XXL Nutrition

17aa vs 19nor

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Wanneer we praten over de 17aa producten zoals bv. dianabol etc. Dan als ik het goed uitleg dan gaat het via de 17de "koolstof" (zo is het vertaald naar het nederlands). Wat gebeurd er, als ik het goed heb, om zijn werkzame stof niet te verliezen moet het eerst over de lever gaan (wat erg toxisch is) voordat het de bloedbaan in gaat waardoor je bloeddruk omhoog schiet. Als het anders is hoor ik het graag maar kom er niet helemaal uit wat de 19nor variant doe. Dit is mede deca. Welke nog meer? Hoe gaat de 19nor in zijn werking? En wat zijn hier de "nadelen" van?

Laatst bewerkt:
Wanneer we praten over de 17aa producten zoals bv. dianabol etc. Dan als ik het goed uitleg dan gaat het via de 17de "koolstof" (zo is het vertaald naar het nederlands). Wat gebeurd er, als ik het goed heb, om zijn werkzame stof niet te verliezen moet het eerst over de lever gaan (wat erg toxisch is) voordat het de bloedbaan in gaat waardoor je bloeddruk omhoog schiet. Als het anders is hoor ik het graag maar kom er niet helemaal uit wat de 19aa variant doe. Dit is mede deca. Welke nog meer? Hoe gaat de 19aa in zijn werking? En wat zijn hier de "nadelen" van?

19aa?

ik ken het alleen als 19nor. Deca en tren zijn volgens mij de enige 19Nor androgenen.

• Topic Starter Topic Starter
Moet dus zijn 17aa vs 19nor... Hoe kun je de topic titel veranderen?

Door mij lief aan te kijken. :thumbup:

Ooooo!!! stom, stom, stom!!! :D

Maar eh, je bent er wel erg mee bezig bro.
Onderzoek is ok, maar laat het je leven niet beinvloeden.

Gewoon die 17aa zooi flink mijden!!

Ooooo!!! stom, stom, stom!!! :D

Maar eh, je bent er wel erg mee bezig bro.
Onderzoek is ok, maar laat het je leven niet beinvloeden.

Gewoon die 17aa zooi flink mijden!!

Laat het mijn leven ook niet beinvloeden want ga lekker door op de juice maar wil er het fijne wel van weten zodat ik mijn kuur keuzes op basis van eigen kennis kan maken. Niet napraten etc. snap je?;)

Maar kan jij het mij uitleggen BigMaus?

Mr J misschien een antwoord op mijn vraag?

Ja bigcat is veel beter in staat die materie uit te leggen.

Er zijn ook hele goeie boeken te koop tegenwoordig zoals Anabolics 2005, 2006 etc.

is het niet zo dat 17aa juist gealkalyseerd is om ervoor te zorgen dat de opname veel beter gaat en de werkzame stoffen niet worden afgebroken in de maag ?

bij 19Nor is het volgens mij zo dat juist een aanpassing is gedaan om de stof beter te laten werken opzich.

Overigens kom je wel in elk artikel tegen dat 19Nor zwaar drukt op je axis en dat je het beter kan stacken met test.

Wat gebeurd er, als ik het goed heb, om zijn werkzame stof niet te verliezen moet het eerst over de lever gaan (wat erg toxisch is) voordat het de bloedbaan in gaat waardoor je bloeddruk omhoog schiet.

:rolleyes:

je bloeddruk schiet omhoog door een teveel aan vocht in het bloed, dit krijg je bij sterk aromatiserende AS of andere middelen warbij je vochtvasthoud

;)

Zijn dat die Nederlands vertaalde boeken?:rolleyes:

Nee int engels.Op zich goed naslagwerk.Alleen de doseringen die hun aangeven,bij kuurvoorbeelden zijn imo gecensureerd:D

Die hoeveelheden zijn hier onder de meeste al binnen een week op.

Maar peter zijn steroidprofiles zijn zeer goed te doen,en er staat evenveel in als in anabolics 2006 (tenminste de meest gebruikte stoffen,het boek is qua stoffen erg uitgebreid)

Wanneer we praten over de 17aa producten zoals bv. dianabol etc. Dan als ik het goed uitleg dan gaat het via de 17de "koolstof" (zo is het vertaald naar het nederlands). Wat gebeurd er, als ik het goed heb, om zijn werkzame stof niet te verliezen moet het eerst over de lever gaan (wat erg toxisch is) voordat het de bloedbaan in gaat waardoor je bloeddruk omhoog schiet. Als het anders is hoor ik het graag maar kom er niet helemaal uit wat de 19nor variant doe. Dit is mede deca. Welke nog meer? Hoe gaat de 19nor in zijn werking? En wat zijn hier de "nadelen" van?
deca is een afgeleide van 19nor-testosteron..het mist de methyl groep op de 19de plaats en daar is weer een afgeleide van genomen zodat er deca ontstond...

Deca convergeert naar nor-DHT en nor-oestrogenen....de nor-DHT verminderd zelfs de androgene activiteit in bv prostaat/haar....nor-oestrogenen ontstaan in veel mindere mate dan bv bij testosteron...

Deca heeft een heel hoge androgene receptor binding shizzle in de spieren...5AR-enzym heeft negatieve invloed op deca... en omdat in de spieren over algemeen minder 5ar-enzym aanwezig is dan heeft deca een erg grote anabolische spier-hypertrophie//

Sow Klaas, jij kreeg je neus zeker niet uit de boeken:D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven