XXL Nutrition

17 jaar 95 kg vp 10%

Mooi fysiek, 90kilo op 1.90 erg netjes.
Erg knap hoe je het volhoudt om geen junkfood te vreten, ik ga zo weer is een kilo pepernoten halen:roflol:

ziet er goed uit!, 8,5/10

goed fysiek, maar 95kg zie ik er toch niet in

Kerel waarom zit jouw topic bij beginners jij hoort bij de sectie "fitness modellen"... ¤_¤

maar waarom train jij zoveel om fitness model te worden of bodybuildder of gewoon voor k*tjes?

Als ik jou was zou ik mee doen aan competities...

maar in hoe lang ben jij zo geworden en hoe getraind?

bij je andere topic zij je dat je het niet voor k*tkes doet..

interessant...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Kerel waarom zit jouw topic bij beginners jij hoort bij de sectie "fitness modellen"... ¤_¤

maar waarom train jij zoveel om fitness model te worden of bodybuildder of gewoon voor k*tjes?

bij je andere

Ik ben nog een tiener he :p en ik wil bodybuilder worde :)

17 jaar en ik zie al kalende plekken op je kop, gjdm

Als je de alopecia genen hebt in combinatie met veel testosteron resulteert dat in jong kaal worden.

Goed resultaat trouwens. Je niet laten meeslepen in zinloze discussies met mensen die alleen maar een reactie (uit afgunst) proberen uit te lokken.

• Topic Starter Topic Starter
Als je de alopecia genen hebt in combinatie met veel testosteron resulteert dat in jong kaal worden.

Goed resultaat trouwens. Je niet laten meeslepen in zinloze discussies met mensen die alleen maar een reactie (uit afgunst) proberen uit te lokken.

SHIT MAN!! IK BEN NI KAAL DA IS GEWOON MIJN HAAR DA DOOR DE WAR LIGT!!
Waar maakt ge u toch druk om. Geef commentaar waar ge commentaar op moet geve! (bedoel ik niet op jou)
Merci

Geweldig fysiek gebouwd bro klasse top wat is je voeding? 7dagen per week? Of heb je nog een dagje wat lekkers of anders?

NICE !! van waar zedde?

Goed bezig, blijf zo voort doen!

Haters gonna hate, goed fysiek.

Grappig hoe op een bb forum er altijd gezeikt wordt of een poging tot 'pesten' wordt gedaan mbt tot AAS gebruik. Ik snap niet dat als je iemand niet gelooft/ haat dat je dan nog de moeite neemt om een reactie te plaatsen, zegt veel over jezelf. Beter leren mensen eerst eens met bewijs oid te komen. Zijn ook altijd dezelfde haha.

On topic goed fysiek! Als ik eerlijk ben oog je op foto's wel wat lichter dan 95kg. Neemt niet weg dat je fysiek goed is.

bij je andere topic zij je dat je het niet voor k*tkes doet..

interessant...

Jochie je bent 15. Jij mag helemaal niet praten over het vrouwelijk geslachtsdeel.

hahah kaalkop! :D

Terug
Naar boven