AndroidHealthClinic

14 jarige heeft hulp nodig met voeding en fitness!

:roflol: wil je echt zo graag je gelijk hebben?
Macro's is het enige wat telt, maakt mij ook niet uit hoe hij er aan komt. Ik zeg alleen dat complexe carbs een gezondere, betere keuze is.

waarom suiker troep is:
http://www.nytimes.com/2011/04/17/magazine/mag-17Sugar-t.html?pagewanted=all&_r=0

Ik heb het toch over body composition, niet over de gezondheid. En zoals ik daarnet al zei gaan we ervan uit dat hij al genoeg goede voeding binnenkrijgt.
En kom dan niet aanzetten met een artikel van 2 jaar terug, zelfs van the new york times.
No offence oid

Ik heb het toch over body composition, niet over de gezondheid. En zoals ik daarnet al zei gaan we ervan uit dat hij al genoeg goede voeding binnenkrijgt.
En kom dan niet aanzetten met een artikel van 2 jaar terug, zelfs van the new york times.
No offence oid

Waarom is het aan mij om jou hierover informatie voor te schotelen? Hou op met geloven in je eigen hersenspinsels en doe wat onderzoek. Als je recentelijk een krant had opengeslagen zou je ook weten dat fructose troep is.

ik wil niet heel vervelend overkomen, maar de meeste sportscholen laten je geen krachttraining doen onder de 16, het is ook niet bepaald goed voor de ontwikkeling van je lichaam op die leeftijd

ik wil niet heel vervelend overkomen, maar de meeste sportscholen laten je geen krachttraining doen onder de 16, het is ook niet bepaald goed voor de ontwikkeling van je lichaam op die leeftijd
dit is een achterhaald maar hardnekkig verhaal.
krachttraining ... op een goeie manier uitgevoerd, is niet slecht voor je lichamelijke ontwikkeling
veel sportscholen henteren nog deze leeftijdsgrens, maar dat heeft meer te maken met het feit dat er onvoldoende deskundig toezicht is, en ze de juridische verantwoordelijkheid niet aandurven/ willen bij gebeurlijke ongevallen met minderjarigen.

Waar slaat dit nou op, krachttraining kan mits je het goed doet gewoon veilig zijn voor je ontwikkelingen van je lichaam. Je gewrichten zijn nog niet ontwikkeld maar als je alles goed doet hoef je nergens of druk te maken. Krachttraining is goed voor je, zowel voor je fysiek als psychisch gezien.

En BOTS, jij kan wel wat krachttraining gebruiken te zien aan je stats.

bullshit, dat zou betekenen dat je tot je 21e niet kan liften...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En BOTS, jij kan wel wat krachttraining gebruiken te zien aan je stats.

Zeg jij:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 16:25 ----------

Waarom is het aan mij om jou hierover informatie voor te schotelen? Hou op met geloven in je eigen hersenspinsels en doe wat onderzoek. Als je recentelijk een krant had opengeslagen zou je ook weten dat fructose troep is.

Ik heb het nooit over gezondheidstoestand gehad, alleen over bodycomposition. Tuurlijk is het minder goed om alleen suiker te eten, wil niet gelijk zeggen dat je het helemaal niet moet eten. Het enige waar jij op teruggrijpt is dat het slecht is voor de gezondheid, terwijl het daar helemaal niet over ging.
Bovendien krijg je tegenwoordig overal kanker van:rolleyes:

dat ik niet aan kan komen heeft niks te maken met dat ik een ''beginner'' ben....
voordat ik begon met trainen kon ik ook al niet tot nauwelijks aankomen.......

Dan eet je nog meer....
Stel een goed voedingsschema samen waarbij je boven je onderhoud zit. Kom je dan nog niet aan? gooi er 500kcal bovenop. Dan nog niet? Nog meer vreten! Hoe vaak je wel niet hoort of leest dat iemand loopt te klagen dat die niet aankomt, maar dan uiteindelijk nog vrij weinig eet.

En kijk eens naar je trainigsschema... als je elke dag de marathon loopt wordt aankomen er ook niet makkelijker op.

dat ik niet aan kan komen heeft niks te maken met dat ik een ''beginner'' ben....
voordat ik begon met trainen kon ik ook al niet tot nauwelijks aankomen.......

optie 1: je eet niet genoeg
optie 2: je hebt een lintworm
optie 3: je eet niet genoeg

Terug
Naar boven