MuscleMeat

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

Bezoekers in dit topic

Cutten gaat me toch veeeel moeilijker af nu.
Vandaag dagje op 2.500 kcal en 300 gram carbs en ik moet zeggen, ik heb het er moeilijker mee dan ooit.
Ook heb ik veel last van vlekken op m'n zicht. Dit duidt voor mij erop dat ik licht hypo ga.
Van het diepe cutten ga ik afstappen. Bij een % rond de 6 procent reageert mijn lichaam toch heel anders op de voeding dan op 12%.
2.500 kcal op rond de 6% voelt nog zwaarder dan 1.800 kcal op 12%:emo:

Energie is ook ruk op 2.700 kcal.
 
Cutten gaat me toch veeeel moeilijker af nu.
Vandaag dagje op 2.500 kcal en 300 gram carbs en ik moet zeggen, ik heb het er moeilijker mee dan ooit.
Ook heb ik veel last van vlekken op m'n zicht. Dit duidt voor mij erop dat ik licht hypo ga.
Van het diepe cutten ga ik afstappen. Bij een % rond de 6 procent reageert mijn lichaam toch heel anders op de voeding dan op 12%.
2.500 kcal op rond de 6% voelt nog zwaarder dan 1.800 kcal op 12%:emo:

Energie is ook ruk op 2.700 kcal.
Ik merk het ook. Tijdens de contest zat ik structureel op 2600 kcal, laatste weken op 2400 kcal en laatste paar dagen op 1800-1800-1400 kcal. Gek genoeg had ik er weinig moeite mee. Als ik nu beneden de 2800 kcal zit, krijg ik vreetneigingen.
 
Omdat je eerst een doel had waar je je volledig op kon focussen en in kon vast bijten.

Doel is gehaald dus nu krijg je de mind fuck.

Geweldige sport is het ook :D

Blijf gretig ook al heb je je doel gehaald.
Blijf opstaan met de 'drive' om jezelf te verbeteren op alle mogelijke vlakken.
 
Omdat je eerst een doel had waar je je volledig op kon focussen en in kon vast bijten.

Doel is gehaald dus nu krijg je de mind fuck.

Geweldige sport is het ook :D

Blijf gretig ook al heb je je doel gehaald.
Blijf opstaan met de 'drive' om jezelf te verbeteren op alle mogelijke vlakken.

Ik heb nog steeds een doel en dat is zo droog worden als Helmut Strebl. Ik weet wat je bedoeld maar zelfs voor de deadline had ik al extra last van de honger. :D
Heb een haat liefde relatie met deze "sport"..;)
 
Haha weet je hoe ziek ziek droog die man is? :D
Hoop dat het je lukt!
 
Haha weet je hoe ziek ziek droog die man is? :D
Hoop dat het je lukt!
Ja is giga droog.. Wat zal ik dan wegen.. 84kg..
Ik zie er nu al amper uit of ik lift in kleren.
Gelukkig zie ik mezelf niet als bodybuilder:D
20170807_140748.jpg
 
Ik denk wel onder de 80.
Die man heeft ook nog eens 0 vocht.

Beetje als andreas munzer.
 
Ik denk wel onder de 80.
Die man heeft ook nog eens 0 vocht.

Beetje als andreas munzer.

Dat is dus 9kg inleveren voor 3.5%.
Dag 5,5kg spier of meer:(
 
hahaha het 'eruit zien alsof je niet lift in kleren' heb ik nu ook :( zonder kleren maakt het veel goed natuurlijk
 
Neem aan een oude foto?
Nee :D.
Des te droger je wordt des te groter het contrast is met kleren.
De dichtheid van spiermassa is veel groter dan dat van vet.
Heb zelf een keer zo'n gast beledigd op de atlascup. Die jongen coachte een deelnemer en hij begon complimenten te geven en ik zag iets wat op een bicep leek door zn shirt heen. Dus ik zeg :" paar jaartjes weer vol trainen en jij kan ook hier aan meedoen(map)." Was hij gewoon knetterdroog met flinke massa voor zn lengte en liet hij ook pics van zijn comp zien. :o voelde me wel ef lullig
 
Laatst bewerkt:
Ga je hierna bulken? Voor de Tijd dat ik je hier 'volg' stond je ofwel droog of dik omdat je niet meer trainde/ niet op je voeding lette:D
 
Nee :D.
Des te droger je wordt des te groter het contrast is met kleren.
De dichtheid van spiermassa is veel groter dan dat van vet.
Heb zelf een keer zo'n gast beledigd op de atlascup. Die jongen coachte een deelnemer en hij begon complimenten te geven en ik zag iets wat op een bicep leek door zn shirt heen. Dus ik zeg :" paar jaartjes weer vol trainen en jij kan ook hier aan meedoen(map)." Was hij gewoon knetterdroog met flinke massa voor zn lengte en liet hij ook pics van zijn comp zien. :o voelde me wel ef lullig

:roflol:
 
Ga je hierna bulken? Voor de Tijd dat ik je hier 'volg' stond je ofwel droog of dik omdat je niet meer trainde/ niet op je voeding lette:D

Misschien heb ik het toen afentoe wel eens een bulk genoemd maar was niet echt aan het bulken:D. Ik at gewoon wat ik wilde (4-5k kcal met circa 150 gram eiwit) en 3 trainingen per week.

Wat ik al eerder zei. Ik heb een haat liefde relatie met de sport. Het dieeten komt me vaak m'n neus uit waarna ik de gewoonte heb om onder de noemer "bulk" dik te worden. Het dik zijn geeft je niet de extra massa maar simpelweg het overschot aan kcal.

Ik denk dat ik nu wel een beetje de balans voor mezelf gevonden heb en wil wel onder de 8% yearround proberen te blijven zonder er obsessief mee bezig te zijn. Ik wil niet dat ik straks 50, 60, 70 bent en dat ik alleen maar een goed fysiek heb/gehad heb:D
 
Congrats!

Even terugkomen op die volgers kopen van social media, dan kan je ook wel aannemen dat Anna Delyla (250.000 volgers) iets dergelijks gedaan heeft?
 
Congrats!

Even terugkomen op die volgers kopen van social media, dan kan je ook wel aannemen dat Anna Delyla (250.000 volgers) iets dergelijks gedaan heeft?
De meeste doen dat bro. Je kan bijv voor 1$ 2000 volgers kopen of via een app gratis volgers krijgen (dit duurt wel veel langer)
 
Nee :D.
Des te droger je wordt des te groter het contrast is met kleren.
De dichtheid van spiermassa is veel groter dan dat van vet.
Heb zelf een keer zo'n gast beledigd op de atlascup. Die jongen coachte een deelnemer en hij begon complimenten te geven en ik zag iets wat op een bicep leek door zn shirt heen. Dus ik zeg :" paar jaartjes weer vol trainen en jij kan ook hier aan meedoen(map)." Was hij gewoon knetterdroog met flinke massa voor zn lengte en liet hij ook pics van zijn comp zien. :o voelde me wel ef lullig
:roflol: oops
 
Back
Naar boven