Fitness Seller

17 jaar!! nu 1jaar en 4 maand training!!!

Erg goede progressie!
Je bankdrukt bijna net zoveel als je squat en deadlift werk daaraan!

Heeey swa wil je kopen noooooh??

he, je bent ook es in bodfit in poperinge geweest zeker ?

goedbezig maar hoelang ben je dan als dat 72.5 kilo is :S

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

dat zeg jij ook alleen maar omdat je een onnozel zware squat en deadlift hebt t.o.v. een veel lagere bank vanwege je blessure ;)

whaha so true "iedereen haat bankdrukken op dbb ! begon een topic over bankdrukken en gelijk hoeveel deadlift/sqaut je ! like WTF!"

goedbezig maar hoelang ben je dan als dat 72.5 kilo is :S

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

whaha so true "iedereen haat bankdrukken op dbb ! begon een topic over bankdrukken en gelijk hoeveel deadlift/sqaut je ! like WTF!"

Staat bij z'n begin post en gewicht en hoe je eruit ziet verschilt van persoon tot persoon (ook als ze ong even groot zijn)

Goed bezig kerel , ongeveer zelfde transformatie zoals ik. Sommige mensen hebben blijkbaar afgunst voor je , niet jaloezie want als je zegt dat ze jaloers zijn geef je ze eigenlijk een compliment.

respect

Mooi =) Ik denk dat ik ook tegen zo'n progressie aanloop alsek zo lang bezig zal zijn. Ben nu een 5 maand serieus bezig en het vlot goed. Ik weeg wel al zovel maar ik ben ook groter =P Ik vind je abs wel een beetje raar, tzijn lijntjes ipv blokjes :D

Bedankt,kzit eigenlijk wel met 1 probleem, ik groei nu zeer vlug in spiermassa de laatste tijd waardoor ik nogal last heb van striemen. Moet ik nu best minder zwaar trainen om nieuwe striemen te vermijden?Je ziet ze niet op de foto maar ik heb er op mijn:armen,schouders(+achterkant schouder) okselplooi en leds(of hoe schrijf je dit).

Baby-olie is hiervoor een wondermiddel,
klinkt echt heeel gay maar mn stiefmoeder is kinesiste & had het ook voor ;)

Terug
Naar boven