Fitness Seller

Beginner in Bodybuilding, hoe moet ik beginnen?

Bezoekers in dit topic

Ik heb een schema gevonden en die wat naar mijn idee aangepast. ik doe nog steeds de 5x5 compound oefeningen en daarbij wat isolatieoefeningen. na een paar maanden ga ik dan volledig door op de isolatie oefeningen
 
na een paar maanden ga ik dan volledig door op de isolatie oefeningen
Stomste wat je kan doen. De basis is ALTIJD de basisoefeningen. Daarbji kan je wat isolatie doen afhankelijk van wensen. Maar zou niet alles isolatie pakken :roflol:
 
Ik heb een schema gevonden en die wat naar mijn idee aangepast. ik doe nog steeds de 5x5 compound oefeningen en daarbij wat isolatieoefeningen. na een paar maanden ga ik dan volledig door op de isolatie oefeningen

Niet doen.
 
Oke ik heb nu dan een schema upper lower body dat is 4x in de week met woensdag rust. Dus met alle compound oefeningen die ik nu doe in een wat lager volume en daarbij dan extra oefeningen zoals buikspieren (geen apparaat maar gewoon op zo'n standaard), chin ups en dumbell oefeningen
 
Gewoon de compounds uit 5 x 5 handhaven. Zoals eerder al werd geadviseerd.
Maar dan een andere reprange, 6-12

Je kunt dan bijv. Pull ups en Dips toevoegen.
Om het af te maken, bi. curls + tri. extensions.
Isolaties beperkt houden. Richt je op de compounds.
 
Oke haha ja ik zag eens zo'n schema met vet veel isolatieoefenen ik dacht is dat bodybuilden? Maar het is dus gewoon mijn huidige compound oefeningen en dan wat lichter met meer rep range zegmaar. Daarnaast extra oefeningen

Bedankt mensen nu kan ik weer een half jaar vooruit!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Oke haha ja ik zag eens zo'n schema met vet veel isolatieoefenen ik dacht is dat bodybuilden? Maar het is dus gewoon mijn huidige compound oefeningen en dan wat lichter met meer rep range zegmaar. Daarnaast extra oefeningen

Bedankt mensen nu kan ik weer een half jaar vooruit!

Ja inderdaad. Ik zou zorgen dat je de eerste set een gewicht neemt waarmee je max 12 herhalingen kunt.

You're welcome

Succes !
 
Gewoon de compounds uit 5 x 5 handhaven. Zoals eerder al werd geadviseerd.
Maar dan een andere reprange, 6-12

Je kunt dan bijv. Pull ups en Dips toevoegen.
Om het af te maken, bi. curls + tri. extensions.
Isolaties beperkt houden. Richt je op de compounds.
Belangerijkste bij een 5x5 schema is isolatie voor side en rear delts anders ga je problemen krijgen qua verhouding in je schouders
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Back
Naar boven