Fitness Seller

17 jaar 95 kg vp 10%

• Topic Starter Topic Starter
moet je je niet boos om maken juist zien als een compliment! jij weet t zelf toch of je kuurt of niet en dat lijkt mij het belangrijkst:D

ik zou de gelukkigste man zijn als ze tegen mij zeggen dat ik kuur terwijl ik dat niet doe:D

Deed ik, in het begin. Maar geloof me als je dit elke dag hoort (ook in het dagelijkse leven) is dat echt niet meer fijn.
Je werkt u er kapot voor, je schuift school aan de kant, niet (of toch heel weinig) op stap gaan, dieet, centen verdienen ALLEEN voor bodybuilden,.. en dan hoor de van die zeik (wat dan ook nog niet waar is!!)

Echt belachelijk!

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 14:11 ----------

Wees blij man, ik moet echt uren per dag actief zijn op dit forum alleen al om mijn reputatie te verdedigen en mijn naam waar te maken.

Dat is niet de bedoeling dat ik op dit forum zit.
Ik wil gewoon raad en tips, geen bullshit

Ma mensen toch.. Meent ge dit nu? Denkt ge dat ik "fake" accounts maak om mezelf te verdedigen!? Zeg ej ik heb beter dingen te doen! Waarom wil ik mezelf verdedigen? Ik sta hier toch anoniem op dus ik heb geen reputatie of respect dat ik zou (moeten) verdedigen :o
Zielige no lifers op t forum heeeeeeel zielig...

als je dat vindt... waarom post je hier uberhaupt je blote bovenlichaam om te horen dat het er goed uitziet...
questions questions

Ik heb een vriend die 14 =, 1.85 en 84kg..
Nog een vriend, 1.78 en 86Kg.
Kan makkelijk.

heb ook een vriend die is 180 met 84kg en is dik

mad?

maar ev buite het feit dat ik er niks van geloof is het met kuren opeens niet meer knap ofzo als je dit bereikt heb.
mensen vergissen zich zo in roids roids doet zo goed als niks zonder stricte voeding en training.

ben je handy ofzo deze man claimt 1.80 95 kilo en DROOG

Blijkbaar verschilt het gewoon qua persoon, je ziet soms van die grasprietjes die dan zo zwaar op de weegschaal zijn en dan denk je echt van huh waar zit dat dan. En andere bolle mensen of gespierde mensen dat hun gewicht zwaaar tegenvalt. ( jason statham 75 kg ). Deze gozer heeft een goede fysiek, maar mike tyson in prime 1.78 97 kg, deze twee fysieken zijn niet met elkaar te vergelijken. Misschien heeft kawasaki grotere biceps, maar Mike tyson heeft een borst frame wat hem 3x overtreft, benen zo dik als een dikke negerin en een hoofd wat eigenlijk op een koe zou moeten horen

• Topic Starter Topic Starter
Blijkbaar verschilt het gewoon qua persoon, je ziet soms van die grasprietjes die dan zo zwaar op de weegschaal zijn en dan denk je echt van huh waar zit dat dan. En andere bolle mensen of gespierde mensen dat hun gewicht zwaaar tegenvalt. ( jason statham 75 kg ). Deze gozer heeft een goede fysiek, maar mike tyson in prime 1.78 97 kg, deze twee fysieken zijn niet met elkaar te vergelijken. Misschien heeft kawasaki grotere biceps, maar Mike tyson heeft een borst frame wat hem 3x overtreft, benen zo dik als een dikke negerin en een hoofd wat eigenlijk op een koe zou moeten horen

wut

Goede UB man voor je leeftijd!

Alleen je benen vind ik wat minder.

Kloppen je stats wel? Want een vriend van me heeft dezelfde stats als jij, alleen is wel een behoorlijk stukker buffer :p

hahaha wat een rukker

"all natural"

"hard work dedication"

"strict dieet, geen leven en hard trainen"

:rolleyes:

Klopt, weet zeker als die vriend van 1.77 doortraint tot zijn 17de dat die ook 95kg op 10% kan staan, hij is nu trouwens 15.
Ik heb een vriend die is 9 jaar is en weegt 98 kilo

U MAD BRO??

SF8rU.png

Goed fysiek, stats kunnen best. Stats zeggen vrij weinig, al zijn de meeste het daar niet mee eens.

Edit; TS je mag wel wat aan je spelling doen, man man.

Ik blijf elke dag weer dit topic bezoeken voor de mooie reacties, maar even voor de duidelijkheid.

Je hebt nog niet echt op tips gevraagd hè, maar je zegt dat dat wel de reden is dat je hier op het topic zit. Je hebt al wel wat tips over je houding hier op het forum gekregen, maar dat terzijde.

Wat voor tips zoek je nog meer? Als iemand je vraagt om je trainingsschema en voedingsschemakrijgt diegene een verwaande reactie dat je alles op gevoel doet. Beetje lastig tips geven zo.

Gr. No-lifer

Jaco De Bruyn

Height: 184 cm
Weight: Off Season: 96 kg
Competition Mode: 88 kg

Zijn stats zijn zelfs slechter dan die van jou lol :p en toch:

12.jpg

21.jpg

Just sayin'

• Like
Waarderingen: Kenn
- schoenen - kleren - jas - tas kom je rond de 88kg uit. Zou kunnen.

dit is geen 17, doe daar maar 5 bovenop.
Nog steeds goede upperbody hoor!

Terug
Naar boven