XXL Nutrition

1e kuur deca/sust meteen bijwerkingen

Als je goed lees zeg ik haal de deca weg dus zit je op test only, op dat moment gebruik je nolva gaat het weg weet je dat het dus geen prolactine gyno was ;) en sta je dus de gains niet in de weg door test/deca/femara te gebruiken.. dimos?

femara zal ALTIJD je gewicht in de weg staan.
Prolactine staat los van femara.Femara is op de schaal mischien 20% effectiever dan arimidex.
het helpt goed tegen prolatine gerelateerde gyno,maar ook tegen normale door test gerelateerde gyno.

ja klopt ..

Eerste kuur? En nu al aan de injects. Alhoewel de dosering niet zo hoog is.
Jij bent zeker omgepraat dat je beter kan prikken! Dat is wel zo, maar niet als beginner!
Je had gewoon eens orale aas moeten pakken en niet meteen prikken!
Dan kon je nog op tijd stoppen/verhelpen, want met een prik jas je ook in een keer veel meer in dan orals.
Het is maar mijn mening

Laatst bewerkt:
Jij bent zeker omgepraat dat je beter kan prikken! Dat is wel zo, maar niet als beginner!
Dan kon je nog op tijd stoppen/verhelpen, want met een prik jas je ook in een keer veel meer in dan orals.
Het is maar mijn mening

Heey bro,hows life?

Ik ben het niet helemaal eens met wat je post.
Eigenlijk zou iedere stack met test ondersteunt worden.Oral op zich alone is voor een eerste keer wel goed,om te proeven.Maar het allerbeste resultaat is door de zure appel heen bijten,en een nette stack met test ernaast te zetten.

Probleem met starters die met orals beginnen,is dat het lekker makkelijk is......en zeker nr2 en waarschijnlijk kuurtje 3 nog aan de orals zitten.

Het is maar mijn mening
volgens mij ben jij (bijna) de enigen op dit forum die dit zou zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
weet niet of de vraag over eerste keer weer aan mij gericht was maar ik heb voor deze eerste kuur juist dit forum en andere artikelen als input gebruikt. Veel weinig negatiefs over te lezen over injects als start. En inderdaad waren er aantal gasten bij me in de buurt die me dit ook verteld hebben. Nou ja kan nu toch niet meer omdraaien.

Goede nieuws is dat ik momenteel stuk minder last meer heb van bijwerkingen en ik heb nog niks bijgeslikt om het tegen te gaan. lijkt beetje weg te trekken.

Heey bro,hows life?

Eigenlijk zou iedere stack met test ondersteunt worden.Oral op zich alone is voor een eerste keer wel goed,om te proeven.Maar het allerbeste resultaat is door de zure appel heen bijten,en een nette stack met test ernaast te zetten.

Probleem met starters die met orals beginnen,is dat het lekker makkelijk is......en zeker nr2 en waarschijnlijk kuurtje 3 nog aan de orals zitten.

Hey bro, life goes on, gaat prima.
Je zou idd door de zure appel moeten bijten, maar ik bedoel als je toch eerst wil weten hoe je lichaam op aas gaat reageren, dat je dan beter met orals begint? Omdat je dan niet al te veel hoeveelheden ingenomen heb kan je de schade (ALS die komt) op tijd beter aanpakken en weet je beter hoe je reageert op aas. Misschien klopt dit niet helemaal in de praktijk wat ik zei maar is het niet goed hoe ik erover na denk met het gebruik van aas, dan bedoel ik voorzichtig zijn met aas?

Ozgur... kan jij mij dan een voordeel noemen van Orals t.o.v. injectables?

Heey bro,hows life?

Hey bro, die zure appel zou ik ook eens op een dag moeten proeven.
Issie dan zo zuur? Ik ben meer van de zoete :D

Ozgur... kan jij mij dan een voordeel noemen van Orals t.o.v. injectables?

Ik vind 1 voordeel eraan, dat als je slecht reageert tegen aas en het is voor het eerst dat je gebruikt. Dat je dan op tijd kan stoppen.
Voorbeeld 4 à 5 tabs op een dag is denk ik beter dan 500 mg test e prikken, om te zien hoe je reageert. Stel je bent allergisch voor dat middel heb je in ieder geval niet te veel aas in je lichaam. Met orals kan je het denk ik beperken omdat je niet zo veel nodig heb. Die 500mg test e gaat toch ook 1 keer door je lever heen, ik denk dan dat 40 mg tabs beter is. Correct me if im wrong please???

You're wrong m8.

Injectables kunnen net als orals korte halfwaarde tijden hebben. Allergisch reageren is echt uitzonderlijk (ik heb er iig nog nooit van gehoord) en als je erop reageert reageer je op de BA die in die injectievloeitstof zit, niet op de werkzame stof.

Waarom denk je dat 1x door lever gaan slechter is dan 2x? 2x is juist VEEL schadelijker. Alle orals zijn c17-aa dat betekend dat ze zo aangepast zijn dat ze de eerste pasage door de lever overleven (Die van het spijverteringskanaal) dit is toxisch voor je lever en verhoogd je leverwaarden.

heb toch liever test inject dan diana,.

word echt ziekelijk sjagerijnig van dat spul...

You're wrong m8.

Injectables kunnen net als orals korte halfwaarde tijden hebben. Allergisch reageren is echt uitzonderlijk (ik heb er iig nog nooit van gehoord) en als je erop reageert reageer je op de BA die in die injectievloeitstof zit, niet op de werkzame stof.

Waarom denk je dat 1x door lever gaan slechter is dan 2x? 2x is juist VEEL schadelijker. Alle orals zijn c17-aa dat betekend dat ze zo aangepast zijn dat ze de eerste pasage door de lever overleven (Die van het spijverteringskanaal) dit is toxisch voor je lever en verhoogd je leverwaarden.

Thanx Sava, maar ik kijk nog wel even uit met injects. Ook bij mij gatie ooit erin.

hey ik ben ook met mijn eerste kuur deca/sust bezig.
ben benieuwd of het klopt dat je dagen lang spierpijn krijgt opgezwolle schouder waar ik heb geprikt, met een warme rode vlek erop.
of moet ik rusten? zodat ik het niet overbelast.
oja het zijn de eerste prikken, vandaag moet ik weer sust doen.
iemand enig idee?
alvast bedankt mtv martin ;)

ben benieuwd of het klopt dat je dagen lang spierpijn krijgt opgezwolle schouder waar ik heb geprikt, met een warme rode vlek erop.
iemand enig idee?

Weet je wel wat je mee bezig bent kerel?

gebruik je een vorm van SUPERsust oid?

Hierin zit een behoorlijk aandeel aan BA als solvent,kanje fix last van krijgen

iemand enig idee?

goeie eerste post man! ;) je bumpt en jat een topic van een paar maanden oud.. Eigen topic openen dus

Terug
Naar boven