Fitness Seller

16 jaar en bulken

Bezoekers in dit topic

nog een vraagje..... is upper / lower split goed voor mij denk je? ik heb vooralsnog push pull Legs gedaan met 1 push 2 pull en 2 of soms 3 Legs
 
Een eetstoornis is ontzettend lastig, fijn dat je moeder je hierbij steunt. Je moet het ook niet alleen op willen lossen, maar juist iemand hebben die je steunt en waar je volledig op kan vertrouwen.

Er zijn methodes om weer (een wat) normale relatie te krijgen met eten, eventueel hier eens in verdiepen of met je behandelaar over hebben, mits je die (nog) hebt.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
ja ik werk hier ook hard aan. Ik doe nu een studie voeding en diëtiek en fitnesstrainer en dat helpt heel erg. zo leer ik dat wit brood geen verschil maakt voor je lichaam en je lichaam gewoon de macro nutriënten ziet dat helpt dus ik denk dat het gaat lukken ik ben al zover gekomen :)
 
Je bent echt al heel ver gekomen. En het kost gewoon enomr veel tijd om jezelf weer te leren laten wennen aan " voor jou ongezonde" dingen.
Je eet waarschijnlijk liever een paar ons groente dan een handje noten meer. Het idee van veel vetten eten of je keuze nutella/pindakaas is voor jou nog heel eng.
Je neigt een beetje naar te gezond willen eten omdat dat een beeld in je hoofd geworden is.
Het is echt super fijn dat je daar met je moeder over kan praten en ook met je behandelaar.

Helpt relativeren dan ook? Nutella is eigenlijk hazelnoot met melk en ja... ook wat suiker. Maar wat maakt het voor jou ongezonder dan pindakaas?
Misschien een gulden middenweg. Als je die keuze moet maken half om half doen?
Of als je de keuze hebt met meer nootjes... dan nemen wat je normaal neemt en leg er een stuk of 4 bij. Het gaat om kleine stapjes die je in je hoofd kan relativeren en zo verder komt. Het is lastig om zo een keuze te maken. Maar enerzijds wil je wel en als je dan de avond ervoor bedenkt van morgen ga ik dat doen en er dan voor staat lukt het niet omdat je hoofd toch tegenstubbelt.

Misschien een keer een asfpraak met je moeder maken de dag ervoor dat ej de dag erna een boterham half/half met choco of pindakaas neemt.
Of dan neem je een keer die witte boterham en doe je er dan pindakaas op (omdat nutella net een stapje te ver is dan nog in combinatie)

Het zijn dat soort kleine stapjes waarin je gaat leren dat lekkere dingen ook gewoon normaal zijn.
Het is wel lastig om hier stappen in te zetten en het kost tijd. Gun jezelf die tijd gezien je al zover gekomen bent. Begin klein. Het blijft bij veel mensen in de toekomst altijd een soort van valkuil en sommigen blijven het lastig vinden om die bewuste keuze te maken. Maar als je het wil en de goede steun om je heen hebt komt dat echt wel.
Je doet het goed!

Kijk eens wat je morgen echt eens zou willen doen. Misschien kan je wat afspreken voor morgen. :)
 
Ze is 16 mafkees.

En haha ze heeft je niet eens haar aandacht gegund :D
Scheelt maar 2 jaar? En je zou eens moeten weten!!! :'(
Screenshot 2020-05-05 at 15.49.41.png
 
Ik vind het knap wat je aan het doen bent. Een gevecht tegen jezelf is het lastigste wat er is. Maar volgens mij ben je erg goed op weg.

Je bent inmiddels aardig sterk geloof ik en ik vind het wel mooi hoe je bezig bent met voeding en sport op een positieve manier.
 
Hey hey! Best een tijdje geleden maar alles goed hahah! Zit op 55 kilo :) ben een aardig paar kilo bijgekomen maar het maakt me nu niet zoveel uit! Mijn lifts zijn echt vooruit gegaan en zit nu op 2x10 en 2x8 68,5 squats , deadlift 85 4x12 en hipthrust 85 kilo 20 reps plus 20 tellen vasthouden bench gaat ook vooruit met 40 kilo 4x8 en row 55 kilo 4x8. Ben blij als we weer naar de gym gaan!! Ik heb zoveel meer energie echt bizar want heb m’n koolhydraten nog meer omhoog gedaan en ik heb echt energie teveel hahaha alleen wil ik m’n stappen nog een beetje inperken want ik denk niet dat dit te doen is als dalijk school weer is zit nu rond de 20k op een dag maar puur omdat ik het echt leuk vond om te skeeleren wandelen en zwemmen met m’n hondje maar goed iemand tips ofzo voor me of dingen die ik moet doen
 

Bijlagen

  • 14D8D9AE-D901-4A22-9F1A-6E6D5E4734B2.png
    14D8D9AE-D901-4A22-9F1A-6E6D5E4734B2.png
    597,5 KB · Weergaven: 313
Je doet het super!
 
Volgens mij ben je erg goed bezig, op een goede manier aankomen, lekker sporten. Ben wel benieuwd of je ook een dagje kunt luieren en lekker eens wat te veel eten zonder daarna een week stress te hebben.

Bijvoorbeeld een gebakje als je een pr hebt gehaald oid. Of gewoon een dag lekker aan het strand liggen met een drankje.
 
Ik heb je complete log tot nu toe gelezen. Je bent goed bezig en goed resultaat geboekt! Lekker volhouden zo👍
 
Eindelijk een leeftijdsgenoot hier :D goed bezig
 
Ik zie dit log nu pas en ga even bijlezen. Knap dat je op de goede weg bent, je ziet er weer echt gezond uit.:thumbs: Anorexia is zo klote.
 
Nice squatrack :)
 
Je gaat heel goed en die kg's staan je super! Geen tips, behalve doorgaan met wat je doet.
 
Back
Naar boven