jasperdegraeve
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Hallo, ik ben net 17 geworden en ik doe al ongeveer 2 maanden fitness in een gym. Ik ben nu ongeveer 1m 63 en weeg 63kg, veel zouden zeggen wacht maar met zware power maar ik ben al naar het ziekenhuis geweest voor foto's en mijn groeischijven waren bijna volledig dichtgegroeid, en dit was een jaar terug.
Ik ga 3-5 keer in de week naar de fitness voor ongeveer 1-1.5 uur. Ik heb een vetpercentage van ongeveer 10% en ben van nature al goed gespierd omdat ik al 11 jaar kajak doe, mijn arm heeft een omtrek van 34 cm, ik weet niet of dit veel is of niet voor mijn grote/leeftijd xD? Ik zou wat tips over voeding willen omdat ik nog thuis woon en naar school ga en het moeilijk is om 8x te eten elke dag
Welke dingen zou ik het best eten van vlees, groente, fruit,..? Ook over supplementen, nu pak ik geen supplementen maar mijn vrienden en nog mensen in de fitness raden dit aan, creatine mono hydrate, is dit goed spul of is dit niet echt nodig? Voor de rest probeer ik mij te focusen op 2 spiergroepen tijdens het trainen, zoals bv rug/bicep, Borst/tricep... Ik zou graag nog massa en kracht bij krijgen voor de kajak zodat ik beter kan presteren maar ook alleen al omdat ik ook niet 1 van de grootste ben ;D.
Groeten, Jasper.
Ik ga 3-5 keer in de week naar de fitness voor ongeveer 1-1.5 uur. Ik heb een vetpercentage van ongeveer 10% en ben van nature al goed gespierd omdat ik al 11 jaar kajak doe, mijn arm heeft een omtrek van 34 cm, ik weet niet of dit veel is of niet voor mijn grote/leeftijd xD? Ik zou wat tips over voeding willen omdat ik nog thuis woon en naar school ga en het moeilijk is om 8x te eten elke dag
Welke dingen zou ik het best eten van vlees, groente, fruit,..? Ook over supplementen, nu pak ik geen supplementen maar mijn vrienden en nog mensen in de fitness raden dit aan, creatine mono hydrate, is dit goed spul of is dit niet echt nodig? Voor de rest probeer ik mij te focusen op 2 spiergroepen tijdens het trainen, zoals bv rug/bicep, Borst/tricep... Ik zou graag nog massa en kracht bij krijgen voor de kajak zodat ik beter kan presteren maar ook alleen al omdat ik ook niet 1 van de grootste ben ;D.Groeten, Jasper.

?