Fitness Seller

17 jarige einde bulk

Best grappig, ik zie dit topic dus nu weer na al die tijd (was allang alweer vergeten dat ik hier al had gereageerd), en het eerste waar ik aan dacht was wederom die failbulk kid en frogtech.

Hoe staat het ervoor aartje?

Volgens mij weet niemand hoe deze kerel is begonnen, misschien is hij best goed vooruit gegaan...

duidelijk dat jij niet weet waar je over praat.

Ik heb hem geloof ik ook gezien. Harde werker die jongen en een verschrikkelijk inspannend trainingsschema: Big mag benchen,
Chicken mcnugget curls, Happy meal high row, franse friet fly's, Quarter pounder presses, Donut dips.
De mac is the place to be als je wilt groeien

20 jaar.

hmm denk nie dat dit 21% is,schat eerder een procent of 18

Grappig dat juist al die stoere mensjes die aan 1 stuk door op anderen aan het zeiken zijn het lef niet op kunnen brengen om foto`s van zichzelf te posten.
Jullie komen er wel ;)

OT - Je rug is zeker mooi bijgetrokken, keep going :)

Grappig dat juist al die stoere mensjes die aan 1 stuk door op anderen aan het zeiken zijn het lef niet op kunnen brengen om foto`s van zichzelf te posten.
Jullie komen er wel ;)

OT - Je rug is zeker mooi bijgetrokken, keep going :)

hoeft niet altijd met lef te maken te hebben, ik heb ook geen foto's gepost omdat ik wil wachten tot ik er wat beter bij sta. En tja deze gozer heeft nu eenmaal een foutje gemaakt in zijn bulk dat kan zelfs een blinde zien.

komt me bekend voor die laatste paar woorden :rolleyes:

Terug
Naar boven