1987Sander1987
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaco De Bruyn
Height: 184 cm
Weight: Off Season: 96 kg
Competition Mode: 88 kg
Zijn stats zijn zelfs slechter dan die van jou lolen toch:
![]()
![]()
Just sayin'
Ben wel benieuwd naar hoelang je al aan het trainen bent, plus wat je stats zijn op de grote 3.
Ma mensen toch.. Meent ge dit nu? Denkt ge dat ik "fake" accounts maak om mezelf te verdedigen!? Zeg ej ik heb beter dingen te doen! Waarom wil ik mezelf verdedigen? Ik sta hier toch anoniem op dus ik heb geen reputatie of respect dat ik zou (moeten) verdedigen![]()
Zielige no lifers op t forum heeeeeeel zielig...
Ik heb een vriend die 14 =, 1.85 en 84kg..
Nog een vriend, 1.78 en 86Kg.
Kan makkelijk.
tja ik ken ook 15 jarige van 85 kg met een vt% van 30....
Kijk eens naar zijn benen... Als die in proportie zouden zijn zou daar zo'n ruime 10kg makkelijk bij komen. Nog maar niet te spreken over zijn vetpercentage. Dat is natuurlijk een kulvergelijking die je nu plaatst.Jaco De Bruyn
![]()
![]()
Just sayin'
zijn benen zijn moeilijk te beoordelen vanuit deze hoekKijk eens naar zijn benen... Als die in proportie zouden zijn zou daar zo'n ruime 10kg makkelijk bij komen. Nog maar niet te spreken over zijn vetpercentage. Dat is natuurlijk een kulvergelijking die je nu plaatst.
zijn benen zijn moeilijk te beoordelen vanuit deze hoek
monsterhamstrings krijg je niet zonder monsterhoeveelheden HGH
Deed ik, in het begin. Maar geloof me als je dit elke dag hoort (ook in het dagelijkse leven) is dat echt niet meer fijn.
Je werkt u er kapot voor, je schuift school aan de kant, niet (of toch heel weinig) op stap gaan, dieet, centen verdienen ALLEEN voor bodybuilden,.. en dan hoor de van die zeik (wat dan ook nog niet waar is!!)
Echt belachelijk!
---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 14:11 ----------
Dat is niet de bedoeling dat ik op dit forum zit.
Ik wil gewoon raad en tips, geen bullshit

Jaco De Bruyn
![]()
![]()
Just sayin'