XXL Nutrition

17 jaar!! nu 1jaar en 4 maand training!!!

:roflol: 6x100kg is niet te zien aan je fysiek.

very nice en hoe ziet u trainingsprogramma er nu uit, oefn,stets,reps,...dagen?
greatz

gaat ghoed!!

nice work man ! :)

• Topic Starter Topic Starter
very nice en hoe ziet u trainingsprogramma er nu uit, oefn,stets,reps,...dagen?
greatz
TRAINING:(zelfde als mike ,we training namelijk samen)

4 keer per week training, per training een grote en een kleine spiergroep + kuiten en/of abs op einde van de training
4 sets per oefening, reps tel ik niet maar die worden wel minder naarmate ik zwaarder in gewicht ga

borst:
incline bench press
flat bench press
incline "dumbbell">dumbbell press
"dumbbell">dumbbell flies
cable crossover

rug:
pull ups
lat pulldown
deadlift
een roei oefening (BOR's, "dumbbell">dumbbell row...), 1 daarvan

schouders:
behind the neck press
one arm "dumbbell">dumbbell press (rechtstaand)
raises voor achterkant, zijkant en voorkant
upright rows
shrugs (meestal met barbell)

triceps:
triceps pushdown (met de kabel)
met een halter achter je hoofd op en neer gaan, ken de naam nie
skull crushers:p>:p>

+ nog een toestel

biceps:
barbell curl of "dumbbell">dumbbell curl
preacher curl
hammer curl
eventueel nog een kabel oefening

benen:
squat
leg press
quadriceps extension
liggende hamstring oefening (leg curl of hoe heet dat)
calf raises (zittend + rechtstaand)

vraagje : houden jullie altijd het zelfde schema, of wisselen jullie af en toe volledig af? ik wissel om de 2 maanden af, dus volledig ander schema

vraagje : houden jullie altijd het zelfde schema, of wisselen jullie af en toe volledig af? ik wissel om de 2 maanden af, dus volledig ander schema
we wisselen zeer veel van schema,soms iedere week.Het is te zien wat we het liefste doen op het moment.Het scheelt soms van week tot week-maand tot maand.

ok, ja afwisseling is goed.
ik maak mijn schema's nooit zelf, mijne maat die me begeleiding geeft maakt ze, hij kent daar meer van, en eerlijk gezegd zonder hem ik het nooit zien zitten om als veertiger nog te beginnenn hij heeft tenminste het geduld gehad wet met mij nodig was. Jullie kenne hem ook wel he, hij zorgt ook voor mijn voeding, ik ken hem al jaren

vind je linker borst beetje vaag :o

Beest, ga zo door!

goeie progressie kerel!!
lekker door knallen!

goeie progressie kerel!!
lekker door knallen!
Bedankt,kzit eigenlijk wel met 1 probleem, ik groei nu zeer vlug in spiermassa de laatste tijd waardoor ik nogal last heb van striemen. Moet ik nu best minder zwaar trainen om nieuwe striemen te vermijden?Je ziet ze niet op de foto maar ik heb er op mijn:armen,schouders(+achterkant schouder) okselplooi en leds(of hoe schrijf je dit).

bestaan cremes genoeg daarvoor in natuurwinkels op basis van aloe vera en andere

die cremes werken niet, ik had het ook toen ik flink begon te gainen, ze begonnen bij de borst en nu zitten ze overal. Schouders, borst, biceps, rug, erector spinea, dijen, dus als je zo door gaat kun je dat ook verwachten ;)

Terug
Naar boven