AndroidHealthClinic

14 maanden gekuurd

david0ff

Cool Novice
Waardering
7
Hoi iedereen,
Zit met een klein probleempje, ik heb ongeveer 14 maanden gekuurd sust 250/week van organon. (Heel lang heel dom... weet ik ook)
Nu ben ik gestopt. Heb de laatste 2 weken telkens pregnyl 1500/week gezet. ik ga de volgende 2 weken 750/week zetten. Ben tevens begonnen met nolvadex 20mg/dag. Nu heb ik een bloedtest laten doen (3 weken geleden) en daaruit blijkt (gelukkig) dat op zich de schade goed meevalt (lever,nieren, cholesterol...) . Enkel mijn hypothalamus produceerd geen LH meer (Wat logisch is, maar de dokter vond dit het belangrijkste). Preg bootst LH na en onderdrukt dus ook. Maar bestaat er een middel dat de hypothalamus triggerd om dit hormoon aan te maken?

Ik neem ook nog ZEUS testbooster 2caps/dag.

Ik weet dat het dom is zo lang te kuren maar van het 1 kwam het ander, de natuur zal mij hier al voor straffen dus please niet te veel slechte (onbehulpzame) comments..

Greetz David

van het 1 kwam het ander?

Sorry, ik kan je geen antwoord geven, maar hoe kom je erbij van dit meer dan een jaar te gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
Hoi, bedankt voor de reply.
Dit komt door een slechte voorbereiding. Niet aan het schema gehouden, 8 weken kuren, dan problemen met de vriendin, maandje erbij. Dan op vakantie, nog een maandje want dan sta ik goed voor de zomer, 2 weken stoppen, nieuwe job onder grote druk (presentaties veel volk etc) nog even kuren. Nadien wedstrijdje meepikken en zo is het 14 maand doorgegaan.

Hoi iedereen,
Zit met een klein probleempje, ik heb ongeveer 14 maanden gekuurd sust 250/week van organon. (Heel lang heel dom... weet ik ook)
Nu ben ik gestopt. Heb de laatste 2 weken telkens pregnyl 1500/week gezet. ik ga de volgende 2 weken 750/week zetten. Ben tevens begonnen met nolvadex 20mg/dag. Nu heb ik een bloedtest laten doen (3 weken geleden) en daaruit blijkt (gelukkig) dat op zich de schade goed meevalt (lever,nieren, cholesterol...) . Enkel mijn hypothalamus produceerd geen LH meer (Wat logisch is, maar de dokter vond dit het belangrijkste). Preg bootst LH na en onderdrukt dus ook. Maar bestaat er een middel dat de hypothalamus triggerd om dit hormoon aan te maken?

Ik weet dat het dom is zo lang te kuren maar van het 1 kwam het ander, de natuur zal mij hier al voor straffen dus please niet te veel slechte (onbehulpzame) comments..

Greetz David

Ik dacht(heb het ergens ooit eens gelezen) dat progesterontabletten het luteïniserend hormoon stimuleren...

heb je iig wel goede gains gemakt in die 14 maanden?

Het zal wel aan de naam liggen ben namelijk ook altijd een lange kuurder:D

Normaal ben ik altijd na een maandje of 2 hersteld, wees blij dat je dosering niet hoog is geweest

Hoi iedereen,

Greetz David
HMG zal beter werk leveren dan hcg en ga voorlopig maar aan de nolvadex,een paar maanden dan wel te verstaan

had op zn minst dan een goeie dosering gezet...

Ik dacht(heb het ergens ooit eens gelezen) dat progesterontabletten het luteïniserend hormoon stimuleren...

Super, dit ga ik onmiddelijk eens nazien, had er nog niet van gehoord. Heb even op wiki gekeken en vond niet zo direct iets terug dat wijst op stimulatie LH maar ga me hier wel in verdiepen, alvast bedankt!

heb je iig wel goede gains gemakt in die 14 maanden?

Het opgejaagde, zelfzekere energieke gevoel bleef gedurende de volledige periode van 14 maanden. De gaines stagneerden op een bapaald punt. Dit zal door een verzadiging in de receptoren van de spieren komen. Ik ben ong 12 kg aangekomen in de eerste 3 a 4 maanden, nadien bleef ik op dat gewicht.

