ben er wel eens geweest,ken ook bekenden van de jongen,en mensen die op die avond aanwezig waren in Q
je kent bekenden van de jongen? wat de fock?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben er wel eens geweest,ken ook bekenden van de jongen,en mensen die op die avond aanwezig waren in Q
)Ik hoorde het op de radio. Ik woon ook in Friesland, vriend van me is bijna onvruchtbaar getrapt. En heeft nog altijd hersenletsel. Dus het komt vaker voor.
Vind nog altijd dat Friesland, vooral de kleinere dorpen, waar toch veel gebeurd een veel te lakse politie heeft. Daarnaast kunnen mensen niet met drank omgaan.. (maar dat is overal zo natuurlijk)
hoe is die daar binnengeraakt dan?hebben ze daar geen elektronische pasjes?

Big Brother is watching youja,hier in belgie zijn die verplicht, zelfde als identiteitskaart ,daar staan al je gegevens in.Zonder dat geraak je niet binnen en dus ook niet onder de 18jaar

Ik hoorde het op de radio. Ik woon ook in Friesland, vriend van me is bijna onvruchtbaar getrapt. En heeft nog altijd hersenletsel. Dus het komt vaker voor.
Vind nog altijd dat Friesland, vooral de kleinere dorpen, waar toch veel gebeurd een veel te lakse politie heeft. Daarnaast kunnen mensen niet met drank omgaan.. (maar dat is overal zo natuurlijk)
ja,hier in belgie zijn die verplicht, zelfde als identiteitskaart ,daar staan al je gegevens in.Zonder dat geraak je niet binnen en dus ook niet onder de 18jaar