Zweetkonijn
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 7%
Hey allemaal,
Ik train nu ongeveer zo'n 5 maand. (+/- 19 weken).
En er begint al wat resultaat te komen, vooral qua kracht.
Natuurlijk wil ik ook meer massa, maar ik ben altijd van nature al redelijk mager geweest.
Ik ben 21jaar, weeg 74,4kg en ben 192cm groot.
Vetpercentage 8,3%
Ik heb me op de fitness bij ons met een professioneel toestel laten meten en wegen, en dit is het resultaat.
Hier staat BMR (Kcal) 4234Kcal. Dus als ik het goed begrijp en ik wil bulken moet ik meer dan dat innemen iedere dag? Dat lijkt mij een zware klus, om rond de 5000 Kcal in te nemen dagelijks...
En hoeveel proteïne moet je dan dagelijks innemen?
(65kg vetvrije massa x 3 = 195 gr proteine per dag?)
Alvast bedankt!
Zweetkonijn
Ik train nu ongeveer zo'n 5 maand. (+/- 19 weken).
En er begint al wat resultaat te komen, vooral qua kracht.
Natuurlijk wil ik ook meer massa, maar ik ben altijd van nature al redelijk mager geweest.
Ik ben 21jaar, weeg 74,4kg en ben 192cm groot.
Vetpercentage 8,3%
Ik heb me op de fitness bij ons met een professioneel toestel laten meten en wegen, en dit is het resultaat.
Hier staat BMR (Kcal) 4234Kcal. Dus als ik het goed begrijp en ik wil bulken moet ik meer dan dat innemen iedere dag? Dat lijkt mij een zware klus, om rond de 5000 Kcal in te nemen dagelijks...
En hoeveel proteïne moet je dan dagelijks innemen?
(65kg vetvrije massa x 3 = 195 gr proteine per dag?)
Alvast bedankt!
Zweetkonijn

Ik zit nu iets van een jaar in mn bulk, op dit moment is dat iets meer dan 4000 kcal per dag en dat gaat goed. Heb je de afgelopen 5 maanden een voedingsschema gehad en zo ja op hoeveel kcal zat je toen? Gewoon dat als basis nemen en als je niet veel gewicht erbij hebt gekregen meer eten toevoegen. Als je echt moeite hebt met gewicht erbij te krijgen gewoon langzaam je kcal opbouwen en per dag zoveel eten als je kunt. Succes
.