Fitness Seller

17 & Beginner | Stronglifts

• Topic Starter Topic Starter
Misschien leuke tip voor je: 's avonds kan je makkelijk kip & brocolli koken, duurt niet verschrikkelijk lang en is nog gezond ook! ;)

Bedankt voor de tip, maar ik hou het toch nog toe wel bij salades, kwark en noten omdat ik (nog) niet de mogelijkheid heb 's avonds te koken!

Wil iemand zijn licht laten schijnen over mijn eetschema @ trainingday?
Stats: 73 kilo bij 1.92m

7.00:

Bruine boterham (2)
Jam
Vleeswaar
Melk (250ml)

9.00
Bruine boterham
Witte boterham
Pindakaas
Pasta

11.00
Bruine boterham
Kipfilet

13.00
Bruine boterham
Witte boterham
Kaas
Vleeswaar

15.30
Bruine boterham
Vleeswaar
Vleessalade (200 gr)
2 stuks fruit
Melk (250ml)

17.00
Snicker/mars oid

18.30
Aardappels/rijst/pasta + groenten
Vlees/kip
Kwark (100-150gr)

20.00 Na de training
Kwark (250 gr)
Noten (100 gr)

22.00
Noten (75 gr)
Kwark (200 gr)

Moet ik meer, minder of anders voedsel naar binnen werken om flink te groeien?

Ziet er goed uit maar varieer wat meer met die boterhammen..
Vervang bv 1 van zon maaltijd door 100gr kip en 100gr rijst.
En meer boterhammen eten als je er maar 1 eet..

Voor de rest mars ftw xp Snap zelf niet wat dat ertussen staat :p
Schrap dat en eet bv een appel.

En na de training kan je gerust een hele maaltijd gebruiken, simpele koolhydraten en eiwitten.

En om flink te groeien moet je natuurlijk meer eten :d

Bedankt nog tbagcool! Ik las je bericht gelijk en heb het een en ander aangepast aan de hand van je kritiek, en ja soms heb ik de kans niet om na de training een hele maaltijd te eten. Ik probeer gewoon tussen 4 en 6 een uur te trainen om daarna nog erg veel avondeten te nuttigen.

Veel eten komt goed! Dat squatten en deadliften is af en toe best slopend zeg. Maar we blijven knallen ;D

Overigens ben ik vandaag pas voor het eerst aan training B begonnen, dat wil dus zeggen, ik heb voor het eerst Seated Overhead Press gedaan. Ging in het begin fout, ik trok de bar teveel over m'n hoofd heen ipv dat ik mijn hoofd naar achter trok. Daardoor kreeg ik wat last van mijn linkerschouder en ben ik met 20KG 5x5 verder gegaan. Gewicht komt nog wel!

Ben blij als ik aan het eind van de maand kan posten dat ik ben aangekomen :d

Np ;)

En ja inderdaad gewicht is moeilijk in et begin merk ik ook aan men revalidatie, Blijven knallen zou ik zeggen en succes met je doelen :d

Eind van de maand update;
in het begin van de maand woog ik nog 72,9 kilo,
vandaag gaf de weegschaal 76,4 aan :')

Over deze maand dus zo'n 3,5kilo gegaind. Ik eet als een beest en probeer trainingen zwaar te doen met redelijk lange pauzes tussen sets, beetje een MaxOT idee maar dan met squats, deadlift, benchpress en seated military press.

Verder lopen mijn armen achter op de core en benen. Vanaf woensdag zal ik 's woensdags en vrijdags 5x5 Standing Barbell Curl aan de training toevoegen.

Hopelijk werpt de komende maand ook weer vruchten af. En ik moet toegeven dat de persoon die gekomen is met de zin 'bodybuilding isn't a sport, it's a lifestyle' best een punt heeft!

Terug
Naar boven