MuscleMeat

15 jaar, heb afwijking in mijn rug(sheuerman ofzo) en train ongeveer 6 maanden

je hebt mazzel dat er op een bobbeltje in het midden van je rug na niks aan je rug te zien is. En je hebt al een beetje spieren (meer als mij op m'n 15de :D ).
En je hebt echt weinig spek op je lijf. Je groeit nog in de lengte, als je dan ook nog eens in de breedte wilt groeien moet je veel en goed eten.
Af en toe een vette hamburger of patatje oorlog in je nek drukken kan geen kwaad, als je maar zorgt dat de rest van je eten wel goed is. Dat kan nog knap lastig zijn als je nog thuis woont, maar misschien krijg je je ouders zo ver dat ze met het boodschappen doen wat extra tonijn en kwark meenemen...

• Topic Starter Topic Starter
de afwijking in mn rug is op de foto's ook niet te zien(op de bobbel na dan)
ik heb 3 maanden van mijn middel tot over mijn schouders in het gips gezeten en daarna nog eens 1 1/2 jaar een brace moeten dragen(afneembaar 'corset')
het probleem is dat mijn rug aan de onderkant te hol is en aan de bovenkant te bol. als de foto's van opzij genomen waren hadden jullie het waarschijnlijk wel gezien. de behandeling heeft trouwens niet geholpen; de houding van mijn rug was voor een paar maanden perfect maar ging later weer verkeerd staan. dus heb ik bijna 2 jaar verkloot aan deze onzin en zal dus uiteindelijk alsnog last krijgen van mijn rug later of ik moet een operatie ondergaan maar dan zou ik niet meer kunnen bewegen zoals ik dat nu kan.

Nou.. nu je nog kan bewegen dan...

trainen als de malle denks

succes

Terug
Naar boven