MuscleMeat

18 jaar zomerlichaam. tips?

MattNL

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
90kg
Dit ben ik Matt.
18 jaar, 90 kg en 197cm lang.

Ik ga twee à drie keer per week naar de sportschool, een mooi sixpack en verder mooi gevormd zijn is toch wel mijn doel.

Hieronder een paar foto's, hebben jullie tips wat ik nog wat meer moet trainen, of oefeningen die jullie aanraden?

Moet ik vet kwijtraken? of word ik dan een mager latje...?

Thanks!

wunhic.jpg

34qnv9j.jpg

2njzm09.jpg

242vf4p.jpg

x22dmo.jpg

zwf5ah.jpg

2j1kh9v.jpg

11h89hj.jpg

2vmar2s.jpg

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

[/COLOR]Ik zie dat de foto's 't niet doen, ik werk er nu aan. sorry!

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Zoals je ziet is het gelukt! Tips welkom!
Ik train btw nu al een half jaartje.

Laatst bewerkt:
gewoon bulken en hard trainen

Wat hierboven gezegd word idd. Train je ook je benen?
Beetje onduidelijk te zien.

Zo... half m'n nek verrekt door het scheef-moeten-kijken ;) maar flink door blijven trainen inderdaad, eventueel nog een ronde extra in de week... je bent al op de goede weg.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me 't meest af of jullie onevenheden ofzo in m'n lichaam vinden, waar ik misschien m'n schema op aan moet passen.

Juist gaan bulken, als je nu gaat afvallen wordt je lang en mager (iets wat je niet wilt lijkt me?)

Juist gaan bulken, als je nu gaat afvallen wordt je lang en mager (iets wat je niet wilt lijkt me?)

Helemaal niet lullig bedoelt, maar ik zie dat jij 86 kilo weegt, ik weeg 90. betekent dit dan dat ik gewoon zware botten ofzo heb? Want jij ziet er toch wel beter uit.

Hey, je foto's staan scheef. Wist je dat??

Ik ben wel vergelijkbaar met jou, alleen ik ben 21 jaar, 89kg en 1.96m. Zie er ook redelijk hetzelfde uit.
Wat ik ga doen is doorgaan met bulken tm februari, en daarna recompen voor de zomer naar lager %

Laatst bewerkt:
Zwaare botten kan max 1/2kg schelen. probeer dit jaar gewoon door te 'bulken'
pas in 2015 te cutten 10/12%

Helemaal niet lullig bedoelt, maar ik zie dat jij 86 kilo weegt, ik weeg 90. betekent dit dan dat ik gewoon zware botten ofzo heb? Want jij ziet er toch wel beter uit.

Omdat jij gewoon meer massa hebt. Ik vind mezelf zo mager als wat.. Maargoed ik kom van 125KG af.
Aan jou foto's alleen al kan ik al zien dat bijvoorbeeld jou armomtrek groter is

Omdat jij gewoon meer massa hebt. Ik vind mezelf zo mager als wat.. Maargoed ik kom van 125KG af.
Aan jou foto's alleen al kan ik al zien dat bijvoorbeeld jou armomtrek groter is

Oh oké, aan je avatar te zien dacht ik wat anders. Maar als jij het zegt dat geloof ik dat.

Maar als ik in de zomer fit wil zijn, is nu bulken dan juist niet slim?

Terug
Naar boven