- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 123kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dan wordt jij 8 jaar achter slot en grendel weggezet.
Maar ik ben het wel met je eens, als iemand in mijn directe omgeving dit zou overkomen dan zou ik niet voor mijzelf in staan al trek je altijd aan het kortste eind.

Je zou het ook kunnen omdraaien. Iedereen die heeft getrapt is verantwoordelijk voor zijn dood want ze hebben allen bijgedragen aan zijn dood, iedere trap kan de dodelijke zijn geweest.
Alle daders de maximale straf geven, had je maar niet mee moeten doen.
Nee hoor niet als ik mijzelf ontoerekenvatbaar laat verklaren![]()
Ik erger me nog meer aan dbb-posts dan aan nu-jij.nl posts..
de telegraaf manier van in de media brengen zet veel mensen ook een beetje op een verkeerd spoor natuurlijk, maar mensen zouden echt eerst eens even moeten kijken voordat ze commentaar gaan geven over "D66 rechters"..
Hier de vrije tekst:
http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=BZ1024&vrije_tekst=
Wat wil je dan de hele groep maar opsluiten? Terwijl 1 iemand geslagen heeft?

, miisschien is dat sneetje in zijn slagader dan wel ontstaan door die schoppen in z'n nek.Maar ik zie de daders nu al naar huis gaan.Hij is gestorven door een scheurtje in de halsslagader.
Maar het is hoog onwaarschijnlijk dat dit veroorzaakt is door de trappen tegen zijn hoofd en nek
Ben ik nou de enige die dit niet logisch vindt?
Maar ze zullen wel worden vrijgesproken en anders weten ze niet wie de fatale schop heeft uitgedeeld dus niemand heeft schuld. Zo rollen de D66 rechters.
Hij is gestorven door een scheurtje in de halsslagader.
Maar het is hoog onwaarschijnlijk dat dit veroorzaakt is door de trappen tegen zijn hoofd en nek
Ben ik nou de enige die dit niet logisch vindt?
Maar ze zullen wel worden vrijgesproken en anders weten ze niet wie de fatale schop heeft uitgedeeld dus niemand heeft schuld. Zo rollen de D66 rechters.
****ing ziek dit. Ik volg geen nieuws maar volgens mij hoorde ik laatst iets dat er mogelijk een wetswijziging gaat komen dat mensen wel strafbaar kunnen worden als je de daders kent en er bij staat en niks doet ofzo.
Niet dat ik pleit voor een zachte aanpak, maar het is bewezen dat te lange celstraffen geen positief effect hebben. Integendeel.Ik stel voor dat de fatale schop 'alle schoppen zijn' en 15 jaar cel voor doodslag voor elke verdachte.Ze zijn nog jong en kunnen met 25-30 jaar weer vrij zijn.jong geleerd is oud gedaan.