XXL Nutrition

1e Bulkschema check

Bezoekers in dit topic

Paultjee

Novice
Lid geworden
23 mei 2014
Berichten
25
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
91kg
Yo bodybuilders!

Laat ik mijzelf eerst even voorstellen.
Ben 23 jaar oud, doe al jaren aan fitness waarvan nu een jaar wat serieuzer, ben sinds een aantal maanden ook bezig geweest met een voedingsschema.
Heb me hier een tijd lang goed ingelezen en wil nu na mijn eerste cut periode waar ik best tevreden over ben, een (lichte) bulk gaan doen.
Ik begin rond mijn onderhoud, omdat dit mijn eerste bulk is en ik wil eerst zien wat het precies bij mij uithaalt, later ga ik hier wellicht nog 2 a 300 kcal aan toe gaan voegen.
Hiervoor heb ik het volgende schema opgesteld, denk zelf dat het wel aardig in elkaar zit maar toch post ik hem hier omdat ik benieuwd ben naar jullie mening.
Als jullie eventuele verbeteringen weten hoor ik het natuurlijk ook graag!
(Ik woon thuis, vandaar dat ik het avondeten niet precies weet maar heb hiervoor gekeken naar wat ik ongeveer bij een gemiddelde maaltijd pasta/rijst/aardappelen met wat vlees en groenten wat we meestal eten naar binnen zou werken)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
209.8*4 = 839.2 kcal
322.8*4 = 1291.2 kcal
78.4*9 = 705.6

2836 KCAL totaal, dus ergens klopt er iets niet.
 
209.8*4 = 839.2 kcal
322.8*4 = 1291.2 kcal
78.4*9 = 705.6

2836 KCAL totaal, dus ergens klopt er iets niet.

Je vergeet vezels en zout mee te rekenen ;)
 
Aantal kcal voor 20gr Dextrose klopt niet ;)
 
Toch wel hoor, op de pot staat per 100 gram 1516 kcal, 1516:5 maakt 303,2 als ik me niet vergis..
Maar goed zie verder geen negatieve reacties :)
Dus denk dat ik me hier de komende tijd maar aan ga houden, in ieder geval bedankt voor jullie reacties!
 
Dat lijkt me sterk, waarschijnlijk staat er 1516 kilojoule niet kcal ;)
 
Nouja joh, t staat er echt haha!
Op een pot Dextrose Professional van B&F.. Per 100g 262kj / 1516 kcal, maar goed ik geloof jullie graag als die 2 dus eigenlijk omgedraaid zouden moeten zijn :D

Is het trouwens verstandig om op dagen dat ik niet train, woensdag/zaterdag/zondag wat minder te eten of kan ik dit voor alle dagen hetzelfde houden?
 
Je kunt wel wat minder eten inderdaad, maar niet te weinig ivm herstel.
 
35 g eiwitten is een hoop voor avondeten.
 
Back
Naar boven