Fitness Seller

17 jarige einde bulk

+1. Heb nooit gecut, gewoon overgestapt naar cleanbulk en het gaat er vanzelf wel af. Ik snap niet dat mensen het advies 'cutten' geven, wat een tijdverlies.

Tuurlijk man, lekker gaan 'cleanbulken' met een vet% van 21 :rolleyes:

De enige waardevolle post hier werd gegeven door Baksteen.

Laatst bewerkt:
lekker rustig aan cutten tot een procentje of 12, als je genoeg eiwitten eet zal er sowieso geen spierverlies optreden. ik snap niet hoe die mensen daarbij komen?

hahahahahahahaha jou zag ik dus elke ochtend @ de mac als ik er voorbij reed

Volgens mij ben je al een tijdje over het einde van je bulk heen ;)

Zit best massa onder voor een 17-jarige. Doe een goede cut en laat je vet% de volgende keer niet zo hoog oplopen.

Gewoon goed gedaan. Volgende keer niet te lang doorbulken.. minder kcal of wat cardio in je schema gooien. Heeft ook een goede uitwerking op je hart-longfunctie en algehele fitheid. Beperk je ook tot 'clean' bulk voedsel en blijf uit de buurt van eenvoudige koolhydraten en een overmaat aan verzadigde vetten.

Beter een goede bulk durven te doen en misschien iets te vet worden, dan een beach boy ecto zijn die altijd op 10% staat maar nauwelijks massa gaint.

Dat vet krijg je er wel weer af, geen probleem. Reacties hier zijn zwaar overtrokken, er zit weldegelijk massa onder die speklaag.

Laatst bewerkt:

Ik heb hem geloof ik ook gezien. Harde werker die jongen en een verschrikkelijk inspannend trainingsschema: Big mag benchen,
Chicken mcnugget curls, Happy meal high row, franse friet fly's, Quarter pounder presses, Donut dips.
De mac is the place to be als je wilt groeien

Ik heb hem geloof ik ook gezien. Harde werker die jongen en een verschrikkelijk inspannend trainingsschema: Big mag benchen,
Chicken mcnugget curls, Happy meal high row, franse friet fly's, Quarter pounder presses, Donut dips.

Cool story brah!

Ik vraag me af hoe jullie er uit zien.

kzie toch ook niet veel kwaliteitsmassa zittn onder dat vetlaagje..

Aart, hoe is die vetmeting gedaan? Wat waren je stats voor je bulk? Wat zijn je krachtstats nu?

Plaats jij eens foto's dan.
Hij heeft het lef te minste om ze te plaatsen en om tips te vragen. Jij hebt wel commentaar, maar volgens mij zie jij er uit als SniperX.

Eerst sparen voor een camera met groothoeklens, anders pas ik er niet op.

Eerst sparen voor een camera met groothoeklens, anders pas ik er niet op.

Ben je zo vet dan? Damn bro.

Heb speciaal voor jou een nieuwe spiegelreflex camera gekocht! ;d

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zowster & PaashaasNL

--

@ TS, nu cutten he!

Terug
Naar boven