XXL Nutrition

1e keer kuren

• Topic Starter Topic Starter
Als je er echt heel veel last van hebt, zou je, "Emla lidocaine 25mg/g prilocaine 25 mg/g" Creme kunnen smeren voordat je gaat spuiten,verdooft de huid, wellicht heb je dan minder pijn.

Creme is te verkrijgen via je huisarts, verzin maar een smoes ofzo :D.

Thx man! Kan ik ook verkrijgen als ik eerlijk zeg dat ik kuur?

Thx man! Kan ik ook verkrijgen als ik eerlijk zeg dat ik kuur?

Weet ik niet of je dat wel kan zeggen, ik heb een zeer goede verstandhouding met mijn huisarts, en kan alles vragen wat ik wil (omdat hij weet dat ik niks misbruik;) ) zonder een verklaring te hoeven geven waarvoor ik het gebruik (kan zo 30 pammetjes krijgen als ik wil :D bijv.).

Wat ik zou doen, is gewoon vragen of je deze crème kan krijgen, en als hij vraagt waarvoor, zou je dat kunnen zeggen tegen hem dat je test spuit, maar ik ken jouw huisarts niet, dus weet niet wat voor man/vrouw het is of hij makkelijk dingen voorschrijft de ja of de nee ;), maar het is geen gevaarlijk geneesmiddel of zo, dus zal niet weten waarvoor hij het zou weigeren.

Weet ik niet of je dat wel kan zeggen, ik heb een zeer goede verstandhouding met mijn huisarts, en kan alles vragen wat ik wil (omdat hij weet dat ik niks misbruik;) ) zonder een verklaring te hoeven geven waarvoor ik het gebruik (kan zo 30 pammetjes krijgen als ik wil :D bijv.).

Wat ik zou doen, is gewoon vragen of je deze crème kan krijgen, en als hij vraagt waarvoor, zou je dat kunnen zeggen tegen hem dat je test spuit, maar ik ken jouw huisarts niet, dus weet niet wat voor man/vrouw het is of hij makkelijk dingen voorschrijft de ja of de nee ;), maar het is geen gevaarlijk geneesmiddel of zo, dus zal niet weten waarvoor hij het zou weigeren.

Ik & me moeder hebben net als jou ook goed contact met ons huisarts, dus ik ga het proberen te vragen!
Thx voor je hulp zal morgen posten of ik hem heb gekregen :)

Zou gewoon douchen gewoon lekker je spieren laten ontspannen en dan er normaal inbrengen zonder de spier aan te spannen en dan moet het beter gaan, hoe erg is de pijn?

Zou gewoon douchen gewoon lekker je spieren laten ontspannen en dan er normaal inbrengen zonder de spier aan te spannen en dan moet het beter gaan, hoe erg is de pijn?

Ah, ik ging ervoor douchen. Zal volgende keer zo proberen. Had enorm veel gespand, was me eerste keer. Pijn is wel te verdragen maar zitten enzo gaat moeilijk. Ook geen bobbels oid.

volgende keer ontspannen bro, komt wel goed en we willen beter pics plz! :) laat je moeder of vriendin het doen en om de week update

volgende keer ontspannen bro, komt wel goed en we willen beter pics plz! :) laat je moeder of vriendin het doen en om de week update

Jaa ga ik proberen! Thx
Vrijdag zal ik fotos laten nemen met goeie camera! ;)

Kuur gaat trouwens super :) ik verwijt alles wel aan de winstrol aangezien test nog niet is ingekickt :)

Mijn eetschema:

100 gram brinta: 360 kcal 11 eiwit
300 gram rijst 1080 kcal 30 eiwit
130 gram tonijn 140 kcal 34 eiwit
500 gram kwark 200 kcal 40 eiwit
Shake (2) 260 kcal 50 eiwit
3 botherhammen 225 kcal 5 eiwit
300 gram kipfilet 450 kcal 70 eiwit
Walnoten 50 gram 340 kcal 7 eiwit
olijfolie 2x 250 kcal
Magnificent 214 kcal 3 eiwit
Eiwitpannenkoek 180 kca 25 eiwit
Melk 370 kcal 35 eiwit
banaan 124 kcal

Totaal: 4193 kcal 310 eiwit

Onderhoud: 3130 KCAL

Boterhammen beleg ik meestal met kipfilet/pindakaas. ( niet bij berekend )

Iemand nog commentaar erop?

