MuscleMeat

15 maanden trainen

Stigmeister

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Dag mannen, mijn eerste post, heb altijd super droog gestaan, wil nog 3 a 4 kilo massa erbij krijgen. Momenteel vetpercentage 5,3%, 1.81m, 72.5 kg, 24jr
Tips zoals meer boeffen, ik probeer..., of pointers op wat onderontwikkeld is altijd welkom.

Het zijn geen pose foto's, getrokken door iemand anders onwetend op facebook gezet, alleszinds goede reacties gehad van de vrouwen ;-).

pic1.jpg

pic2.jpg

pic3.jpg

Je staat droog, waar is je massa?

• Topic Starter Topic Starter
Sja, massa zal ik nooit echt krijgen als ectomorf, heb ongelooflijk moeite om bij te komen, heb eens 2 weken mezelf volgestouwd, had nooit honger en dan nog maar 2kg bijgekomen, die er na 1 week normale voeding terug af was. Daarom dat ik om tips vraag :-p.

Lekker cleanbulken, ga zo 700kcal boven onderhoud zitten. Niet luisteren naar mensen die zeggen dat je alles moet eten, want dat vet kun je er anders weer allemaal af cutten.

Sja, massa zal ik nooit echt krijgen als ectomorf, heb ongelooflijk moeite om bij te komen, heb eens 2 weken mezelf volgestouwd, had nooit honger en dan nog maar 2kg bijgekomen, die er na 1 week normale voeding terug af was. Daarom dat ik om tips vraag :-p.
Bullshit, maak een voedingsschema en stamp je vol, iedereen kan in mijn ogen een degelijk pak spier aanzetten.

lol je kan nooit aankomen omdat je ecto bent.
op 5000 kcals ga je echt wel aankomen emt je 73kg
4000 is wss al genoeg.
armen lopen wat achter, benen wss ook.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 16:38 ----------

en je vp is zeker hoger dan 5,3%
ik denk 10 ofzo

Vetpercentage kan best zijn, zo accuraat zijn ze daar nu ook niet in met die toestelletjes, maar dat is wat ze me zeiden.
4000 cal??? Jeezes, snap niet hoe jullie dat doen. Ik krijg sochtends al nooit iets binnen buiten wat youghourt. Maar goed, ga proberen die richting uit te gaan.
Armen mss wat achter, train nu nochtans met 24+ kilo biceps curl, omtrek 41 cm warm, lijkt mss niet zo op de foto's.
Ga eens terug deftig aan mijn voedingsplan werken.
Lopen schouders ook niet achter?

Je moet je gewoon proberen er over heen te zetten.. ik kon nooit 's ochtends eten, maar heb nu alsnog een ontbijt van 750 kcal wat ik elke dag weg krijg.. gewoon doorzetten dan wen je er wel aan :)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 16:51 ----------

stats: M 1m81 73kg

je bedoelt 31cm?

+1

je kan toch wel 4k kcals wegkrijgen?
dat 5k clean moeilijk word snap ik.
eet een beetje als een vent joh ;)

ik dacht echt even dat er stond: tips zoals meer bffen.. enz.. :D

maargoed, ik denk dat je een beetje naar de bekende weg vraagt. Je moet gewoon veel meer eten....

Mja, ben altijd een vijg geweest wat eten aankomt.
Net even gecontroleerd 38 cm, net relatiebreuk gehad en verlof (dus niet trainen,zeik eten), blijkbaar toch wat verloren gvd. Voor de non believers, als het moet zet ik de foto met lint erbij.
In ieder geval merci voor de reacties, ik ga anti spouwmiddel kopen.

Een relatiebreuk moet juist iets zijn dat je juist wil gaan trainen, je moet trainen niet als een verplichting zien maar als een uitlaatklep.

Boefen die handel gast komaan ik ben ook beetje ecto en met beetje meer karakter lukt alles je gast boefen boefen en nog eens boefen

Droog idd, maar kan nog wat massa gebruiken. Potentie is er duidelijk, je moet er nu gewoon nog wat mee doen :). Op zich niets mis met je fysiek trouwens, ieder zijn eigen doelen.

Stats: M 1m81 73kg

Je bedoelt 31cm?

Hij zegt 41 warm he, maar idd ziet het er koud uit als ~35 en zoals gezegd iedereen kan massa bouwen. Verder wel goed droog maar in bb opzicht niet erg sterk, go for it.
En ja, natuurlijk vinden de vrouwen dit goed. Zet jou naast iemand anders met bv 48 cm. armen met een wat hoger vetpercentage, dan kiest 80% voor jou.

P.s. was dat niet awkward op die verjaardag posen?

Laatst bewerkt:
op die eerste foto lijk je op the situation :D maar als tip ga gewoon zwaar clean bulken, 5x per week trainen, cardio niet meer aanrake en veel wijven ballen!

Ik was niet de enigste daar zonder t-shirt :-p + had al wat gedronken, dus dan is het niet meer zo akward, ondertussen die foto's wel laten verwijderen van facebook.

Dus recapitulatie van al jullie reacties. +700 cal erbij dagelijks, cardio laten vallen, 4x? trainen zal wel volstaan hoop ik.

En idd, relatiebreuk was mijn fout, niet dat ik er niet van heb afgezien, maar laten we zeggen heb op verlof de laatste 3 dagen geen hotelkamer meer moeten boeken ;-).

Nogis merci, nu hebbek eindelijk is een perspectief van wat ervaren gasten!

Terug
Naar boven