AndroidHealthClinic

16 jaar en bulken

jazeker! track jij je voeding momenteel?

• Topic Starter Topic Starter
Hallo !
Wat een gedoe hè met het corona virus. Ik vind het heel moeilijk omdat ik net weer terug was van mn keel.... Maar goed heb wat materiaal kunnen lenen dus doe nu 3x pw fullbody met deadlift , bent over row , front squat , overhead Press , bench Press .... Hoe doen jullie dit ?

Bijlagen

• 9C52513B-EF75-443C-A8F4-C57E23616904 2.JPG
    9C52513B-EF75-443C-A8F4-C57E23616904 2.JPG
    170,3 KB · Weergaven: 417
ff voor iedereen die wilt squatten en geen squat stands kan kopen omdat ze overal zijn uitverkocht. kostte letterlijk 25 euro . (Ik draag gewoon knie bandages omdat ik 2 wondes op mijn knie heb van het skeeleren en anders het verband / pleister niet op zn plek blijft.)

Bijlagen

• 1586193108784.png
    1586193108784.png
    607 KB · Weergaven: 407
wat zit er in de emmer, lijkt mij niet dat blijft staan met zware gewichten

Snelbeton ! Papa heeft al 130 kilo gedaan zonder problemen !

Toch voorzichtig zijn lijkt me

als je er nog een balk in had geplaatst, een korte...dan had je ook een bench rack

als je er nog een balk in had geplaatst, een korte...dan had je ook een bench rack
Ja dat is waar ! Gelukkig kan ik nog niet heel zwaar benched dus kan mama me helpen met het aangeven ;) maar ik ga morgen eentje alleen voor bench press maken want ja voor 25 euro kan dat wel

Hoe zet je die balken dan vast tijdens het drogen?

En is het niet lastig racken en unracken zo?

het is snelbeton dus word heel snel hard. ik heb de balken ongeveer 5-10 min zelf vastgehouden terwijl papa de beton erin goot daarna gewoon een nachtje laten staan zodat het helemaal hard was

ff een update ..... het gaat best goed nu 53,2 kilo en steeds sterker aan het worden. Leg press etc gaat niet maar de squat is nu 65 kilo 4x8-10 alleen wil ik wel nog wat dieper gaan maar goed. Deadlift 77,5 kilo 4x12 ik kan niet hoger gaan want heb niet meer gewicht helaas .... ik heb nog 4 schijven besteld maar zijn na 1.5 week nog niet binnen dus de voorraad was helaas op. Iemand nog tips of dingen die ik vergeet of moet doen ? Ik doe nu upper lower split met 3x lower en 2 x upper . Hoeveel kcal zou ik op een dag nodig hebben ? Ik eet nu gemiddeld 2300-2400 en ben wel actief normaal ik kom aan maar niet heel erg en ik denk ook niet heel veel vet want m’n buikspieren zijn nog steeds goed zichtbaar .

Bijlagen

• 8E9304C1-D371-49BF-84A2-EA34938A00A7.jpeg
    8E9304C1-D371-49BF-84A2-EA34938A00A7.jpeg
    83,7 KB · Weergaven: 364
  • D25270B0-8141-4697-A2EE-77E2342632B1.png
    D25270B0-8141-4697-A2EE-77E2342632B1.png
    928,4 KB · Weergaven: 351
Indrukwekkend :eek!:

Wanneer daten?

das netjes een ruime kilo in een maand!! :thumb:
Je zegt t gaat niet snel maar t gaat wel. Je zou dus best wat meer kunnen eten. Zou je dat durven?

weet je wat het is .... ik vind het gewoon super moeilijk om meer te eten omdat dit gewoon zo vertrouwd. Toch zou ik soms best wel meer op kunnen want ik eet nu heel gezond maar weet van mezelf dat ik niet genoeg plaats maak voor wat calorie rijker eten zoals noten etc. ik eet wel noten maar dan zo weinig en ik zou zeg maar wat meer vrijheid willen in mijn keuzes maar goed dat zal wel vanzelf komen ik ben ook al van 34 kilo (diep in eetstoornis) naar nu gekomen en kan zonder bewegingsdrang de hele dag en calorie tellen etc weer leven dus ik denk dat het gewoon tijd nodig heeft. Dankjewel Marina

weet je wat het is .... ik vind het gewoon super moeilijk om meer te eten omdat dit gewoon zo vertrouwd. Toch zou ik soms best wel meer op kunnen want ik eet nu heel gezond maar weet van mezelf dat ik niet genoeg plaats maak voor wat calorie rijker eten zoals noten etc. ik eet wel noten maar dan zo weinig en ik zou zeg maar wat meer vrijheid willen in mijn keuzes maar goed dat zal wel vanzelf komen ik ben ook al van 34 kilo (diep in eetstoornis) naar nu gekomen en kan zonder bewegingsdrang de hele dag en calorie tellen etc weer leven dus ik denk dat het gewoon tijd nodig heeft. Dankjewel Marina
Ik vind het knap wat je doet. Maar ik denk niet dat calorierijke keuzes vanzelf komen. Iets waar je toch zelf doorheen zal moeten gaan.

Die eetstoornis is niet zomaar weg, wees voorzichtig met denken dat je er al vanaf bent. Van degene die ik ken met hetzelfde probleem als jij kan ik je vertellen dat het nog jaren moet slijten. En dan nog is het op stressvolle momenten erg oppassen.

Overigens ben ik geen expert en ik neem
Aan dat je nog steeds begeleiding hebt? Is dit niet iets om daar ook eens te bespreken?

Inderdaad wat Sparks zegt.

Verder zal je relatie met eten normaal moeten worden, deel daarvan is dat jij jezelf moet aanleren dat gematigd bepaalde hoog calorisch eten eten helemaal geen kwaad kan.

ja ik werk hieraan en ik heb hierbij mijn moeder die me heel erg steunt en ik vertel haar ook alles. Het zijn die kleine dingen waar ik nog moeite mee heb zoals dan ga ik brood eten en we hebben wit en volkoren ik ga ALTIJD voor volkoren terwijl ik soms zin heb in wit, ik sta dan voor de kast en ga voor Nutella maar dan zie ik de 100%pindakaas liggen en dan smeer ik toch die. Tuurlijk gezond eten is goed voor me maar ik wil alleen daarin gewoon meer kunnen nemen wat ik wil maar goed over zulke dingen wil ik niet meer klagen. En wat ik nu doe wat wel makkelijk lukt is een cracker met Nutella en dan de rest ''gezond'' ik heb gelukkig geen paniek of angst rondom eten meer dus als mama me een donut zou geven zou ik het zonder problemen doen juist het zelf nemen vind ik lastig dankjullie dat jullie meedenken.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven