spark
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup roid rage na 3maand na mijn kuur, goed geinformeerd ben jij..
Nee overigens excuses, maar vindt het beetje zielig dat er hier een maand na mijn post nog altijd gasten bezig zijn over dat ik vroeg kuurde, had ik mijn mond gehouden was er niets aan de hand en had niemand wat door..
Ach, ik ga er verder niet meer op in, haters gonna hate..

Wie is hier nou aan het haten.
Beetje lullen dat die gains niet mogelijk zijn om het met jezelf goed te praten dat je zo weinig uit je kuur hebt gehaald dat niemand wat door heeft.
Jup roid rage na 3maand na mijn kuur, goed geinformeerd ben jij..
Nee overigens excuses, maar vindt het beetje zielig dat er hier een maand na mijn post nog altijd gasten bezig zijn over dat ik vroeg kuurde, had ik mijn mond gehouden was er niets aan de hand en had niemand wat door..
Ach, ik ga er verder niet meer op in, haters gonna hate..

Like i care..
Ik maak me tenminste niet belachelijk en ben gelukkig geen ecto meer
Als je als ondervoed biafraantje begint misschien ja.
+1. Ik weet niet hoe mensen hier hun weegschaal aflezen, maar dr wordt gestrooid met kilos alsof het grammen zijn.
83 > 98 kg
Armen: 35.5 > 41cm
Benen: Beschamend > nog steeds beschamend
Bench: 70kg > 2x120kg
Deadlift: 130kg > 2x180kg
Hmm, apart van die benen, is toch een indrukwekkende deadlift. Doe je geen squatterdesquat?
Trouwens geweldig topic, dit
![]()

Val is een kilotje of 20 af en ga dan meteen heel serieus trainen en elke dag 5000+ kcal eten.
Val is een kilotje of 20 af en ga dan meteen heel serieus trainen en elke dag 5000+ kcal eten.
Gasten ik ga dood om dit topic please continue.
MaxB vind je progressie zeer netjes, afgaande op je fotoalbum. Maar waar the hell is het voor nodig zoveel kcal naar binnen te stoppen? Kom je alleen maar onnodig vet aan
Dan is 20 kilo in 20 weken nog steeds erg veel, maar jij geeft aan vp +6%.
Gasten ik ga dood om dit topic please continue.
MaxB vind je progressie zeer netjes, afgaande op je fotoalbum. Maar waar the hell is het voor nodig zoveel kcal naar binnen te stoppen? Kom je alleen maar onnodig vet aan