Fitness Seller

15 jr. 2 maand / 78kg

goed bezig!

Om hoeveel reps 80kg bp gaat het? 1 rep @ 78kg is toch niet zo onwaarschijnlijk?
Maar 10kg droge (!) massa in 2 maand is dat wel. Zelfs met AAS.

Volgens mij liegt turtlelphant niet over zijn stats, maar wel over zijn trainingstijd. Van n*gger tan naar albino tan (foto's), van 68 naar 78 kg in 2 maand tijd is gewoon te snel om realistisch te zijn. Zeker omdat hij 5x/week voetbalt wat niet helpt om massa aan te zetten. Maak er maar 6 maand van.

nog steeds geen filmpjes?

Gewoon goed bezig.
Post een filmpje van je bench en klaar.

Ik snap niet dat mensen hier twijfelen aan een 80 kg bench.
Toen ik ooit begon met benchen, (en wist niet hoeveel ik kon) begon ik maar met 60 kg, en dit ging gewoon easy 10x.
Mensen kunnen gewoon een sterke bench hebben.
Ik vind het juist altijd moeilijk te geloven dat mensen na een jaar trainen nog geen 80 kunnen pressen.

+ toevallig dat je weggaat voooooor het filmpje

+1

Dit is 80kg: Stang 20kg, 30 kilo aan 1 kant, en 30 kilo aan de ander. Als jij dat kan benchen, dan zal iedereen hier je dubbel praisen, maar zolang je dat niet kan, gelooft er niemand hier dat jij je bench hebt verdubbeld op 15 jarige leeftijd, in 2 maanden. No way.

Edit:

Ik slaap nog, bedoelde 30 kilo aan elke kant. XD

Laatst bewerkt:
80 kg bench is stang + beide kant 30 kg ,dumbass

Laatst bewerkt:
:roflol:
+1

Dit is 80kg: Stang 20kg, 40 kilo aan 1 kant, en 40 kilo aan de ander. Als jij dat kan benchen, dan zal iedereen hier je dubbel praisen, maar zolang je dat niet kan, gelooft er niemand hier dat jij je bench hebt verdubbeld op 15 jarige leeftijd, in 2 maanden. No way.

k*t, kom er net achter dat ik maar 75kg bench. :roflol: the fail is strong in this one.

Dat doet ie toch niet, tis gewoon het zoveelste kneusje dat liegt over zijn stats/trainingstijd etc.
Inderdaad, ik geloof niemand meer op DBB :trollface:

Bedankt voor het compliment.
laugh.gif

• Topic Starter Topic Starter
Zeker niet doen, ik weet hoeveel moeite het is om even je bench te filmen...
suc6 met je examens.

Ja ik ga niet vaak nu naar gym en er moet ook iemand mee zijn, en in examens willen meeste vrienden niet gaan ;)

Bedankt, eerste examen vandaag ging helaas slecht

succes met je examens.

inb4 'ik kon nu geen 80kg meer omdat ik niet veel getrained heb door mn examens'

inb4 ts traint nu nog een maand hard en showt ons straks een filmpje waar hij 100kg drukt ? :P

Terug
Naar boven