Fitness Seller

1e kuur deca/sust meteen bijwerkingen

Marcky

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
14
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ben nieuw hier, wel al veel gelezen van jullie adviezen, tnx daarvoor.

Ben net begonnen met eerste kuur.

Train 4 jaar. 1.76 76kg 11%BF kom van 66kg 2 jaar geleden

Ben begonnen met Deca/sust kuur
1 t/m 8 wk - 200mg Deca
1 t/m 10wk 250mg sust per 5 dagen

Voor nakuur heb ik chlomid

Nu heb ik pas 1x deca gezet en 2x sust. ben dus net begonnen.

Heb behoorlijk pijn in mn tepels sinds 2e keer sust en mn kop begint ook al op te zetten.

Ik vroeg me af of dit normaal is zo snel in het begin of dat ik maatregelen moet nemen. Heb evt nolvadex in huis.

graag advies

Ik denk dat het tussen je oren zit m8

Kan zijn dat het tussen je oren zit.
Maar kan ook zijn dat je extreem gevoellig bent voor gyno en moet je een dagje of 5 aan de nolva gaan en zien of het beterd.

Nog een weekje afwachten en je tepels goedi n het oog houden en voelen of je schijven niet veel verharden.

Als ze pijn doen nauwelijks tegen aanraking kunnen dan direct nolvadex erin. Als je denkt dat ze misschien wel een beetje kunnen jeuken omdat je veel erover gelezen hebt zit het tussen je oren. Zo'n kleine dosis 19nor lijkt me niet genoeg om prolactine/progesteron gerelateerde sides te ontwikkelen.

Als ze pijn doen nauwelijks tegen aanraking kunnen dan direct nolvadex erin. Als je denkt dat ze misschien wel een beetje kunnen jeuken omdat je veel erover gelezen hebt zit het tussen je oren. Zo'n kleine dosis 19nor lijkt me niet genoeg om prolactine/progesteron gerelateerde sides te ontwikkelen.
Als je éénmaal heel gevoeling voor bent bestaat de kans toch wel?
Hoe klein de dosis ook is?

• Topic Starter Topic Starter
ok tnx voor de fast replies. nee kan ze nog wel aanraken:)

ik wacht nog ffies af dan.

mocht ik toch aan de nolva gaan wat is dan de juiste dosering?

is je gewicht per dag toegenomen?
Als dit zo is,moet er arimidex in.Nolva zal alleen bescherming bieden ivm gyno,omdat aromatase gewoon doorgaat,maar nolva de receptoren in de borst blijft bezetten.
Maw,aromatase,alle andere vervelende bijwerkingen,zoals vet en vocht gan gewoon door.

Ari dus

Klopt, bij 200mg kan je al flink last krijgen van een progesteron gerelateerde gyno, als je daar gevoelig voor bent.
Heb er zelf helaas ook altijd last van.

als je de sust ( test ) dan zou verhogen
word het dan erger of minder ? of kan beide ?

waarom haal je niet gewoon de deca weg en zet je sust op 500 mg.. dan weetje meteen of het prolactine gyno is toch;) zet je gewoon nolva ;) succes

@ TS

Lijkt me erg sterk dat je bij deze hoeveelheden al zo snel last begint te krijgen van je tepels....

Ik denk eerder aan een probleem tussen "je oren"

• Topic Starter Topic Starter
nee niet 10 kg in 4 jaar

was eerst redelijk dik, toen ben ik van 86 bf17% naar 66 8%bf gegaan door veel cardio en sets met veel herhalingen. 66 was uitgangspunt begin 2007 en nu zit ik op 76 11%bf in twee jaar.

@ TS

Lijkt me erg sterk dat je bij deze hoeveelheden al zo snel last begint te krijgen van je tepels....

Ik denk eerder aan een probleem tussen "je oren"

dat kan gemakkelijk met deze doseringen... dit is een praktijk gegeven.
iedereen die anders beweerd is full of shit.

Rush staat weer hevig.

Niet kwaad bedoeld é....please geen uitbrander.
Ik was het niet.

Prolactine en progesteron gerelateerde gyno kan je in de praktijk ook niet bestrijden met tamofixen. Je kan het wel erger maken met tamofixen.

Wat in de praktijk gebeurt is dat de meeste gevallen gewoon oestrogeen gerelateerd zijn en nolvadex volstaat.

Bromo of andere anti-prolactine middelen gebruiken voor 19nor gyno gaat ook niet werken. Wel om te verkomen maar als de gyno er eenmaal zit moet je echt aan de letrozole. Bromo is trouwens net als letrozole rotzooi maar pak dan iig rotzooi waar je wat aan hebt.

Vraagje van een naturel : Wat zijn de gevolgen als je van dag 1 nolva slikt om kans op gyno naar 0% te herleiden? grtjs

dan ben je geen naturel meer

heb je gyno,of ben je bang dat je het krijgt ofzo?
Vul de info ff aan

Prolactine Gyno betsrijden met Nolva...Hmmm???
Lees maar nog wat.

Bromo of dostinex=prolactine gyno

Als je goed lees zeg ik haal de deca weg dus zit je op test only, op dat moment gebruik je nolva gaat het weg weet je dat het dus geen prolactine gyno was ;) en sta je dus de gains niet in de weg door test/deca/femara te gebruiken.. dimos?

Terug
Naar boven