AndroidHealthClinic

16 jaar en al zo zijn dat kan tog niet ?

Sinds wanneer maakt het uit wat hij allemaal in zn lichaam gooit? Ten eerste weet je het niet, ten tweede is het bodybuilding. Op een podium gaan ze ook niet kijken wat die ene of andere persoon allemaal gebruikt heeft. Je kan moeilijk zeggen dat dit niet een heel degelijke prestatie is, zelfs met AS op die leeftijd.

Wat zijn superdude gedrag betreft: bijna alle 16-jarigen zijn r**ards. Zo erg is het dus niet.
Sinds wanneer gaan we onverantwoord gedrag goedkeuren. Je kan een kleuter ook wel vol AAS pompen en hier dan met z'n allen jaloers staan doen omdat ie zo opgezwollen is. Onder de twintig zou men best een natuurlijke basis leggen, ook handig als je wilt dat er nog iets overblijft van je fysiek als je stopt met kuren/trainen. Want zonder die basis zal dat gene vette zijn. Hoe hard ie traint weten we niet, wellicht niet veel harder dan velen op dit board die serieus bezig zijn met BB.

"16 jaar en al zo zijn, dat kan TOCH niet?"

freaking breezers

Sinds wanneer gaan we onverantwoord gedrag goedkeuren. Je kan een kleuter ook wel vol AAS pompen en hier dan met z'n allen jaloers staan doen omdat ie zo opgezwollen is. Onder de twintig zou men best een natuurlijke basis leggen, ook handig als je wilt dat er nog iets overblijft van je fysiek als je stopt met kuren/trainen. Want zonder die basis zal dat gene vette zijn.

Dit was toch een bodybuilding forum? Ik weet ook niet hoe onverantwoord hij bezig geweest is. Daarbij is het imo ook naast de kwestie. Als we elk onverantwoord gebruik zouden moeten veroordelen, waarom zijn het dan net de grootste gebruikers die op de O staan? Allemaal mannen die ver voor hun 20 aan de juice gegaan zijn.

Dit was toch een bodybuilding forum? Ik weet ook niet hoe onverantwoord hij bezig geweest is. Daarbij is het imo ook naast de kwestie. Als we elk onverantwoord gebruik zouden moeten veroordelen, waarom zijn het dan net de grootste gebruikers die op de O staan?
Dus? Dan moeten we maar alles goedkeuren? Verder denk ik niet dat dit jochie op het podium (als pro) zal geraken. Want dan komt er natuurlijk meer bij kijken dan spuiten en met ijzer gooien. Dan moet je je hersenen gaan gebruiken om het vet en vocht kwijt te geraken. Dan moet je kunnen poseren en weten hoe je het publiek en de jury overtuigt, kortom dan moet je een échte BB zijn, geen tiener die toevallig een goede dealer heeft gevonden en nu denkt dat hij R. Coleman is ;)

Allemaal mannen die ver voor hun 20 aan de juice gegaan zijn.
Dat weet jij niet. Sommige wel, sommige misschien niet. Verder als een pro zich dood slikt aan pillen, ga jij dat dan ook doen? Het is niet noodzakelijk om voor je 20ste te beginnen met AAS om pro te worden. Train jij keihard dan ga je flink groeien voor je 20 bent. En daarna kan je het altijd nog op een niveau brengen dat naturel simpelweg niet haalbaar is.

Maar meteen de spuit erin op een moment dat je eigen endocrien systeem nog in volle ontwikkeling is, is erg dom en ZAL sowieso schade toebrengen aan je lichaam (groeistoornissen, testo productie die later minder werkt), schade die je niet zou hebben als je wat geduld zou oefenen en zelf eerst bewijzen wat je op natuurlijke wijze eruit krijgt.

Dit jochie is wat er fout is aan BB tegenwoordig. Beginners hebben geen geduld meer, ze willen geen moeite meer doen, meteen moeten de hulpmiddeltjes erbij komen. Dat zie je ook aan de zooi supplementen die hij staan heeft. Zoveel mogelijk troep erin als we maar groeien met zo min mogelijk inspanning het liefst. Slecht voorbeeld vind ik dit, en respect hoeft niemand er voor te hebben. Er mag dan massa aan zitten, maar het is het soort massa dat geen kwaliteit uitstraalt. Het soort massa dat je krijgt als je juiced en op korte termijn 10 kilo erbij hebt. Een waterzak waar weinig van overblijft eenmaal de kuur gestopt wordt en het vet eraf is.

