hele dikke laag vet toen. Ik heb vrij dikke abs dus dat drukt er veel meer doorheen..
 
Hoeveel weeg je nu eigenlijk?
 
Vandaag even alles gegeten waar ik nog extra zin in had.
New york pizza, pop tarts, haribo etc. Ik zit nu al op 4k en probeer op 4.5k te eindigen vandaag.

En dan maandag gewoon weer door met rustig cutten. Dat geeft me weer wat ruimte voor als ik komende weken uiteten ga:D
 
Vandaag even alles gegeten waar ik nog extra zin in had.
New york pizza, pop tarts, haribo etc. Ik zit nu al op 4k en probeer op 4.5k te eindigen vandaag.

En dan maandag gewoon weer door met rustig cutten. Dat geeft me weer wat ruimte voor als ik komende weken uiteten ga:D


Marvinnen dus:) Skatermarvin
 
Kijk Marvin die weet waar het leven omdraait. De bodybuilding lifestyle laat ons een paar dagen pw eten als de dikste vd samenleving, zonder er zo uit te zien:D

Haha precies!
Had ik gisteren ook bij lopend buffet.
Meer eten als alle dikke spek nekken, maar aders overal :p
 
Jullie zijn een schande voor de sport :roflol:

Zogenaamde bodybuilders... Tsssss
 
Iedereen bedankt voor het volgen van m'n log:D Foto's staan online dus mocht je het resultaat van weken diëten willen zien..
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven