AndroidHealthClinic

1e aankoop Ajax bijna rond

Zojuist werd op Eredivisie Live bekend gemaakt dat Marko Pantelic de nieuwe Ajax spits is. Zou gaan om een contract van 1 jaar. Alleen de medische keuring moet nog gebeuren.

Klinkt goed, als het maar geen geval charisteas wordt.Het is niet een spits die er 20 per seizoen inlegt. 10-15 goals was zijn gemiddelde in duitsland. Als hij komt gaat cvitanich zo goed als zeker weg.

Klinkt goed, als het maar geen geval charisteas wordt.Het is niet een spits die er 20 per seizoen inlegd. 10-15 goals was zijn gemiddelde in duitsland. Als hij komt gaat cvitanich zo goed als zeker weg.

Ja, Cvitanich schijnt op een haar na rond te zijn met San Lorenzo in Argentinië, maar volgens mij gaat dat over een huur overgang. Logisch ook, want geen enkele club behalve Ajax gaat 7 miljoen voor zo'n speler neerleggen.

Ik denk niet dat Pantelic de redder van Ajax wordt, daar is wel mee voor nodig, maar hij is in ieder geval ervaren en heeft zichzelf bewezen. Daarbij is scoren in de eredivisie een stukje makkelijker dan in de bundesliga. Als je er in Duitsland 15 in kan leggen, moet je er in Nederland wel 20 kunnen halen. Maar goed, als hij de bal zo vast kan houden en kan kaatsen zodat Suarez er 30 in schiet vind ik het ook best.

toch heeft hij wel hele mooie doelpunten gemaakt. maar ja.... elke keer als er een nieuwe speler komt verwacht je heel wat maar je weet het nooit.

Toen ik Luqe voor het eerst op Youtube ging bekijken was ik super blij dat hij naar ajax kwam. Kijk nu een kleine 2 jaar later wat je eraan gehad hebt.

Beter dan niets. Aangezien Bodul niet goed genoeg wordt bevonden.

Volgens mij een vreselijk arrogant pestventje, heel goed.

Atouba op de tribune trouwens. Sjonge jonge.

Zoals eerder gezegd : Het kunstgras bij Heracles. Dat is niks voor een speler als Atouba. Dan kan je beter Vertonghen opstellen. Misschien heeft Atouba zelf wel aangegeven dat dat geen goed idee is. Jol wilde hem dolgraag en kent hem door en door. Mensen moeten niet meteen zo negatief denken als een speler er een keer niet bij zit. Jol wisselt gewoon veel en bij Heracles is het geen goed idee om zo`n beer als Atouba , die al niet eens van de snelsten is , op kunstgras te laten spelen.

Evander Sno speelt komend seizoen voor Bristol City. De middenvelder van Ajax is in verregaande onderhandeling met de club uit de Engelse Championship over een huurovereenkomst.

Bristol City meldt reeds dat de deal rond komt. Sno werd vorig seizoen tijdens de voorbereiding aangetrokken door Marco van Basten, maar kon niet aan de verwachtingen in Amsterdam voldoen. De voormalige jeugdinternational komt ook niet in de plannen van de nieuwe trainer Martin Jol voor.

Eerder toonden FC Utrecht en Hertha BSC Berlin al belangstelling voor de verdedigende middenvelder, die in het verleden ook uitkwam voor Celtic, NAC Breda en Feyenoord. Sno maakt ook geen deel uit van de wedstrijdselectie van Ajax voor het duel met Heracles Almelo later vandaag.

Jammer genoeg verhuur, maar het is tenminste iets. Ik hoop dat hij automatisch wordt over genomen als hij bijvoorbeeld 10 wedstrijden speelt.

Ben benieuwd naar die spits....maar als je zo;n spits haalt betekent het zo goed als 4-4-2.
Dat zou anders geweest zijn als je een spits a la Urzais kocht.

Ben benieuwd naar die spits....maar als je zo;n spits haalt betekent het zo goed als 4-4-2.
Dat zou anders geweest zijn als je een spits a la Urzais kocht.

Ik verwacht ook een 4-4-2 inderdaad, samen met Suarez voorin. Al zei Jaap Stam gisteren op Eredivisie Live dat hij in meerdere systemen uit de voeten kan. Stam was sowieso positief over hem, noemde hem een goede spits en een knappe aankoop van Ajax, aangezien er meerdere clubs achter hem aan zaten. Wel schijnt hij Luque te overtreffen in salaris. Volgens bronnen wil hij zijn imago oppoetsen door een jaar te vlammen bij Ajax, om daarna nog 2 of 3 jaar in het buitenland flink te cashen.

Ik verwacht ook een 4-4-2 inderdaad, samen met Suarez voorin. Al zei Jaap Stam gisteren op Eredivisie Live dat hij in meerdere systemen uit de voeten kan.

Dit is echt een diepe spits dus het zou zonde zijn als ze nou verkracht 4-3-3 gingen spelen met suarez op rechts en suljedikzak op links.

Dit is echt een diepe spits dus het zou zonde zijn als ze nou verkracht 4-3-3 gingen spelen met suarez op rechts en suljedikzak op links.

Ja, ik zelf pleit ook voor een 4-4-2. Die extra man op het middenveld kan Ajax goed gebruiken. Desnoods kan je tegen mindere tegenstanders ook met Sulejmani als linker middenvelder spelen voor de extra aanvallende impulsen van het middenveld. Het zou wel lekker zijn als Ajax een middenvelder op zou stellen die ook kan scoren. Ajax is nog steeds ingesteld op Sneijder. 1 Goede, creatieve middenvelder die een wedstrijd aanvallend kan beslissen, en daarnaast 2 mensen die de rommel opruimen. Maar sinds zijn vertrek is er geen scorend vermogen meer vanaf het middenveld.

• Topic Starter Topic Starter
Hopelijk worden er 3 punten gepakt vandaag, om niet verder achter te raken.

Ik heb er vertrouwen in. Ik zeg een zwaarbevochten 0-2.

Ja, Cvitanich schijnt op een haar na rond te zijn met San Lorenzo in Argentinië, maar volgens mij gaat dat over een huur overgang. Logisch ook, want geen enkele club behalve Ajax gaat 7 miljoen voor zo'n speler neerleggen.

Ik denk niet dat Pantelic de redder van Ajax wordt, daar is wel mee voor nodig, maar hij is in ieder geval ervaren en heeft zichzelf bewezen. Daarbij is scoren in de eredivisie een stukje makkelijker dan in de bundesliga. Als je er in Duitsland 15 in kan leggen, moet je er in Nederland wel 20 kunnen halen. Maar goed, als hij de bal zo vast kan houden en kan kaatsen zodat Suarez er 30 in schiet vind ik het ook best.

o, o, o ik hoorde het gisteren maar het is gelukkig nog niet helemaal rond:nope:, wat een paniek aankoop zou dat zijn:(. Cvitanich laat je eventueel op huurbasis gaan en de andere charisteas haal je weer binnen met natuurlijk weer een astronomisch salaris:mad:.

Door al die wazige huur constructies (eventueel Sno, Oleguer, Luque, cvitanisch etc.), schiet het ook weer niet op...voorlopig heeft Ajax nog geen cent verdient terwijl de transfermarkt nog maar 2 dagen open is...

Wilfred genee meldt net op Radio 538 dat ze morgen een interessant nieuwtje over ajax hebben.. ben erg benieuwd

o, o, o ik hoorde het gisteren maar het is gelukkig nog niet helemaal rond:nope:, wat een paniek aankoop zou dat zijn:(. Cvitanich laat je eventueel op huurbasis gaan en de andere charisteas haal je weer binnen met natuurlijk weer een astronomisch salaris:mad:.

Door al die wazige huur constructies (eventueel Sno, Oleguer, Luque, cvitanisch etc.), schiet het ook weer niet op...voorlopig heeft Ajax nog geen cent verdient terwijl de transfermarkt nog maar 2 dagen open is...

San Lorenzo kan Cvitanich absoluut niet betalen, ff wat inside info..zelfs een aanbetaling van enkele tonnen m.b.t. de huursom lukt al niet:o. Dat betekent dat ze dus waarschijnlijk ook niet het hele salaris willen overnemen + een extra bedrag daar bovenop voor de huur. Het lijkt wel of Ajax een van de weinige clubs in de wereld is die geen financiele problemen kent...

San Lorenzo kan Cvitanich absoluut niet betalen, ff wat inside info..zelfs een aanbetaling van enkele tonnen m.b.t. de huursom lukt al niet:o. Dat betekent dat ze dus waarschijnlijk ook niet het hele salaris willen overnemen + een extra bedrag daar bovenop voor de huur. Het lijkt wel of Ajax een van de weinige clubs in de wereld is die geen financiele problemen kent...

Pantelic zou ik graag zien blij club brugge, ook daar zijn ze nog altijd op zoek naar een spits, doet me een beetje denken aan Balaban en die heeft het in 3jaar club niet slecht gedaan, maar bij Ajax zie ik hem idd wel niet passen.

Heeft Vennegoor of Hesselink ondertussen al een club?

Terug
Naar boven