Wat een mother****er is het ook he, ****ing hell!:D

DSCF5086.jpg

Dus? Dan moeten we maar alles goedkeuren? Verder denk ik niet dat dit jochie op het podium (als pro) zal geraken. Want dan komt er natuurlijk meer bij kijken dan spuiten en met ijzer gooien. Dan moet je je hersenen gaan gebruiken om het vet en vocht kwijt te geraken. Dan moet je kunnen poseren en weten hoe je het publiek en de jury overtuigt, kortom dan moet je een échte BB zijn, geen tiener die toevallig een goede dealer heeft gevonden en nu denkt dat hij R. Coleman is ;)

Ik zeg niet dat je alles moet goedkeuren, maar die kerel heeft wel een goed fysiek. Vrij droog met wat vocht idd. Hij is 16 en heeft nog tijd genoeg om dingen bij te leren. Als het zijn droom is moet hij het imo wel zo aanpakken. Of het lukt is een andere zaak, maar als je het niet probeert weet je het ook niet. Zelf zou ik andere keuzes maken, maar dat staat hier los van.

Dat weet jij niet. Sommige wel, sommige misschien niet. Verder als een pro zich dood slikt aan pillen, ga jij dat dan ook doen? Het is niet noodzakelijk om voor je 20ste te beginnen met AAS om pro te worden. Train jij keihard dan ga je flink groeien voor je 20 bent. En daarna kan je het altijd nog op een niveau brengen dat naturel simpelweg niet haalbaar is.

Maar meteen de spuit erin op een moment dat je eigen endocrien systeem nog in volle ontwikkeling is, is erg dom en ZAL sowieso schade toebrengen aan je lichaam (groeistoornissen, testo productie die later minder werkt), schade die je niet zou hebben als je wat geduld zou oefenen en zelf eerst bewijzen wat je op natuurlijke wijze eruit krijgt.

Dit jochie is wat er fout is aan BB tegenwoordig. Beginners hebben geen geduld meer, ze willen geen moeite meer doen, meteen moeten de hulpmiddeltjes erbij komen. Dat zie je ook aan de zooi supplementen die hij staan heeft. Zoveel mogelijk troep erin als we maar groeien met zo min mogelijk inspanning het liefst. Slecht voorbeeld vind ik dit, en respect hoeft niemand er voor te hebben. Er mag dan massa aan zitten, maar het is het soort massa dat geen kwaliteit uitstraalt. Het soort massa dat je krijgt als je juiced en op korte termijn 10 kilo erbij hebt. Een waterzak waar weinig van overblijft eenmaal de kuur gestopt wordt en het vet eraf is.

Als je pro wil worden zal je dezer dagen imo bijna constant vanaf je 16 op een dunne koord moeten lopen. Kijken wat het gezondste is voor je lichaam lijkt me dan niet erg verstandig. Je moet kijken waar je van groeit.

Ik twijfel er btw ook aan of het hem zal lukken, maar als de profs van vandaag vroeger zo zouden gedacht hebben, zouden ze nu ook niet staan waar ze staan. Daarbij ben ik het er niet mee eens dat er te weinig kwaliteit aanwezig is. Om pro te worden mss wel, maar ik ken zijn training- en kuurverleden niet. Daarbij heeft hij ook nog tijd om verbeteringen aan te brengen.

deze gozer is bigger dan jullie allemaal

face it !!:P

jah voor 16 te zijn niet slecht.

Hij doet me denken aan een gast bij ons in de gym..die is ook pas 17..naturel, maar **** it zijn schouders en biceps..alleen z'n borst is een drama!

Zonder twijfel erg veel aanleg, maar zonder de nodige middelen was het sowieso nooit gelukt. In theorie kun je op 10 jarige leeftijd zelfs erg veel spiermassa bouwen, als je de juiste middelen tot je neemt.

:O lijkt net een kinderkoppie met een supergroot lichaam:o

Daar is die wel monster, maar die rug poses, daar bakt die niks van..

jaloers op zijn fysiek? ja
jaloers op zijn fysiek met in me achterhoofd de manier waarop dit is behaald? nee

Terug
Naar boven