Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het serieus afhangt van welke middelen je gebruikt, je dosering en hoe lang. Dan is het ook nog steeds per persoon verschillend.off gaan is voor veel mensen totaal geen probleem meer dan 50% merkt zelfs weinig tot geen verschil met onn zijn, de gewichten gaan wat achteruit en je verliest wat intracellulair vocht meer niet.
off gaan is voor veel mensen totaal geen probleem meer dan 50% merkt zelfs weinig tot geen verschil met onn zijn, de gewichten gaan wat achteruit en je verliest wat intracellulair vocht meer niet.
Ik denk dat het serieus afhangt van welke middelen je gebruikt, je dosering en hoe lang. Dan is het ook nog steeds per persoon verschillend.
Ach ja ze noemen mij niet voor niets "den tette".
Je kunt toch niet zo gauw al zeggen dat je niet meer herstelt na zo lang ON.. Ik snap het wel hoor, ik zou ook niet met lage test willen rondlopen en liever trt gaan zetten maar daarom begin ik ook gewoon niet aan volledig off gaan.

Vanmorgen eindelijk eens bij de dokter geraakt om het bloed te laten nakijken. Maandag of dinsdag heb ik de resultaten thuis en ben echt benieuwd.
Bloeddruk was ook weer vrij hoog maar mijn onderdruk was weer oke (90/170). Dus moet verder met mijn lisinopril. Nu weten we wel dat mijn hoge bloeddruk niet enkel veroorzaakt word door de anabolen, hgh en vocht want ben daar al effe van af nu.
Ik voel dat mijn test laag is en dat is vrij normaal met mijn geschiedenis uiteraard. Heb me voorgenomen dat als mijn test onder de 250 uitkomt en LH heel laag is ik onmiddelijk trt ga doen en dan tijdje later word dit hrt. Als ik nu geen normale test heb met de hcg en clomid/nolvadex dan gaat dat over een maand al zeker niet beter zijn.
Het heeft weinig zin om nu nog 5 maanden door te zetten met heel de pct winkel om dan in de lente weer een "kuurtje" te doen. Ik heb dit vandaag goed kunnen bespreken met mijn dokter (was de laatste klant) en ze zei dat het mijn eigen keuze is als ik dit wil doen of niet. Ze vond het fascinerend hoe ik erover praatte en dergelijke terwijl ze het echt niet begreep waarom we ons dit aandoen. Ze volgt me nu al 3 jaar op en ze begrijpt het nog altijd niet![]()
Niet erg op zich om hoge bloeddruk te hebben. Echter als het echt lang duurt moet je er idd wat aan gaan doen.