AndroidHealthClinic

Mishandelde grensrecht overleden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
While status-seekers will readily concede that others consume for status, most still distance themselves from such motives.

staat letterlijk in die study

je loopt echt in je eigen opgezette vallen, ik moet echt geen moeite doen hiervoor :roflol:
epic, enige wat je nu nog kan doen is toegeven IxuyxI.
 
Lol negged.
 
Inb4 fandroid die zegt dat deze beter was dan de iPhone 3g

T-Mobile-G1-01.jpg


En zelfs die was er niet
 
epic, enige wat je nu nog kan doen is toegeven IxuyxI.

zal hij niet doen, ten eerste is hij "skilled" in dom ad hoc argumenteren, ten 2de zal niemand die status goederen koop graag toegeven dat hij het om de status doet, want dat is ook toegeven dat je van een lagere status bent dan dat je pretendeert te zijn.
 
in :fa:

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 22:13 ----------


Binnenkort 10 nieuwe achmed B's :roflol:
Wat een belachelijke k*ttopics op dat forum :/ Ik dacht wat drama en gezeik te zien...

Nee veel spelfouten, van dat arabisch gezwets ertussen..en dat is het :/
 
Dat maroc forum is wel vermakelijk zo op de zondag avond.
 
zal hij niet doen, ten eerste is hij "skilled" in dom ad hoc argumenteren, ten 2de zal niemand die status goederen koop graag toegeven dat hij het om de status doet, want dat is ook toegeven dat je van een lagere status bent dan dat je pretendeert te zijn.

Toen ik mijn iPhone kocht was het kiezen tussen veel betalen of inferieure bagger.

Ik heb al 4.5 jaar iPhone terwijl de meeste fandroids nog niet eens 2 jaar een smartphone hebben.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 22:18 ----------

Mijn audi heb ik overigens wel voor status gekocht

Kwam inclusief gratis 2 cm langere e-penis.

Nu weer ontopic :o
 
Ik ben Rachida, wie zijn jullie?
 
Toen ik mijn iPhone kocht was het kiezen tussen veel betalen of inferieure bagger.

Ik heb al 4.5 jaar iPhone terwijl de meeste fandroids nog niet eens 2 jaar een smartphone hebben.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 22:18 ----------

Mijn audi heb ik overigens wel voor status gekocht

Kwam inclusief gratis 2 cm langere e-penis.

Nu weer ontopic :o
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Van de oorsprong van het lage IQ van zandkasteelbewoners naar de Iphone van xyz..
 
Nu nog Killy en t cirkeltje is compleet
 
Kijk hier lol
 
Laatst bewerkt:
superdiefachmed :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven