- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Homegym

Snelbeton ! Papa heeft al 130 kilo gedaan zonder problemen !

Ja dat is waar ! Gelukkig kan ik nog niet heel zwaar benched dus kan mama me helpen met het aangevenals je er nog een balk in had geplaatst, een korte...dan had je ook een bench rack
maar ik ga morgen eentje alleen voor bench press maken want ja voor 25 euro kan dat welIk vind het knap wat je doet. Maar ik denk niet dat calorierijke keuzes vanzelf komen. Iets waar je toch zelf doorheen zal moeten gaan.weet je wat het is .... ik vind het gewoon super moeilijk om meer te eten omdat dit gewoon zo vertrouwd. Toch zou ik soms best wel meer op kunnen want ik eet nu heel gezond maar weet van mezelf dat ik niet genoeg plaats maak voor wat calorie rijker eten zoals noten etc. ik eet wel noten maar dan zo weinig en ik zou zeg maar wat meer vrijheid willen in mijn keuzes maar goed dat zal wel vanzelf komen ik ben ook al van 34 kilo (diep in eetstoornis) naar nu gekomen en kan zonder bewegingsdrang de hele dag en calorie tellen etc weer leven dus ik denk dat het gewoon tijd nodig heeft. Dankjewel Marina