- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
In mijn vorige topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/19j-192cm-98kg-12-4-maanden-bulk-330780/ , was behoorlijk wat ophef over e-statting, overdrijving etc etc. Nu 3 maanden later ben ik me lekker aan het klaar maken voor de zomer. Ik heb een korte cut gedaan en ben van 12/13% naar 9.5% geraakt en nu mijn bulk aan het afronden. Vet percentage zal nu rond de 10% zitten.
Vooruitgang en stats van afgelopen 3 maanden
19 jaar, bijna 20
98 kg > 103 kg
vet percentage: 12% > 10%
Armen: 41cm > 43.5cm
Bench: 2x120kg > 4x140 1x145 kg
Deadlift: 2x180kg > 4x210 kg
Squat: ? > 2x170kg
Before foto's zijn te vinden in mijn oude topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/19j-192cm-98kg-12-4-maanden-bulk-330780/
Ontspannen pose, 1-2 weken terug genomen
Ook een paar weken terug genomen.
Net genomen.
Zoals jullie kunnen zien is posen niet mijn sterkste punt. Vind zelf dat ik niet erg goed uitkom op de foto's maar dat zullen andere mensen ook wel zeggen over hun eigen foto's.
Wil nu nog 2 weken bulken, hoop mijn armen nog iets groter te kunnen krijgen en wil daarna deep gaan cutten, naar 7% voor de zomer.
Ik heb bijna mijn streef physique bereikt. Ben tevreden over mijn borst en rug, vind het eerder te groot dan te klein. Wil nog wel meer kracht krijgen op mijn bench en deadlift dus zal daar nu meer op gaan trainen. Armen wil ik rond de 45cm krijgen, benen en kuiten mogen ook iets groter. Voor de rest enkel mijn vet percentage naar 6-7% en dan ben ik tevreden
Zal over 2 weken hier nog wel een korte update posten voordat ik ga cutten.
Gezeur over e-statting zit ik niet op te wachten. Geloof je het niet, hou het dan lekker voor je want daar worden we beide niet beter van. Tips, opbouwende kritiek word altijd gewaardeerd!
Vooruitgang en stats van afgelopen 3 maanden
19 jaar, bijna 20
98 kg > 103 kg
vet percentage: 12% > 10%
Armen: 41cm > 43.5cm
Bench: 2x120kg > 4x140 1x145 kg
Deadlift: 2x180kg > 4x210 kg
Squat: ? > 2x170kg
Before foto's zijn te vinden in mijn oude topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/19j-192cm-98kg-12-4-maanden-bulk-330780/
Ontspannen pose, 1-2 weken terug genomen
Ook een paar weken terug genomen.
Net genomen.
Zoals jullie kunnen zien is posen niet mijn sterkste punt. Vind zelf dat ik niet erg goed uitkom op de foto's maar dat zullen andere mensen ook wel zeggen over hun eigen foto's.
Wil nu nog 2 weken bulken, hoop mijn armen nog iets groter te kunnen krijgen en wil daarna deep gaan cutten, naar 7% voor de zomer.
Ik heb bijna mijn streef physique bereikt. Ben tevreden over mijn borst en rug, vind het eerder te groot dan te klein. Wil nog wel meer kracht krijgen op mijn bench en deadlift dus zal daar nu meer op gaan trainen. Armen wil ik rond de 45cm krijgen, benen en kuiten mogen ook iets groter. Voor de rest enkel mijn vet percentage naar 6-7% en dan ben ik tevreden

Zal over 2 weken hier nog wel een korte update posten voordat ik ga cutten.
Gezeur over e-statting zit ik niet op te wachten. Geloof je het niet, hou het dan lekker voor je want daar worden we beide niet beter van. Tips, opbouwende kritiek word altijd gewaardeerd!

gr.