AndroidHealthClinic

Strongman Champions League Holland 2012

Lekker Jarno en die 400kg deadlift ga je dit jaar zeker weten trekken :D

• Topic Starter Topic Starter
Thanks man.. Misschien is de wedstrijd bij Alex wel het moment om dat te doen!

Dat zou ubernice zijn, mooie gelegenheid idd, aan sfeer/motivatie zal het er iig niet ontbreken !!

Big Z vandaag Sterkste Man v Europa geworden.
Loz 3e. Zal volgend weekend ook een mooie strijd worden.
Big Z vandaag ook zijn wereldrecord op de Boom verbeterd. 216 kg!!!
Ervin Katona was dacht ik 5e..

Wie werd 2e?

1st Zydrunas
2nd Vytautas Lalas
3rd Loz
4th Krzysztof Radzikowski
5th Thor
6th Katona Ervin

Zometeen richting hotel. De eerste atleten zijn inmiddels gearriveerd. Morgen de gewoonlijke sponsor verplichtingen en daarna BBQ.. Heb me laten vertellen dat ze 2 koeien en 2 varkens speciaal voor ons geslacht hebben en er allerlei smakelijke stukken vlees van gemaakt zijn.. :D ;)

Aan het weer zal het komend weekend niet liggen dacht ik..
Er zijn wel een paar atleten gruwelijk in vorm.. Mooi om er weer tussen te staan.. We gaan voor een top weekend en dat we allemaal heel blijven. speciaal Jan, Alex en ik zelf natuurlijk. :)

tfoeee ah varken!

Heb gehoord dat Rick een uitnodiging heeft gekregen om morgen deel te nemen!

wat een weer voor deze wedstrijd zeg, veel succes allemaal

Zal ik nog komen? Het is 75 minuten rijden. Was gewoon vrij vandaag kom ik net op t werk achter

Jan, Jarno, Rick en Sexy Lexy allemaal succes vandaag. Baal er oprecht van dat ik niet kan komen kijken naar dit spektakel, helaas.

BIG Z 217.5 loglift, new WR!!
(bron: Visser, S, 2012, geraadpleegd op het World Wide Web op: www.facebook.com)

Goddamn, het gemak waarmee Big Z het nieuw wereldrecord zette, Jarno ook een nieuw Nederlands record met 182.5kg, was een gruwelijke wedstrijd, de atleten waren ook erg aanspreekbaar, echt top

Terug
Naar boven