HMG zal beter werk leveren dan hcg en ga voorlopig maar aan de nolvadex,een paar maanden dan wel te verstaan

Ook van HMG heb ik nog niet zo direct gehoord en zal me hier vandaag nog in verdiepen. Bedankt !!

Zoek op dit forum eens op Power PCT. Dat zal je wel weer opstarten vermoed ik. En laat pregnyl nu maar voor wat het is, dat moest je tijdens je 14 maanden ON erbij genomen hebben. Nu zal pregnyl meer kwaad dan goed doen.

Power PCT nagelezen. Zegt in feite niet meer dan HGC samen met Nolva en Clomid of lees ik dat verkeerd. Klinkt op zich wel hoopgevend maar ik neem al Nolva en HGC, op clomid reageer ik niet goed. En over HCG zeg je zelf dat ik best kan stoppen.
Ik ben nu van plan om te stoppen met HCG, Nolva door te nemen en een nakuurtje HMG erin daar dit blijkbaar wel degelijk de lichaamseigen LH productie lijkt te stimuleren in tegenstelling tot HCG. Goed idee denken jullie? (kenners ;))
Groeten en bedankt voor de vele replies!!

ooit van arofixen gehoord davidoff ?

Joh je hebt ruim een jaar een lage dosering testosteron gebruikt. Maak je niet zo druk. Enige is de "vrij lange" onderdrukking. 2 a 3 maandjes aan de nolva en je bent weer tip top in orde. Doe wel ff bloed testje.

Ik was na 18mnd flink meer dan 250sust in de week ook weer binnen 3mnd hersteld op nolva only.

Joh je hebt ruim een jaar een lage dosering testosteron gebruikt. Maak je niet zo druk. Enige is de "vrij lange" onderdrukking. 2 a 3 maandjes aan de nolva en je bent weer tip top in orde. Doe wel ff bloed testje.

Ik was na 18mnd flink meer dan 250sust in de week ook weer binnen 3mnd hersteld op nolva only.

dat wil niet zeggen dat anderen ook zo herstellen zoals jij,ts geeft al aan dat oa zijn LH op zijn gat ligt.
ts moet zelf erachter komen hoe zijn herstel gaat zijn dmv bloedwerk en niet door naar het herstel van anderen te kijken.

1ml doet vrijwel niks idd.. ben benieuwd hoeveel ie heeft gegained

kansloze opmerking, mischien knalt TS wel als een malle op 1 ml..... dat het voor jou niets doet wil niet zeggen dat dit ook voor die 7 miljard andere mensen op deze aardbol geld

1ml doet vrijwel niks idd.. ben benieuwd hoeveel ie heeft gegained
Wat een bullshit. Het verhoogt je eiwitsynthese aazienlijk, dat sommigen daar geen gebruik van maken wil niet zeggen dat anderen niet kunne groeien op 1ml ???. 250mg test e per week is zeker geen slechte beginnerskuur maar om het nou 14 maanden vol te houden :D!

power pct heeft alleen in het begin hcg om de cellen van leydig op te starten daarna moet je er mee stoppen anders blijft inderdaad je lh onderdrukt.
De power pct die ik heb gepost was een studie van mensen die 12 weken on waren dus weet niet hoe die moet worden vertaald naar mensen die 14 maanden on zijn geweest en zal heel erg afhangen van het herstel vermogen van ts.
als je slecht reageerd op clomid heb je idd ari als mogelijkheid.
hmg is voor de cellen van certolli(je aanmaak van sperma onder invloed an je fsh en test uit de cellen van leydig) redbull kan je een studie posten die de invloed van hmg op het opstarten van de lh productie toont daar hmg volgens mij de productie van fsh verhoogt, zou wel interesant zijn namelijk.

250mg test of sust per week gedurende een jaar. doe ik ook wel is. zo dom is dat niet. geen leverproblemen, geen bijwerkingen enkel je boeltje dat platligt. gewoon een tijdje nolva en/of clomid gebruiken.
wat ik zou doen.
2 weken 100mg clomid per dag (2 dosissen van 50mg).
6 weken 50 mg clomid per dag.
8 weken 20mg nolva per dag.

Terug
Naar boven