XXL Nutrition

Shocking News 16jarige jongen overleed naar klap in discotheek

Wie gaat er dan ook naar een urban feest?

triest gesteld met uitgaan...tegenwoordig is het niet eens leuk meer want je kan nergens meer komen zonder problemen van dronken en doorgesnoven idioten:(

sommige kneuzen zijn gewoon er op uit om te knokken, neesteken die figuren:mad:

veel sterkte voor alle nabestaanden

kan gebeuren... Meestal een aangeboren afwijking in de hersenen, en dan pech hebben.

Ik hoorde het op de radio. Ik woon ook in Friesland, vriend van me is bijna onvruchtbaar getrapt. En heeft nog altijd hersenletsel. Dus het komt vaker voor.

Vind nog altijd dat Friesland, vooral de kleinere dorpen, waar toch veel gebeurd een veel te lakse politie heeft. Daarnaast kunnen mensen niet met drank omgaan.. (maar dat is overal zo natuurlijk :))

Laatst bewerkt:
Ik hoorde het op de radio. Ik woon ook in Friesland, vriend van me is bijna onvruchtbaar getrapt. En heeft nog altijd hersenletsel. Dus het komt vaker voor.

Vind nog altijd dat Friesland, vooral de kleinere dorpen, waar toch veel gebeurd een veel te lakse politie heeft. Daarnaast kunnen mensen niet met drank omgaan.. (maar dat is overal zo natuurlijk :))

hoe is die daar binnengeraakt dan?hebben ze daar geen elektronische pasjes?

Wat wil je als je een urban feest in Burgum gaat organiseren :O
Nu ff serieus, vechten is nooit goed maar soms gebeurt het. Het is enorm balen dat het zo moet aflopen maar ik denk niet dat de degene die de klap heeft gegeven dit wou veroorzaken. Er is voor mij een verschil tussen een unluckpunch en een iemand bruut neerschoppen tot die dood is zoals bij meinderd tjoelker. Ik denk dat hier toch wel een aantal mensen zijn die ook wel eens iemand een klap hebben verkocht.

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

hoe is die daar binnengeraakt dan?hebben ze daar geen elektronische pasjes?

Elektronische pasjes? ???

ja,hier in belgie zijn die verplicht, zelfde als identiteitskaart ,daar staan al je gegevens in.Zonder dat geraak je niet binnen en dus ook niet onder de 18jaar

Laatst bewerkt:
Ik dnek waarschijnlijk dat ie drugs op heeft gehad ofzo. Ik bedoel 1 klap... :rolleyes:

Het headbangen waarschijnlijk iets te letterlijk genomen.

Er gebeurt wel vaker wat, vriend van me neef werd tijdens wintersport in zijn nek gestoken met een bierglas --> slagader op 1mm na bijna geraakt, weet ik het hoeveel lieter bloed verloren, maar nog net goed afgelopen. die jongen kan nog steeds niet goed praten omdat zn stembanden zijn geraakt en t komt ook nooit meer goed.
Jongen die het gedaan had was 3 maanden later opgepakt, maar vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. Altijd jammer dat soort dingen:(
in iedergeval gecondoleert aan zn familie

Met de drank valt t wat dat betreft nog wel mee. JE hebt tegenwoordig de hanggroep jongeren groep NEONAZI's ! Dat zijn een stel stakkertjes die aan het puberen zijn en nergens bij kunnen horen, dus dan worden ze een neonazi wat inhoudt dat je anti getinte personen bent. En wat doen die neonazi's? Die gebruiken drugs. Durf te wedden dat dat de hoofdoorzaak is. En als er dan ongelukkig net iemand naast hem op de dansvloer staat en die krijgt een klap, en die blijkt slechte aderen te hebben en er knap wat, ja, is het dan moord of wat.. !

Wat een nare zaak, gecondoleerd vrienden en familie van het slachtoffer.

ja,hier in belgie zijn die verplicht, zelfde als identiteitskaart ,daar staan al je gegevens in.Zonder dat geraak je niet binnen en dus ook niet onder de 18jaar

ID-controle is er wel, vaak wel erg laks. En toegang is vanaf 16 jaar en ouder.

verschrikkelijk voor die jongen en die jongen zijn familie maar ook erg voor de daders en alle familie er om heen. ik weet zeker dat deze jongens niet de intentie hebben gehad deze jongen te vermoorden, reken maar dat zij ook door een diep dal gaan.

al met al, heel veel sterkte met de verwerking van deze ellende.

Terug
Naar boven