Fitness Seller

Strongman Champions League Holland 2012

Uitslag??...

1. Big Z
2. Laurence Shahlaei
3. Jarno
4. Ervin K
rest weet ik ff niet meer

Poeh Jarno 3e, netjes! Heeft Friesland het nog gewonnen van Limburg? :D

1zydrunas savockas 2. Laurens shahleigh 3. Jarno hams

Ja Alex heeft alleen log, truck pull en yoke gedaan volgens mij. 14 juli herkansing voor hem, volgens mij vind hij dat belangrijker op het moment.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 22:28 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Uf9CnMhcPvQ

Dat was echt zoooooo vet! :D

gruwelijke wedstrijd gezien!

Savickas met de log was gewoon alleen al de rit waard. Zo ongelofelijk machtig om te zien. Dat gaat nog richting de 230 voordat zijn tijd is geweest.

Jarno ook ontzettend sterk. Op de log zat ook nog meer in zeker na een fijnere clean zie ik als het moet daar nog wel meer de lucht ingaan. Hij lijkt weer onklopbaar voor de finale maar we gaan het zien. Op de tire kan hij beter de handschoenen uittrekken en spuithars gebruiken dacht ik bij mezelf.

Lex verdorie weer niet lekker, k*t voor hem maar volgende week gaat ie gewoon knallen.

Jan leek wel een verhaal van 2 kanten. De yoke leek nog nooit zo sterk en de stones gingen ook hard. Wel een paar fouten die ik niet vond passen bij een atleet van deze klasse. Even op scherp dus voor de finale. (oa hars bij hebben als je stones gaat doen)

Kan nu al niet wachten op de finale.

Epic dagje zo te zien. Jarno 3e vind ik ook erg knap.

die Jarno is gewoon de sterkste Nederlander ooit denk ik, ik wil niks van wout/berend/ted afnemen ,allemaal bazen van hun tijd...no budkissin' maar als je na zoveel jaren/tegenslagen gewoon zoiets laat zien. En er lijkt nog wel ruimte voor groei al helemaal op de log ,vind ik dat je zown "titel van de straat" verdiend...ik kan niet wachten op de finale(deadlift).

Jan moet indd ff bij de les komen, domme fouten gemaakt.Maar er zit nog veel in als ie ff op scherp gaat.

Alex zn revanche gepakt op de load race ;) die jongen was doodziek, bizar dat ie er staat..ik hoop dat je fit bent op de finale man

Woeste wedstrijd op Nederlandse bodem, ook tof dat big Z voor het record ging. Het had niet gehoeven, ik ben benieuwd wat ie op de WSM zal laten zien.[/

woeste.. woeste wedstrijd! Genoten van alle mooie hoogtepunten.. 217,5 kg boom.. nieuw NR door Jarno. En dat gecombineerd met lekker weer was top!

Echt epic dag gehad. Eerste wedstrijd die ik ooit in RL zag, helemaal te gek.

Mooie wedstrijd gezien en een geweldig wr op de log, bammm dat ging nog vrij soepel!
Vond de tire van jarno en jan wel echt tegenvallen!

Tot op het nk!

Gefeliciteerd met je 3de plaats jarno!
benieuwd naar de Finale

Ik denk dat de CL van gisteren uitermate geslaagd was. Veel wereldtoppers, mooi weer, records en een mooie strijd. Iedereen maakte fouten en dat maakte het weer spannend. Zo heb ik het tenminste ervaren.

Niet vergeten, er was zeer veel publiek, die ons kwartet Nederlanders goed gesteund hebben. De speaker had wel even mogen vermelden waarom ik uit de wedstrijd gestapt ben. Daarom vertel ik het nu even via deze weg:

Eind vorige week voelde ik een verkoudheid opkomen. Ik ben toch naar de RPB meet gegaan om diverse redenenen. Maandags stond ik helemaal gaar bij de doctor. Veel slijm aan het ophoesten en voorhoofdholteonsteking. Antiobiotica kuur gekregen. Wel gewoon daar gewerkt die week omdat het voor ons de laatste werkweek in de schoolregio zuid was en er nog veel werk afgerond moest worden. Donderdag besloten om toch mee te doen. Ziek of niet ziek ik vond dat ik toch een training moest doen voor het NK. En waarom dan niet in een super ambiance met de wedstrijdonderdelen. Vrijdag voelde ik me redelijk fit en had de hoop toch serieus mee te kunnen doen. Bij het eerste onderdeel loglift kwam ik er al achter dat ik echt niet fit was. Yoke, gaven de benen het op na 15 meter en na de (lichte) truckpull heb ik een half uur out-gelegen in de bus. Voor de shirt sponsor heb ik toen wel nog de laadrace gedaan en ben uit de wedstrijd gestapt. Helemaal leeg. Uitwerking van de antibiotica. Enige positieve hiervan is dat het de bron aanpakt, nadelig is dat het ook de uitwerking op al het goede heeft. Een zware tyre en stones had gewoon geen enkele zin voor me. Het was een desillusie of een blessure geworden (je moet dit gewoon fit doen of niet). Het enige wat voor mij telt is het NK over 2 weken.

Het is niet mijn stijl om uit een wedstrijd te stappen, zeker niet thuis. Mensen komen speciaal naar mij (en uiteraard anderen) kijken. En dan wil je ook wat laten zien. Ik ben er gevoelsmatig niet helemaal over uit, maar kan er heil in vinden bij de gedachte dat het in dienst staat van het grotere doel.

Verder heeft Jarno super gepresteerd, was Jan met vlagen super en heb ik Rick alleenmaar zien genieten.

jarno 3de geweldig . gefeliciteerd!

Was geweldige wedstrijd. Heb ervan genoten.

Ik verbaasde me trouwens over dat jonge kleine kereltje uit roemenië. Zo sterk nu al?? Wat doen wij in vredesnaam verkeerd? :eek:

Foto's

Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven