Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ikke 20 : hoeveel weken ben je nu off?

off gaan is voor veel mensen totaal geen probleem meer dan 50% merkt zelfs weinig tot geen verschil met onn zijn, de gewichten gaan wat achteruit en je verliest wat intracellulair vocht meer niet.
Ik denk dat het serieus afhangt van welke middelen je gebruikt, je dosering en hoe lang. Dan is het ook nog steeds per persoon verschillend.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.003
off gaan is voor veel mensen totaal geen probleem meer dan 50% merkt zelfs weinig tot geen verschil met onn zijn, de gewichten gaan wat achteruit en je verliest wat intracellulair vocht meer niet.

Bwaah je verliest toch wel wat meer als je shape bodybuildwaardig is.

• #3.004
Ik denk dat het serieus afhangt van welke middelen je gebruikt, je dosering en hoe lang. Dan is het ook nog steeds per persoon verschillend.

Inderdaad.
Iedereen reageert er anders op .Mijn libido was oke terwijl mijn test onbestaande was vorig jaar. Wel low test symptomen zoals moe zijn en weinig energie hebben, prikkelbaar zijn,enz.

• #3.005

Moest al effe terug gaan maar mijn laatste inject test was ergens begin juni en en dan verder gegaan op para/mast en daarna tren ace/mastprop. Laatste treninject was ergens midden juli.
Dus eigenlijk na tren only compleet off gegaan :D Ach ja ze noemen mij niet voor niets "den tette".

Laatste inject hcg gezet vandaag.Dit weekend start ik terug met de clomid voor 2 weken en dan ga ik bloed laten checken.

Eind maart 2018 ga ik samen met het vrouwtje op vakantie naar Punta Cana dus we zullen voor januari 2018 al aan de saus zitten. Moet wel een beetje in shape (huge en ripped) zijn voor zo een mooie vakantie :p

• #3.006
Oke nu begin ik het off gaan toch wel te voelen hoor. Ben mentaal vrij sterk maar nu is het niet meer te negeren.
Alles werkt nog wel daarbeneden maar mentaal/psychisch is het effe wat moeilijker. Op vakantie ging het nog wel maar nu weer terug thuis zijn en de dagelijkse sleur/routine weer bezig is heb ik toch wel wat moeilijk.
Ik heb duidelijk low test symptomen terwijl ik deze week nog aan aan de hcg zat enz. dus dat belooft niet veel goeds.
De shape is wonderbaarlijk vrij oke (86 kg), wel plat en leeg maar dat is normaal nu he.
Hopelijk word het de komende weken wat beter. Moet er gewoon effe door nu he.

Extra hcg inslaan bro.
Denk dat je bloed waardes nog niet 'oke' zullen zijn helaas.

• #3.008
Daarmee dat ik nog 2 weken wacht voor bloedcontrole.

Als mijn bloed oke is excl de testwaarden dan zal ik geen moeite meer doen om het toch nog "in gang te krijgen". Vorig jaar ook op 74 test geeindigd na pct dus dan word het hrt voor mij.

Dan ga ik eerst op hrt en dan later terug af en toe een blast maar niets gek meer.

Mooi om te zien dat je sterk en verstandig in je schoenen staat omtrent dit onderwerp.

Heb je eigenlijk ooit gek gedaan met dosissen/middelen/lengte blast? Je lijkt me steeds zeer verantwoordelijke maar toch doeltreffende kuren/blasten te doen :P

• #3.010
Sterk/verstandig maakt weinig uit op dit moment. Ik weet waar ik drie jaar geleden aan begonnen ben en weet perfect wat de gevolgen hiervan konden zijn. Ik vind het enkel heeel spijtig dat ik geen bloedtest gedaan heb 3.5 jaar geleden. Dan wist ik hoe mijn eigen test er toen uitzag. Ik was toen al zeker 4 jaar AS vrij. Ik gok ook al laag maar is puur giswerk.

Blasten doe ik nooit lang max 6-8 weken.
Dosissen ook nooit gek en als ik al eens iets gekker deed was dit ook maar voor max 3-4 weken ofzo.
Toekomst zal ook heel moderate zijn. Niets gek ofzo en niet langer dan 6-8 weken.

Onder de 5 gram dus :p

Je kunt toch niet zo gauw al zeggen dat je niet meer herstelt na zo lang ON.. Ik snap het wel hoor, ik zou ook niet met lage test willen rondlopen en liever trt gaan zetten maar daarom begin ik ook gewoon niet aan volledig off gaan.

