AndroidHealthClinic

17 jaar 95 kg vp 10%

Kerel waarom zit jouw topic bij beginners jij hoort bij de sectie "fitness modellen"... ¤_¤

maar waarom train jij zoveel om fitness model te worden of bodybuildder of gewoon voor k*tjes?

Als ik jou was zou ik mee doen aan competities...

maar in hoe lang ben jij zo geworden en hoe getraind?

bij je andere topic zij je dat je het niet voor k*tkes doet..

interessant...

Weet je wel wat dat zijn? :o

Ziet er beter uit dan in je vorige topic. Wat toen een beetje achterliep heb je goed bij getrokken.

Ik moet ook maar eens naar een lager vp gaan, ik weeg hetzelfde maar zie er veel kleiner uit.

• Topic Starter Topic Starter
je wil je leven opgeven voor een leven op het podium tussen andere mannen met strings aan, wat geld kost ipv geld oplevert tenzij je in de top 5 van de wereld komt? Ga je het zonder anabolen niet redden jongen

sommige mensen :roflol:

Over welk leven hebt ge het? Het leven wat iedereen heeft? Niemand zijn, niks kunnen, niks meemaken,...
Als gij vindt da bodybuilden niet meer is dan poseren in een string dan vind ik niet eens dat ge het waard zijt om te posten noch te kijken op dit forum!

No offence maar sommige mensen...

Over welk leven hebt ge het? Het leven wat iedereen heeft? Niemand zijn, niks kunnen, niks meemaken,...
Als gij vindt da bodybuilden niet meer is dan poseren in een string dan vind ik niet eens dat ge het waard zijt om te posten noch te kijken op dit forum!

Hij bedoelt deels denk ik dat je niet zomaar van BB kan leven, omdat het simpelweg veel kost en je niet zomaar dat geld terug krijgt.

Hmm... zou niet bb als je werk doen poseren heb ik het dan over , ga je echt geen brood mee verdienen tezij je aan de aas gaat anders kom je echt niet boven out.

Je kan wel in een sportschool werken alleen weet niet of je dat leuk vind

Wat ik er van vind kan het helemaal verkeerd hebben, ook moet je top gens hebben

Hmm... zou niet bb als je werk doen poseren heb ik het dan over , ga je echt geen brood mee verdienen tezij je aan de aas gaat anders kom je echt niet boven out.

Je kan wel in een sportschool werken alleen weet niet of je dat leuk vind

Wat ik er van vind kan het helemaal verkeerd hebben, ook moet je top gens hebben

iedereen kan ik een sportschool werken, is maar een kleine cursus.
heb je wel eens een instructeur gezien met redelijke massa?

iedereen kan ik een sportschool werken, is maar een kleine cursus.
heb je wel eens een instructeur gezien met redelijke massa?

Bij ons toevalig wel, maar bij andere gyms waar ik ging kijken waren het meestal niet echt brede kerels

Ook de enigste gym bij ons in de buurt woon in een dorp weinig keus, maar veel beter dan de gym's in de stad bij ons.

wat zeggen ouders ervan datje een lichaam hebt van een 25 jarige pro? xd

25-jarige pro?

Goed bezig trouwens! Leeftijdsgenoten :D (sinds kort eindelijk ook 17, nu op naar de 18 :p)

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 00:18 ----------

Je bent bb'er of je bent nietsnut, no way in between ? :p

Ik durf te wedden dat jullie dit soort uitspraken niet in mijn gezicht durven te zeggen, weet je waarom? Als jullie dit in persoon tegen mij zeggen, krijg je iets dat je niet wilt weten bro, je zou een ****ing steen koude steve austin rampartij krijgen en ik zweer je als ik een van jullie zou zien, weet je wat ik dan ga doen? Wat dacht je van dit, Ik hack in je ****ing computers en ik ga uitzoeken waar jullie wonen en dan sla ik jullie in elkaar in jullie ****ing slaap.

Ik durf te wedden dat jullie dit soort uitspraken niet in mijn gezicht durven te zeggen, weet je waarom? Als jullie dit in persoon tegen mij zeggen, krijg je iets dat je niet wilt weten bro, je zou een ****ing steen koude steve austin rampartij krijgen en ik zweer je als ik een van jullie zou zien, weet je wat ik dan ga doen? Wat dacht je van dit, Ik hack in je ****ing computers en ik ga uitzoeken waar jullie wonen en dan sla ik jullie in elkaar in jullie ****ing slaap.

say wut?

Hahahahaha XD

tumblr_m8ix40GGx81r88u38o2_1280.jpg

Als ik jou was, zou ik stoppen, drinken en flink wat nken.

lol stuur dat filmpje nog is

Zo mooi dat iedereen in die troll trapt :roflol:

Haha vertaalde copypasta's zijn epic, kijk die reacties :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat is dat vlaams toch ook een achterlijk taaltje he

Terug
Naar boven