Fitness Seller

17 jarige einde bulk

zou je vp terug trekken naar 10-12% en dan echt CLEAN bulken, als je nu gaat cutten gaat er echt niets meer overschieten van je vrees ik.

What he said.

Is je vetpercentage gemeten met zo'n elektrische meter of met dat knijpding (sorry ben de naam even kwijt).
Want die elektrische zijn niet nauwkeurig ook he, en aangezien je een bonnetje hebt denk ik dat het daarmee gedaan is.

[Link niet meer beschikbaar]

Idd maar dan nog VP veel te hoog laten oplopen

De transformatie die zijn hoofd heeft ondergaan is ook echt bizar te noemen

Je vetpercentage is nog 'okay', maar je hebt precies weinig spiermassa gepakt, je armen zijn bvb. veel te klein voor zo te hebben gebulkt. Lees je wat meer in ivm training!

Ik ben eerlijk gezegt wel benieuwd na het voedingsschema, en trainings schema dat hij heeft gebruikt. Daar zullen we in ieder geval gemakkelijk aan kunnen zien wat er is mis gegaan.

• Topic Starter Topic Starter
Kheb een paar nieuwe foto's erop gezet

Haha wtf dir nieuwe foto's.. Wat een verschil!

vind het vetpercentage wel meevallen hoor, heb veel erger gezien.

Je doet me denken aan een vriend die most-muscular denkt te zijn met zon Vetpercentage.
What's wrong laatste tijd, meeste willen veel massa terwijl ze een papz*k aan het worden zijn..

Dbb zou hiervoor een warn sign moeten hebben !

Ja, Join at own risk!
It will change your life, in a good OR BAD way!

Lig nogsteeds kapot van die foto's, wat een transform AWHEawehAWEawehawEawehaweAWeahwEAWEHawEHAWEHawehawEA!!!!!!!!!!!

@ Topic,
Zonder van de spiertjes die je hebt gekweekt.. Na al het cutten zullen je, tot zo ver getrainde, spiertjes er ook af gecut worden..
Als ik jou was, DOOR TRAINEN, op lager calorie inname per dag.

mn eerst bulk is ook zo uitgedraaid:p dankzij mensen die op dit forum posten zoveel eten als je kan haha:D met mij is dat eindeloos

+1. Heb nooit gecut, gewoon overgestapt naar cleanbulk en het gaat er vanzelf wel af. Ik snap niet dat mensen het advies 'cutten' geven, wat een tijdverlies.

Wat houdt cleanbulk in dan? Droog traine?

Bij mij hield dat in veel minder KH eten, en veel KH ruilen voor eiwitten. Komt neer op een lager Kcal inname. Verschil is dat je nog wel genoeg energie hebt om 's avonds loco te gaan in de gym.

Terug
Naar boven