MuscleMeat

17aa vs 19nor

• Topic Starter Topic Starter
deca is een afgeleide van 19nor-testosteron..het mist de methyl groep op de 19de plaats en daar is weer een afgeleide van genomen zodat er deca ontstond...

Deca convergeert naar nor-DHT en nor-oestrogenen....de nor-DHT verminderd zelfs de androgene activiteit in bv prostaat/haar....nor-oestrogenen ontstaan in veel mindere mate dan bv bij testosteron...

Deca heeft een heel hoge androgene receptor binding shizzle in de spieren...5AR-enzym heeft negatieve invloed op deca... en omdat in de spieren over algemeen minder 5ar-enzym aanwezig is dan heeft deca een erg grote anabolische spier-hypertrophie//

karma kerel voor je kennis van zaken:D

17aa staat bekend om zijn belasting op de lever. 19nor staat bekend als libidokiller, deze drukken het meest op de axis. Verder kan 19nor progestogeen gyno veroorzaken.

Corrigeer me als ik het mis heb maar dit zijn o.a. de verschillen.

• Topic Starter Topic Starter
17aa staat bekend om zijn belasting op de lever. 19nor staat bekend als libidokiller, deze drukken het meest op de axis. Verder kan 19nor progestogeen gyno veroorzaken.

Corrigeer me als ik het mis heb maar dit zijn o.a. de verschillen.

Ok maar de 17aa kan ook gyno veroorzaken. Heb een x een dianabol only gehad en ook last gehad van gyno...
Ja dat klopt dat de 19-nor op de axis drukken...
das zeker een verschil!!!

Die benamen omschrijven toch de molecuulstructuur?
Of omschrijven ze de werking van een middel?

Ok maar de 17aa kan ook gyno veroorzaken. Heb een x een dianabol only gehad en ook last gehad van gyno...
Ja dat klopt dat de 19-nor op de axis drukken...
das zeker een verschil!!!

Dit klopt ook. Maar 19nor androgenen veroorzaken progestogeen gyno. Vraag me niet wat het verschil daarin is maar het is een andere manier van oorzaak van gyno.

Dacht dat progesteron de werking van oestrogeen versterkte.

Dacht dat progesteron de werking van oestrogeen versterkte.
yep klopt zonder oestro geen gyno...het is trouwens ook zo dat zonder igf er helemaal geen gyno kan ontstaan, maar dat terzijde...
19nor verhoogt prolactine wat op zijn beurt progesteron-productie stimuleert...

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven