MuscleMeat

1e aankoop Ajax bijna rond

Pantelic zou ik graag zien blij club brugge, ook daar zijn ze nog altijd op zoek naar een spits, doet me een beetje denken aan Balaban en die heeft het in 3jaar club niet slecht gedaan, maar bij Ajax zie ik hem idd wel niet passen.

Heeft Vennegoor of Hesselink ondertussen al een club?

Pantelic is een goede speler maar idd bij Ajax zal hij waarschijnlijk ten onder gaan in het systeem. Schiet ook niet op, Cvitanich verhuren en een zelfde type weer terug halen. Balaban mocht volgens mij op zoek naar een nieuwe club;), kan eventueel nog interessant zijn voor Club ?.

Vennegoor of Hesselink staat op genoeg verlanglijstjes maar dat is bijna voor geen een club op te brengen, hij wil cashen m.b.t. zijn transfervrije status en
is alleen op te brengen voor een paar clubs in Italie, Spanje, Engeland, Duitsland en misschien Ajax en PSV...

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Waarom Sno nu weg...............:(:(:(:(

Niet huilen hij is slechts verhuurd :D

Koevermans flikt het weer. Ze hadden die gast echt moeten halen!

Eindelijk een trainer die het licht ziet en Koevermans laat spelen. Retarded mooiboi Toivonen uit de basis en eindelijk laat de Koef zien dat hij een topper is.

Koevermans in Oranje!

Jezus wat was het weer slecht vandaag. Slomedahl komt echt tekort om bij ajax te spelen. Ook vind ik dat Suljemani nog tot de winterstop de kans moet krijgen. Maar daarna gaat hij gewoon op de bank wat mij betreft.

Ik snap wel dat dat Kapitaal vernietiging is maar als je geen kampioen wordt loop je nog veel meer geld mis.

Sulejmani is gewoon een dramatisch speler. Kan niets, heeft nooit wat gekund en zal nooit wat kunnen.

Ik had inderdaad veel hoop op Sulejmani dit seizoen. Maar die jongen blijft drama. Hij is zoooo traag, terwijl die in het begin van het seizoen een heel stuk sneller was.

Toch zie je dat die jongen talent heeft. Hij heeft bijvoorbeeld best een goede trap. Toch lijkt het een enorme miskoop te worden.

Ik had inderdaad veel hoop op Sulejmani dit seizoen. Maar die jongen blijft drama. Hij is zoooo traag, terwijl die in het begin van het seizoen een heel stuk sneller was.

Toch zie je dat die jongen talent heeft. Hij heeft bijvoorbeeld best een goede trap. Toch lijkt het een enorme miskoop te worden.

Ik las laatst een stuk van Bergkamp waarin hij zei dat Mirjalem een van de grootste talenten allertijden is! En dan is Bergkamp toch ook niet de eerste de beste met zijn status en historie.

Ook de andere ajaxcieden vinden hem een super goeie speler. Hij schijnt op trainingen echt briljante dingen te doen. Alleen wat wij zijn op de velden blijft heel slecht. De laatste keren stond Zeegelaar op links en die deed het wat mij betreft 10x beter.

Ik ben wel blij dat het niet Suarez was die 3x scoorde gisteren. Nu waren het tenminste weer een paar andere die een keer het net vonden.

Als Ajax erin slaagt George Ogararu en/of Oleguer nog voor het einde van de transferdeadline te slijten, koopt de club nog één of twee jonge verdedigers. Dat schrijft het Algemeen Dagblad maandag.

Zowel Ogararu als Oleguer mag vertrekken uit Amsterdam, maar beide spelers hebben tot dusver nog geen nieuwe club gevonden. AEK Athene was voor het duo in de markt, maar bood te weinig aan Ajax. Lazio is de laatst geïnteresseerde in de Spaanse verdediger.

Als vervangers staan de Braziliaan Eduardo (Cruzeiro) en de Fransman Dervite (Tottenham Hotspur) klaar. Wat Ajax met het zestal doet dat van trainer Jol mag vertrekken is nog niet duidelijk. Volgens het AD bestaat de optie dat zij tijdelijk bij Haarlem worden ondergebracht.

De transfermarkt sluit vanavond, maar in veel landen, waaronder ook Nederland, is die termijn met een halve dag verlengd.

Beide spelers ken ik niet. Dervite alleen van naam, en Eduardo ken ik totaal niet. Maar wel goed dat Ajax in ieder geval nog bezig is, en nu is ook duidelijk waarom er niet eerder versterkingen kwamen. Er moet dus echt eerst verkocht worden om ruimte te krijgen in het salarisbudget.

Ook nog wel een mooie quote van Jol over Sulejmani:

Jol noemde het optreden van Suljeman in het Polman Stadion 'anoniem'. "Of Mickey worstelt met dat hoge prijskaartje? Nee, hij niet…", laat de coach van Ajax in het dagblad weten,

Hiermee geeft hij dus aan dat hij door de belachelijke uitgave van 16 miljoen euro aan 1 speler nauwelijks kan investeren.

AEK Athene is afgehaakt voor Oleguer, ze kunnen bij lange na niet voldoen
aan de transfersom + zijn salaris. Ajax is nu aan het onderhandelen met Lazio Roma, dat wel enkele miljoenen voor handen lijkt te hebben;).

Ik neem aan dat al de namen die worden genoemd als zogenaamde vervangers niet kloppen:nope:...bij een gezond financieel beleid ga je nu eens
gewoon wat van die overbodige spelers laten gaan en kijk je in de winterstop of het nog nodig is hooguit 1 speler erbij te halen. De lijst met overbodige spelers wordt anders steeds groter want reken maar dat het gasten zijn die
in het rijtje Oleguer, Luque, Barinogwat, Ogararu niet zouden mistaan:o.

3-0 in Almelo, prima prestatie:cool:, niet heel goed gespeeld maar dat hoeft ook niet als je maar wint en strakjes aan het eind van de rit gewoon bovenaan staat.

Barinogwat :roflol: lijkt in de verste verte niet op zn naam ;)
Noem hem in het vervolg alsjeblieft Kennedy, dan herken ik het tenminste.

Barinogwat :roflol: lijkt in de verste verte niet op zn naam ;)
Noem hem in het vervolg alsjeblieft Kennedy, dan herken ik het tenminste.

Dat doet me teveel denken aan JF:D, zal eens kijken welk rugnummer hij heeft dan ga ik voortaan het rugnummer vermelden:hahaha:...hij is zo erg..
Maar hoop dat ze hem nog kunnen verkopen aan Veendam, Emmen of Testar voor 1 september anders houdt hij ook nog een tribune-plaats in de Arena bezet die Ajax makkelijk aan de man kan brengen, is toch altijd zo rond de
€ 300,-.;):D.

Eerlijk is eerlijk, tegen die slowaken van de week maakte hij een prachtige goal.

Dat doet me teveel denken aan JF:D, zal eens kijken welk rugnummer hij heeft dan ga ik voortaan het rugnummer vermelden:hahaha:...hij is zo erg..
Maar hoop dat ze hem nog kunnen verkopen aan Veendam, Emmen of Testar voor 1 september anders houdt hij ook nog een tribune-plaats in de Arena bezet die Ajax makkelijk aan de man kan brengen, is toch altijd zo rond de
€ 300,-.;):D.

Eerlijk is eerlijk, tegen die slowaken van de week maakte hij een prachtige goal.

tis gewoon een voetballer die niet tegen druk kan. Hij MOET gewoon weg.

• Topic Starter Topic Starter
Eduardo is een goede voetballer. Die andere ken ik niet. Maar Eduardo is pas 18 jaar en echt supergroot is hij niet(1.83)

Ik hoop toch dat Ajax een ervaren centrumverdediger haalt(rond 25-28jaar) Met een lengte van +1.90.

tis gewoon een voetballer die niet tegen druk kan. Hij MOET gewoon weg.

:DDat roep ik al sinds zijn aankoop, FC Twente lacht zich nu nog ziek dat Ajax hem wilde hebben:D....hoe kan het toch, dat zulke spelers in een Ajax -shirtje terecht komen en € 500.000 gaan verdienen:scratch:.

• Topic Starter Topic Starter
:DDat roep ik al sinds zijn aankoop, FC Twente lacht zich nu nog ziek dat Ajax hem wilde hebben:D....hoe kan het toch, dat zulke spelers in een Ajax -shirtje terecht komen en € 500.000 gaan verdienen:scratch:.

Hij maakte wel 15 treffers en gaf rond de 15/20 assists voor Twente in het seizoen 2006/2007. Dus zo ziek zal twente zich niet gelachen hebben. Nu zal hij waarschijnlijk niet meer meekunnen met het niveau van Twente. Maar toen wel.

Ik denk dat hij best van waarde kan zijn voor teams als Nec, Nac en Fc Groningen.

Hij had weer een mooie voorzet zondag.

heeft al iemand bevestigd gezien dat Marko de nieuwe spits van ajax is? volgens wikipedia wel maar er staat nog niks op de officiele ajax site.

Terug
Naar boven