xkocer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 64
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk niet dat dat 12% bf is man, ik ben zelf 15% en lijkt alsof ik net zo veel bf heb als jij, als je wil kanm ik pic van mij sturen zelfde poze als jij?
Kerel ik zeg toch die foto is niet goed. Daarom wil ik niet meer postn. Train in rdam zuid kan je zien of het geen 12% is. Op die foto zie je ook me abs niet goed(bovenste 4)

In combinatie met magere kwark: eiwit en beetje vet, geen carbs. Ideaal voor het slapen gaan vind ik.
, maar had niks te klagen. Na 4 maanden voelde ik me pas weer top. Inmiddels bijna een jaar verder en maak weer naturel gains.Ik weet niet of het al gezegt is maar als jij dat bent op je avatar zou ik nog lang niet gaan kuuren!

Ik weet niet of het al gezegt is maar als jij dat bent op je avatar zou ik nog lang niet gaan kuuren!

Net even je log doorgelezen. Ziet er goed uit man. Mooie progressie. Heb zelf vorig jaar een kuur gedaan W 1-10 500mg per week. 1 keer in de week gezet, zoals ik hier vaak lees. Was van 79kg naar 89 gegaan. Helaas erg ziek geworden in de nakuur(waarschijnlijk door terug val weerstand), waardoor ik een aantal dagen niet kon eten en trainen. Uiteindelijk 4 kilo schoon aan over gehouden.
Hopelijk kan je de massa die je gaat aankomen vasthouden. Zelf nakuur gedaan 4 weken nolvadex 20mg/dag, zoals op het forum aangeraden. De nakuur viel mij best zwaar. Libido was wel prima(niet zo hoog als in kuur, maar had niks te klagen. Na 4 maanden voelde ik me pas weer top. Inmiddels bijna een jaar verder en maak weer naturel gains.
Ik weet niet of hier mensen zijn die meer weten over het probleem dat door de AAS er een grootte hoeveelheid cortisol opgebouwd is, wat niet op de receptor kan komen doordat het geblokkeerd wordt door AAS esters en/of SERMS, maar na de kuur ineens wel kan binden op de receptor waardoor de spiermassa weer gaat afbreken? Heb eens gelezen dat HIT zoals die van Dorian Yates helpt bij het vasthouden van de gains, doordat korte intensieve training zorgt voor een veel lagere aanmaak van cortisol. Hopelijk kan iemand hier wat licht op schijnen?
welke gym train jeKerel ik zeg toch die foto is niet goed. Daarom wil ik niet meer postn. Train in rdam zuid kan je zien of het geen 12% is. Op die foto zie je ook me abs niet goed(bovenste 4)
Jaaaa dat klopt! Nee maar kan wel daar proeftrainn toch? Dan ben jij wel mijn bewijsben echt veel groter en droger dan op me fotos
![]()

Ja maar was daarvoor ook al droog. En train niet eens nog zo lang
En in maart ga ik waarss wedstrijd doen althans dat stelde de eigenaar voor..