MuscleMeat

15% meer kracht. 30% meer uithoudingsvermogen!

Voor het slapen gaan en 's nachts rond 4 uur kun je het beste een liter water drinken.

moet je dan s'nachts niet ongelofelijk veel pissen?

ik drink na 19u nog bitter weinig,en dan hou ik het netuit tot de volgende morgen,maar moet wel zorgen dat ik om 7u05 aan de wc sta of m'n vriendin mag haar zwemvliezen en zuurstoffles aandoen in bed :D

moet je dan s'nachts niet ongelofelijk veel pissen?

ik drink na 19u nog bitter weinig,en dan hou ik het netuit tot de volgende morgen,maar moet wel zorgen dat ik om 7u05 aan de wc sta of m'n vriendin mag haar zwemvliezen en zuurstoffles aandoen in bed :D

je kan ook gewoon ff 1x gaan pissen 's nachts, dan hoef je geen zwemvliezen mee in bed te nemen ;)

water is zeker essentieel, zorg dat je half uur voor je training al voldoende wat drinkt

Voor degene die creatine gebruiken is het ook belangrijk om nog méér water te drinken dan normaal. Litertje of 3 per dag:zuip:
:toilet: :D

Oud nieuws maar niettemin goed om het eens op te frissen.

Ik drink zelf 4 liter per dag. Eerst op mijn nuchtere maag, en net voor het slapen.
Als je bedenkt dat 70-80 % van het lichaam uit water bestaat, en nog eens 80% van het water van ons lichaam zich elke maand vernieuwt. Water voert afvalstoffen weg, en HELPT de lever. Water zorgt voor betere spijsvertering.

Ik ken ook genoeg mensen die geen water drinken, enkel cola, fanta, sprite en van die vieze shit. Water is voor de vissen hoor je dan wel eens :(
Maar ja, het is hun lichaam, en ik weet wat het beste is voor mijn lichaam
Water rulez

Weet niet of het aan mij ligt maar ik moet veel pissen van water. Zeker van al die liters op trainingsdagen. Van ander drinken moet ik minder zeiken.
Is AA drink trouwens ook niet een goede drank? Hier drink ik ook behoorlijk van weg.

Weet niet of het aan mij ligt maar ik moet veel pissen van water. Zeker van al die liters op trainingsdagen. Van ander drinken moet ik minder zeiken.
Is AA drink trouwens ook niet een goede drank? Hier drink ik ook behoorlijk van weg.

Niets is beter dan water. Veel pissen is goed, dan raak je afvalstoffen kwijt. Als je weinig water drinkt wordt je pis ook geler (en vice versa- veel water, je pis wordt steeds transparanter), wat ongezond is.

Water is altijd beter dan welke drank ook. Liever een glas water teveel dan een glas sportdrank teveel. Simpel toch. Waarom zo moeilijk doen, drink gewoon water en af en toe iets anders.

Is er ook een soort van oplaad fase?

ik dronk nooit water voor,tijdens,na mijn training omdat ik alleen in boxer train en dus wijnig zweet en niet zo'n dorst heb maar toen ik het ergens zag staan probeerde ik het ook. ik drink voor mijn training (kwartier ervoor ofsow) 2 glazen water. tijdens de training stuk of 3/4 en na de training nog een paar. Kan idd langer doorgaan en je voelt je beter/frisser. moet nu nog meer water op andere tijdstippen gaan drinken. Na een goede training giet ik soms iets van 4/5 glazen achter elkaar erin das niet normaal hoeveel vergeleken met een paar jaar geleden. Toen was 2 glazen echt de max. in de hete zomer van vorig jaar dronk ik iets van 10 liter op een dag maargoed dan sta ik wel te werken als automonteur met 35 graden in een overal.;)

Terug
Naar boven