Pindakaas zitten veel cal in, dus aan cal tekort zal het niet gaan liggen bij je kuur.

Let iig op dat je wel genoeg omega 3 vetten binnen krijgt.

Zit bijna 1000 kcal over me onderhoud. In vis zit toch omega3?

groei je er er dan niet op? Wat ben je nu totaal aangekomen? In vette vis zit idd omega 3. Heb je eventueel ook suplementen van. Kweet alleen niet of dit wel zoveel meerwaarde heeft...

groei je er er dan niet op? Wat ben je nu totaal aangekomen? In vette vis zit idd omega 3. Heb je eventueel ook suplementen van. Kweet alleen niet of dit wel zoveel meerwaarde heeft...

Groei er zeker op. Kom net van trainen en gewogen: 86,9 kg. Ruim 3 kg aangekomen. Zie er ook veel voller uit. Gaat de goeie kant op!

Pik, ik zou voor het injecteren ff een boterhamzakje met lauw-warm water vullen en die op de injectieplek houden a5min.(zo warm dat je het er maar net op kan houden). Je huid spreiden(dus zpdat ie strak staat) en dan injecteren. Als je dan de naald eruit trekt, trekt de huid ook weer samen en is het bloeden minimaal. Bloed aan de spuit had ik alleen de 1e kuur. Dit kwam denk ik daar veel te veel bewegen als de naald erin zit. Ik injecteer alleen in mijn quads, dus bovenbenen. Bil is irritant ivm het feit dat je dan via de spiegel de naald erin moet krijgen. Of je moet heel lenig zijn en je romp effe 180 graden draaien dan gaat het makkelijk. Je gaat op je bed zitten en legt een kussen onder het been waar je in injecteerd. Laat hem op de grond rusten en span je spieren ook niet van "zogenaamde pijn" aan als je de spuit zet. Als de vloeistof erin zit, goed drukkende / draaiende bewegingen maken op de injectie plek. Dan verspreid de olie beter. Ook vantevoren de vials met test oid in een pan zetten met water tot de helft en lekker warm laten worden. Olie is dik als het koud is, als het warm is, is het dun dus dan verspreid het beter.
Oeps beetje lange tip;)

groter is beter

Thx voor je bericht man ;) dat met opwarmen, helpt dat ook tegen de pijn? Zaterdag moet ik weer injecteren en dan probeer ik het zoals jij aangeeft. Dat spul warmen had ik eerder gehoord idd nooit wat gedaan moet echt niet lui zijn :p

In mijn bovenbenen injecteren zou ik echt nooit durven, lijkt me pijnlijk :o
In mijn bil heb ik trouwens geen moeite mee nu :p

Thx! ;)

bovenbeen is niks engs aan!
als je het zelf moet doen is het misschien wel handiger kan je rustig zitte en er goed naar kijke. zonder in een rare houding te staan om in je reet te prikke;)

succes!

Wat bij mij echt super goed hielp was het volgende:

- stuk huid naar de zijkant trekken en vast blijven houden tot je geheel klaar bent en de naald er uit trekt
LANGZAAM injecteren. Echt zo langzaam mogelijk, af en toe effe stoppen.
- Bil moet absoluut ontspannen zijn, als je injecteert terwijl je voor een spiegel staat zet dan je voet van de kant waar de spuit in gaat op een verhoging zoals een boek.

Op die manier echt helemaal nergens last van. Maar ik denk dat langzaam injecteren daar nog het meeste mee te maken heeft.

UPDATE:

Vandaag weeg ik 87,1 kg op 12% vet. Vind maar vreemd lijkt wel alsof ik droger maar ben mja zal vrijdag weer laten meten..

Meer dan 4 kg aangekomen. Zit nu op dag 15 vandaag 4e inject laten zetten.

Gisterennacht ff op werk foto genomen. Met tel dus niet echt scherp.

ImageUploadedByTapatalk1314443070.204188.jpg

Terug
Naar boven