Flyingant
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet ook weten dat als je heel weinig eet dat je lichaam in de 'spaarstand' gaat. Ons lichaam is ontworpen om te overleven, dat wil zeggen dat alles wat je dan eet wordt opgeslagen als vet. Klinkt raar maar dikke mensen eten vaak heel weinig. Dus als je meer eet kun je meer afvallen![]()
Je moet ook weten dat als je heel weinig eet dat je lichaam in de 'spaarstand' gaat. Ons lichaam is ontworpen om te overleven, dat wil zeggen dat alles wat je dan eet wordt opgeslagen als vet. Klinkt raar maar dikke mensen eten vaak heel weinig. Dus als je meer eet kun je meer afvallen![]()
geloof je het zelf?
dat heeft een extreem dik persoon je zeker wijsgemaakt?
@Limonadebaas: Ik weet niet hoeveel de proteine bars bij jouw kosten maar bij mijn sportwinkel kosten ze maar 1-1.50 euro per stuk.
@Limonadebaas: Ik weet niet hoeveel de proteine bars bij jouw kosten maar bij mijn sportwinkel kosten ze maar 1-1.50 euro per stuk.
Nee het is niet echt een probleem maar ja je hebt gelijk, ik zal later dan wel whey poeder innemen. Kost zo'n 22 euro 1.5 kg.
Whey Perfection van Body&Fitshop. Dit is prijs-kwaliteitverhouding de beste whey op dit moment.
http://bodyenfitshop.nl/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection