XXL Nutrition

18% BF bij 15-jarige?

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar 2-3 keer in de week kan ik wel doen :p
En eieren eet ik toch wel veel, hetzelfde voor zuivel en nootjes.
Kip eet ik 1-2 keer in de week.
En is er misschien een manier om kwark beter te laten smaken, vind de smaak niet echt top :p

Je moet ook weten dat als je heel weinig eet dat je lichaam in de 'spaarstand' gaat. Ons lichaam is ontworpen om te overleven, dat wil zeggen dat alles wat je dan eet wordt opgeslagen als vet. Klinkt raar maar dikke mensen eten vaak heel weinig. Dus als je meer eet kun je meer afvallen ;)

Je moet ook weten dat als je heel weinig eet dat je lichaam in de 'spaarstand' gaat. Ons lichaam is ontworpen om te overleven, dat wil zeggen dat alles wat je dan eet wordt opgeslagen als vet. Klinkt raar maar dikke mensen eten vaak heel weinig. Dus als je meer eet kun je meer afvallen ;)

lol...

voor de prijs van zo'n proteine bar kan je een bak kwark kopen en een blik tonijn.

geloof je het zelf?
dat heeft een extreem dik persoon je zeker wijsgemaakt?

@Limonadebaas: Ik weet niet hoeveel de proteine bars bij jouw kosten maar bij mijn sportwinkel kosten ze maar 1-1.50 euro per stuk.

Oh ok bedankt, zal ze dan maar niet nemen. Kip, eieren enz zal ik dan wel meer beginnen eten.

Of gewoon whey poeder als 't zo'n probleem voor je is, die repen maken het duur, niet de whey zelf.

Nee het is niet echt een probleem maar ja je hebt gelijk, ik zal later dan wel whey poeder innemen. Kost zo'n 22 euro 1.5 kg.

Kan je me misschien een link geven? Liefst kwalitatieve whey die niet te duur is.

Terug
Naar boven