• #3.013
Je kunt toch niet zo gauw al zeggen dat je niet meer herstelt na zo lang ON.. Ik snap het wel hoor, ik zou ook niet met lage test willen rondlopen en liever trt gaan zetten maar daarom begin ik ook gewoon niet aan volledig off gaan.

Mocht ik geen plannen hebben om binnenkort terug on te gaan dan zou ik idd proberen doorzetten en er proberen voor te zorgen dat het wel lukt.

Nu heb ik zoiets van als de bloestest uitwijst dat men test veel te laag is ondanks clomid en hcg dan ga ik terug on, wel eerst in een hrt modus.

Ik ben 33 jaar en kinderen hoeft ook niet meer voor mij en voor mijn vrouw zekers niet.

geduld hebben is nu het belangrijkste

Wel eens gedacht aan hmg om de fsh te stimuleren en lh als ik het goed heb?

Had tijdje terug al een topic geopend over Triptorelin , waar ik ook benieuwd naar ben of dat echt zorgt voor pijlsnel herstel

• #3.016
Vanmorgen eindelijk eens bij de dokter geraakt om het bloed te laten nakijken. Maandag of dinsdag heb ik de resultaten thuis en ben echt benieuwd.
Bloeddruk was ook weer vrij hoog maar mijn onderdruk was weer oke (90/170). Dus moet verder met mijn lisinopril. Nu weten we wel dat mijn hoge bloeddruk niet enkel veroorzaakt word door de anabolen, hgh en vocht want ben daar al effe van af nu.

Ik voel dat mijn test laag is en dat is vrij normaal met mijn geschiedenis uiteraard. Heb me voorgenomen dat als mijn test onder de 250 uitkomt en LH heel laag is ik onmiddelijk trt ga doen en dan tijdje later word dit hrt. Als ik nu geen normale test heb met de hcg en clomid/nolvadex dan gaat dat over een maand al zeker niet beter zijn.
Het heeft weinig zin om nu nog 5 maanden door te zetten met heel de pct winkel om dan in de lente weer een "kuurtje" te doen. Ik heb dit vandaag goed kunnen bespreken met mijn dokter (was de laatste klant) en ze zei dat het mijn eigen keuze is als ik dit wil doen of niet. Ze vond het fascinerend hoe ik erover praatte en dergelijke terwijl ze het echt niet begreep waarom we ons dit aandoen. Ze volgt me nu al 3 jaar op en ze begrijpt het nog altijd niet :D

Vanmorgen eindelijk eens bij de dokter geraakt om het bloed te laten nakijken. Maandag of dinsdag heb ik de resultaten thuis en ben echt benieuwd.
Bloeddruk was ook weer vrij hoog maar mijn onderdruk was weer oke (90/170). Dus moet verder met mijn lisinopril. Nu weten we wel dat mijn hoge bloeddruk niet enkel veroorzaakt word door de anabolen, hgh en vocht want ben daar al effe van af nu.

Ik voel dat mijn test laag is en dat is vrij normaal met mijn geschiedenis uiteraard. Heb me voorgenomen dat als mijn test onder de 250 uitkomt en LH heel laag is ik onmiddelijk trt ga doen en dan tijdje later word dit hrt. Als ik nu geen normale test heb met de hcg en clomid/nolvadex dan gaat dat over een maand al zeker niet beter zijn.
Het heeft weinig zin om nu nog 5 maanden door te zetten met heel de pct winkel om dan in de lente weer een "kuurtje" te doen. Ik heb dit vandaag goed kunnen bespreken met mijn dokter (was de laatste klant) en ze zei dat het mijn eigen keuze is als ik dit wil doen of niet. Ze vond het fascinerend hoe ik erover praatte en dergelijke terwijl ze het echt niet begreep waarom we ons dit aandoen. Ze volgt me nu al 3 jaar op en ze begrijpt het nog altijd niet :D

Fijn dat je zo'n arts getroffen hebt. Die van mij is eender zo, snapt er niks van, maar vind het mijn eigen keuze en ondersteund me daar waar nodig en waar haar kennis toereikend is.

Overigens kan je bloeddruk aan de hoge kant zijn door je lage test waarde. Die zijn al vaker gelinked aan elkaar geloof ik.

Bovendruk van 170 is wel zeer hoog toch?

• #3.019
Jep. Daarom dat ik daar al lange tijd medicatie voor krijg voorgeschreven.
Ik moest stoppen met de lisinopril om te kijken ofdat mijn hoge bloeddruk door de anabolen kwam... Niet dus.

Vroeger ging die nog hoger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven