Fitness Seller

14 Oktober Arnold Classic Strongman Madrid

Good luck Richard, hopelijk kun je jezelf plaatsen !!

Succes kerel!

Heb net even de site bezocht. Zoals ik heb begrepen (me spaans is niet optimo :p )

1) Truckpull 16ton over 20mtr
2) Wheelflip 6 flips met 480kg
3) Yoke race met 390kg
4) Cardeadlift op herhalingen met 300kg (stanggewicht?)
5) Farmerswalk met 160kg in elke hand over 40mtr

Mis op zo'n wedstrijd een overhead event en een stones. Verder oogt dit niet al te heavy. Wheelflip lijkt zwaar, maar zwaarte heeft vooral ook met diameter vd band te maken...dus zeker te doen dit. Verwacht als ik zo naar het deelnemers veld kijk, dat het gaat tussen Richard en Lashyn.

En kwalificeer je dan voor de Arnold Classic in USA? Pro's? Ik denk zelf eerder voor de amateur events daarzo.

weet niet of ik de juiste ben om dit hier te zeggen, maar volgens mij heeft richard tijdens de wheelflip zn bicep geblesseert en komt ie voor operatie terug naar nederland (bron: facebook)

weet niet of ik de juiste ben om dit hier te zeggen, maar volgens mij heeft richard tijdens de wheelflip zn bicep geblesseert en komt ie voor operatie terug naar nederland (bron: facebook)

Ai! .... das k*t. Gebeurd erg vaak met wheelflip zo'n blessure. Zou voor hem het beste zijn als ie helemaal afgescheurd is en niet gedeeltelijk. Dan kunnen ze er het meeste mee doen.

• Topic Starter Topic Starter
UPDATE;
Tijdens de wheelflip knapte mijn bicep tendon distal los van mijn bot, oftewel de bicep-pees die vast zit aan de onderarm.
Hoorde bij het opgooien van de 3de flip hard plop en zag mijn biceps omhoog schieten met als gevolg een ongeloofelijke pijn.
Werd begeleid naar de stoelen en er werd een zak ijs geregeld wat voor mijn gevoel lang duurde.
Arts kwam er na een tijd bij en de ambulance was ondertussen gebeld en ik ben met hulp naar boven gelopen richting de uitgang.
Nadat de ambulance aanwezig was werd ik in de ambulance gebracht, het was voor iedereen duidelijk dat ik geopereerd moest worden.
Met veel pijnstillers naar binnen gewerkt zijn we om 20.15 uur in het vliegtuig gestapt naar Nederland aangezien ik niet in Spanje geopereerd wilde worden.
De klm heeft mij gratis upgegrade naar first class en op schiphol werd ik opgewacht door het grondpersoneel en zo snel mogelijk vervoerd naar het ziekenhuis.
Afgelopen vrijdag ben ik geopereerd en is de pees weer vastgezet en mag ik tot 7 November mijn arm niet strekken.
Moet zeggen dat ik veel pijn heb maar gelukkig word dat elke dag minder.
Voor de rest wil ik Jack Zwolle, Martine Zwolle, Diana Kamies bedanken voor hun hulp en natuurlijk mijn vrouw die mij enorm heeft gesteund.
En natuurlijk de mensen die ik ben vergeten.

Ik wens je een spoedig herstel!

Spoedig herstel man, ik heb die foto's na de operatie gezien, ****ed up shit

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven