AndroidHealthClinic

19j 192cm 103kg 10%, korte cut + bulk

BrusselsSprout

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
82kg
In mijn vorige topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/19j-192cm-98kg-12-4-maanden-bulk-330780/ , was behoorlijk wat ophef over e-statting, overdrijving etc etc. Nu 3 maanden later ben ik me lekker aan het klaar maken voor de zomer. Ik heb een korte cut gedaan en ben van 12/13% naar 9.5% geraakt en nu mijn bulk aan het afronden. Vet percentage zal nu rond de 10% zitten.

Vooruitgang en stats van afgelopen 3 maanden

19 jaar, bijna 20
98 kg > 103 kg
vet percentage: 12% > 10%
Armen: 41cm > 43.5cm
Bench: 2x120kg > 4x140 1x145 kg
Deadlift: 2x180kg > 4x210 kg
Squat: ? > 2x170kg

Before foto's zijn te vinden in mijn oude topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/19j-192cm-98kg-12-4-maanden-bulk-330780/

Ontspannen pose, 1-2 weken terug genomen

4smikk.jpg

6ftks4.jpg

Ook een paar weken terug genomen.

243erk4.jpg

Net genomen.

Zoals jullie kunnen zien is posen niet mijn sterkste punt. Vind zelf dat ik niet erg goed uitkom op de foto's maar dat zullen andere mensen ook wel zeggen over hun eigen foto's.

Wil nu nog 2 weken bulken, hoop mijn armen nog iets groter te kunnen krijgen en wil daarna deep gaan cutten, naar 7% voor de zomer.

Ik heb bijna mijn streef physique bereikt. Ben tevreden over mijn borst en rug, vind het eerder te groot dan te klein. Wil nog wel meer kracht krijgen op mijn bench en deadlift dus zal daar nu meer op gaan trainen. Armen wil ik rond de 45cm krijgen, benen en kuiten mogen ook iets groter. Voor de rest enkel mijn vet percentage naar 6-7% en dan ben ik tevreden :D

Zal over 2 weken hier nog wel een korte update posten voordat ik ga cutten.

Gezeur over e-statting zit ik niet op te wachten. Geloof je het niet, hou het dan lekker voor je want daar worden we beide niet beter van. Tips, opbouwende kritiek word altijd gewaardeerd!

Ik lees die topic van jou van februari 2012 net... en je bent van 7 november naar 4 december (1 maandje) ****ing groot geworden... is onnatuurlijk man....

Goeie Progressie!

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees die topic van jou van februari 2012 net... en je bent van 7 november naar 4 december (1 maandje) ****ing groot geworden... is onnatuurlijk man....

Ligt ook aan pose. Daarbij speelde spiergeheugen ook een grote rol. Ik woog op mijn 17e, 2 jaar terug 93kg bij +- 10% en ben toen terug gevallen naar iets van 83kg bij 13% ofzo. Stonden datums op mijn camera bij de fotos, dus ben behoorlijk zeker van de datums. Foto van November had ook een bar slechte belichting.

dit in 2 maanden? hoe doe je dat dan. dat is zeker 10 kg bij... dat is kilo per week... Je bent zelfs in je BF gedaald...

Wat at je?

lolos4.jpg

lolos3.jpg

hoe dan ook wel hele stevige fysiek! mag je best trots op zijn. Knal zo door!

Ik wil je trouwens niet afkraken, maar dit is gewoon ongeloofwaardig. Als jij het zeker weet, kan je het als een compliment opvatten :) gr.

Linker foto is van 27 oktober, rechter foto van 13 feb, 3.5 maanden dus. Scheelt daar meer dan 10kg. Combinatie van 100% dedication en spiergeheugen.

Je ziet er goed uit man! Eindelijk iemand met ongeveer dezelfde lengte :)

Je ziet er goed uit man! Eindelijk iemand met ongeveer dezelfde lengte :)

Thanks. Dacht altijd 1.93 te zijn, maar paar maanden terug gemeten en toen kwam ik helaas op 191.5cm uit :mad:

Lengte heeft zijn voor en nadelen, armen groot laten lijken is zo goed als niet te doen tenzij je guns hebt van 50cm.

Linker foto is van 27 oktober, rechter foto van 13 feb, 3.5 maanden dus. Scheelt daar meer dan 10kg. Combinatie van 100% dedication en spiergeheugen.

wat voor sport heb je ervoor gedaan? En hoe kan t dat t zo erg wegzakte op die jonge leeftijd?

Wereldreis van een ruim jaar waarbij je leeft op patat, snoep, energie drank, alcohol en geen sportschool doet wonderen voor je gains.

Deed MMA, ga het weer oppakken zodra ik ben verhuisd naar Amsterdam.

Thanks. Dacht altijd 1.93 te zijn, maar paar maanden terug gemeten en toen kwam ik helaas op 191.5cm uit :mad:

Lengte heeft zijn voor en nadelen, armen groot laten lijken is zo goed als niet te doen tenzij je guns hebt van 50cm.

Zo ervaar ik dat ook! En met veel compound oefeningen is het ook niet iedeaal. Mijn armen meten nu iets van 41cm, maar ze vallen niet op zeg maar.

gruwelijk, mealplan?

In de bulk probeer ik zo clean mogelijk te eten, maar door mijn voorliefde voor haribo snoep gaat dit iets vaker mis dan me lief is. Hanteer in de bulk ook geen eetschema, eet tussen de 4000 en 6000kcal op een dag en eiwitten eigenlijk dagelijks wel boven de 250gr (overkill, ik weet het) In cut hanteer ik wel een strak eetschema, dus moet er weer aan geloven over 1-2 weekjes.

hele nette prestatie, mag je zeker trots op zijn

alleen van 2x180kg naar 4x220kg deadlift is nog eens wat, met of zonder belt?

hele nette prestatie, mag je zeker trots op zijn

alleen van 2x180kg naar 4x220kg deadlift is nog eens wat, met of zonder belt?

4x210, met belt en straps. 2x180 deed ik volgens mij zonder belt en straps. 210 moet ook lukken zonder belt, merk zelf weinig verschil enkel dat ik achteraf een stukje lekkerder loop.

Zit stukken meer in, als hij eenmaal van de grond is gaat het makkelijk. Heb 'weinig' kracht bij het van de grond tillen, benen dus vooral.

Aardig wat AAS of monstergenen....

Netjes

Jij wel, ik weet genoeg doei.

:thumb:

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 21:43 ----------

Aardig wat AAS of monstergenen....

Vader heeft strongman en worstelen op 'hoog' niveau gedaan, moeder blonk ook uit in kracht sport. Genen heb ik zeker mee dus. Kom zo goed als geen vet aan, ook niet bij extreme dirty bulk, afvallen gaat ook makkelijk zonder al te veel spier verlies.

Terug
Naar boven