AndroidHealthClinic

17 jarige einde bulk

Aart00

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
87kg
17 jarige einde bulk - nieuwe foto's met poses

Hallo mensen,
Ik ben aart en ben 17 jaar.
Ik ben aan het einde gekomen van mijn bulk en wil beginnen met cutten.
Ik heb een paar foto's genomen als resultaat.
Op de afbeelding met het papier zie je mn lengte, kilo, vetpercentage enz.
Hier een paar foto's

IMG02352-20110331-2127.jpg

IMG02353-20110331-2131.jpg

IMG02342-20110329-2034.jpg

IMG02354-20110331-2149.jpg

IMG02372-20110405-1257.jpg

IMG02376-20110405-1258.jpg

IMG02381-20110405-1259.jpg

IMG02384-20110405-1300.jpg

Laatst bewerkt:
Heb je alleen gegeten of ook getraind?

1 april grap? Als ik jou was zou ik me eens verdiepen in hoe te eten en te trainen want ik gok dat je schema's nergens op slaan. Je vetpercentage heb je veel te hoog laten worden.

Hallo Aart, ga maar eens lekker cutten tot je een wasbordje hebt rond de 12%. Ik denk dat je dan wss onder de 70kg uitkomt.
Volgende keer je vetpercentage niet te hoog laten worden tijdens bulken
succes.. update met cut fotos over 2-3maanden?

K*t reacties weer. Zware bulk gehad zie ik. Zit zeker wat massa onder. Maar je zit hoog in de bf. Dus goede langzame cut doen. Juiste voeding en heel hard trainen. Bij 10-12 pct zal het er goed uitzien. Succes man!

Hallo Aart, ga maar eens lekker cutten tot je een wasbordje hebt rond de 12%. Ik denk dat je dan wss onder de 70kg uitkomt.
Volgende keer je vetpercentage niet te hoog laten worden tijdens bulken
succes.. update met cut fotos over 2-3maanden?

Helemaal mee eens.

je hebt een veelste hoge bf% beetje zonde want zodra je gaat cutten zul je er neit veel van over houden. volgende keer gewoon gaan "clean bulken" en je vp% niet zo hoog laten oplopen.

Hoi Aart ik denk dat je je vp iets te hoog hebt laten oplopen. Je ziet dat je wel massa hebt maar het heeft je ook veel vet opgeleverd en je zal dus ook weer wat massa inleveren wanneer je gaat cutten.

Het vetpercentage is natuurlijk veel te hoog opgelopen.. Is spijtig..
Wat waren je stats voor de bulk ? Had je al zo een hoge BF.. Something not right here

mn eerst bulk is ook zo uitgedraaid:p dankzij mensen die op dit forum posten zoveel eten als je kan haha:D met mij is dat eindeloos

veel te ver door gebulkt, als je het nog bulken kan noemen.

tjah..dit lijkt gewoon iemand die teveel heeft zitten eten ipv trainen :D

Doet me 'n beetje hier aan denken;

mkej49.jpg

1 na laatste pic hierboven

hahaha

****ing brilliant... :roflol:

dat zijn ze. hettie een whiplash van het poepen of hebben jullie hem wijsgemaakt dat enkel shruggs hem gaan redden....

on topic.
voortaan voedsel halen bij de supermarkt en loop voorbij, die frietkraam man. er zit genoeg massa onder, maar idd zoals eerder gezegd ben je té passioneel aan het bulken geweest.
wordt een aardige battle om dat schoon te cutten.

Dat dare frogtech
10226_original.jpg

lolwut?

Je doet me denken aan een vriend die most-muscular denkt te zijn met zon Vetpercentage.
What's wrong laatste tijd, meeste willen veel massa terwijl ze een papz*k aan het worden zijn..

Dbb zou hiervoor een warn sign moeten hebben !

Terug
Naar boven