XXL Nutrition

17 jaar 95 kg vp 10%

Ben wel benieuwd naar hoelang je al aan het trainen bent, plus wat je stats zijn op de grote 3.

Jaco De Bruyn

Height: 184 cm
Weight: Off Season: 96 kg
Competition Mode: 88 kg

Zijn stats zijn zelfs slechter dan die van jou lol :p en toch:

12.jpg

21.jpg

Just sayin'

BAM! duidelijk!

Ma mensen toch.. Meent ge dit nu? Denkt ge dat ik "fake" accounts maak om mezelf te verdedigen!? Zeg ej ik heb beter dingen te doen! Waarom wil ik mezelf verdedigen? Ik sta hier toch anoniem op dus ik heb geen reputatie of respect dat ik zou (moeten) verdedigen :o
Zielige no lifers op t forum heeeeeeel zielig...

kerel... waarom hap je ook zo erg... het is volgens jou een forum met no lifers... waarom zou het jou dan überhaupt interesseren wat iemand zegt...

het is soms zo makkelijk....

wow jullie kennen mensen ... stoer hoor :rolleyes:

Jaco De Bruyn

Height: 184 cm
Weight: Off Season: 96 kg
Competition Mode: 88 kg

Zijn stats zijn zelfs slechter dan die van jou lol :p en toch:

12.jpg

21.jpg

Just sayin'
Kijk eens naar zijn benen... Als die in proportie zouden zijn zou daar zo'n ruime 10kg makkelijk bij komen. Nog maar niet te spreken over zijn vetpercentage. Dat is natuurlijk een kulvergelijking die je nu plaatst.

Lengte aub ?

Kijk eens naar zijn benen... Als die in proportie zouden zijn zou daar zo'n ruime 10kg makkelijk bij komen. Nog maar niet te spreken over zijn vetpercentage. Dat is natuurlijk een kulvergelijking die je nu plaatst.
zijn benen zijn moeilijk te beoordelen vanuit deze hoek

monsterhamstrings krijg je niet zonder monsterhoeveelheden HGH

Wanneer ga je opnieuw 5 kilo bijkomen ? :)

Deed ik, in het begin. Maar geloof me als je dit elke dag hoort (ook in het dagelijkse leven) is dat echt niet meer fijn.
Je werkt u er kapot voor, je schuift school aan de kant, niet (of toch heel weinig) op stap gaan, dieet, centen verdienen ALLEEN voor bodybuilden,.. en dan hoor de van die zeik (wat dan ook nog niet waar is!!)

Echt belachelijk!

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 14:11 ----------

Dat is niet de bedoeling dat ik op dit forum zit.
Ik wil gewoon raad en tips, geen bullshit

Dude, maak een keus. Of schuif de kritiek aan de kant of doe het als een hobby. Wat is je doel hiermee? School aan de kant en al je geld naar bb..
Wil je Mr.Olympia worden?

in on 0 star thread

Haha 'als iemand denkt dat ik kuur' in het rood.
Wie denkt dat nou :roflol:
Verder wel een redelijk fysiek voor een 17jarige.

Roids of leugens, een van de 2

21.jpg

Wat is er met zijn voeten aan de hand man...

1m80 95kg 10%... right.

Terug
Naar boven